Mis juhtub automaatkastiga kui....?

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tjah. Turbiiniluku rakendumiseks on jällegi vaja õlirõhku!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

siin puhtalt minu teooria:

kütuselõppemisel jääb kasti õlirõhk üles, sest mootor ju ikkagi "käib". Kiirusevähenedes vahetab kasti aju käike madalamaks, et säiliks vajalik õlirõhk (aju teab ka seda, et mootoris vurtsu ei ole) ja seda tehakse kuni seiskumisen- õlirõhu säilitamiseks tehtav käiguvahetus kõrgemalt madalamaks annab ka nö mootoripidurduseffekti!

Kuna kütuselõppemine ei ole igapäevane juhtum siis korra juhtudes ei avalda see ka kasti tervisele sisuliselt mingit mõju!

teine tera on regulaarselt kasutada step kastil M reziimil mootori pidurdust- ei soovita kui just raha parasjagu mujale panna ei ole!

PS! kastil sõidupealt Reversi lülitus ei tee midagi- mäletan, et kodanik Muhv´i 330xi-l teostati antud toimingut isegi eesmärgipäraselt (kes tahab see leiab selle teema üles)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Maiks kirjutas:....(ainult mingitel vanematel mersudel pidavat toimima, kuna õlitus toimib ka kardaanilt ajades).
G Mercedes oli üks sellistest, millel käitati lisa-õlipumpa gardaanilt.

R-i peale minu 525 ei lubanud enne panna, kui lülituskangi all olevad nuppu olid vajutaud.

Huvi pärast tegin väikese otsingu: http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ssion2.htm
Lehe all otsas on väike simulatsioon, mis juhtub kui..
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

diislijoodik kirjutas:
siim_s kirjutas: Huvi pärast tegin väikese otsingu: http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ssion2.htm
Lehe all otsas on väike simulatsioon, mis juhtub kui..
Noh, ja mis siis juhtub?
liiguta pildil käigukangi :idea:
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
wax
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 07.08.2003 14:55 39
Asukoht: Loo-Tallinn-Võru
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Leho525tds kirjutas:liiguta pildil käigukangi :idea:
Selle järgi polegi mitte mingit vahet, kas kast on P või N asendis. :)
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

arusaamatu on siis mulle pildi algusel, kuidas P peal autol turbiin lukustub. Või ei ole lihtsalt välja toodud seda....?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Leho525tds kirjutas:... kuidas P peal autol turbiin lukustub.
Kas üldse peaks? Või milleks?
P jaoks on küll eraldi pidur olemas. Aga turbiini nagu ei lukustata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

diislijoodik kirjutas:
Leho525tds kirjutas:arusaamatu on siis mulle pildi algusel, kuidas P peal autol turbiin lukustub. Või ei ole lihtsalt välja toodud seda....?
Miks turbiin peaks P-asendis lukustuma :?:
nu ma ei olnud täpselt kursis kuidas asi käib, seega seletasingi mõtlematult. Miks on vaja üle küsida, kui priitv8 juba näitas et ma eksisin ?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

diislijoodik kirjutas:
Leho525tds kirjutas:
diislijoodik kirjutas: Miks turbiin peaks P-asendis lukustuma :?:
nu ma ei olnud täpselt kursis kuidas asi käib, seega seletasingi mõtlematult. Miks on vaja üle küsida, kui priitv8 juba näitas et ma eksisin ?
Me kirjad läksid üheaegselt, kuid sul on päris kategoorilised väited.
priitv8 Postitatud: 14.12.2007 14:08 44 Teema:
diislijoodik Postitatud: 14.12.2007 15:22 56 Teema:

okei siis :D nu vähemalt ma nüüd tean, kuidas see Pidurisüsteem täpselt käib :)
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

diislijoodik kirjutas:
Leho525tds kirjutas: priitv8 Postitatud: 14.12.2007 14:08 44 Teema:
diislijoodik Postitatud: 14.12.2007 15:22 56 Teema:

okei siis :D nu vähemalt ma nüüd tean, kuidas see Pidurisüsteem täpselt käib :)
Krt, priidu oma sattus 3.-le lehele.
Kuidas see süsteem siis täpselt käib? Kella sa tunned hästi, kas mehaanikat ka :?: :D
mind huvitas siis antud hetkel kuidas auto paigal seisab P peal ja miks N peal vaba jooks on.Nüüd tean et eraldi pidur on P asendis, mis autot paigal hoiab. Küsimus tekkiski sellest et sellel joonisel, kus käigukasti tõõd näitas , käigukangi liigutades, et seal muutusi ei täheldanud P ja N asendis.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Tiit525
Klubiliige
Postitusi: 433
Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
Telefon: 358401771916
Asukoht: Rakke, Alajärvi
Kontakt:

Postitus Postitas Tiit525 »

Tundub, et võiks teema pealkirja ära muuta, kisub nagu kahe mehe jutuks stiilis kes jagab mehaanikast ja kes mitte... :?
ei taha teist autot
gsm +358401771916
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Minu meelest ka ongi foorumid selleks, et rumalamad inimesed(nagu mina) saaksid kõvasti targematelt inimestelt(nagu diislijoodik) ammutada teadmisi mõne mehhanismi põhifunktsioonidest. Ei tunne vajadust terve õhtu lapata automaatkasti kataloogi, üritades välja mõelda tervet kasti loogikat, kuna ise ei kavatse seda elusees oma garaazinurgas laiali lammutada.
Ei ole vaja iga teadmatusest rumalana tunduva küsimuse peale teha suuri silmi ja hakata paukuma, vaid tavakasutajale lihtsustatult asja tööpõhimõtte ära seletada, kuna mõningad algteadmised tulevad kasti eluea pikendamisel kindlasti kasuks.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Maiks kirjutas:Minu meelest ka ongi foorumid selleks, et rumalamad inimesed(nagu mina) saaksid kõvasti targematelt inimestelt(nagu diislijoodik) ammutada teadmisi mõne mehhanismi põhifunktsioonidest. Ei tunne vajadust terve õhtu lapata automaatkasti kataloogi, üritades välja mõelda tervet kasti loogikat, kuna ise ei kavatse seda elusees oma garaazinurgas laiali lammutada.
Ei ole vaja iga teadmatusest rumalana tunduva küsimuse peale teha suuri silmi ja hakata paukuma, vaid tavakasutajale lihtsustatult asja tööpõhimõtte ära seletada, kuna mõningad algteadmised tulevad kasti eluea pikendamisel kindlasti kasuks.
Õigus Sul on. Korralik küsimus nõuab ka korralikku vastust. Kumb pool nüüd siis eksis? Loeks selle viigiks ja oleme kõik sõbrad edasi :) Tulevikus võib kasuks tulla.
Teema arenemiseks võiks siis korralikult uuesti küsimuse püstitada. Praegu hakkab juba üpris segaduseks kiskuma.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Vasta