sinine suits

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

sinine suits

Postitus Postitas sild »

Mure siis järgmine.Mis te arvate? kas mul tõesti rõngad läbi.Viimase 2 kuuga on hakanud jubedalt auto sinist ajama.Õli on ta koguaeg võtnud natuke.Kuidagi kiiresti on hakanud tulema se meeletu sinine lont sumpsist.Proovisin erinevatest kohtadest tankimist, et järsku sain mingit saasta bensiini aga ei midagi.Mootor iseenesest käib väga hästi.Ja minek kaa veel vägagi hea.Milles võib jama olla.Masinaks 83.a 528
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kui suitseb käivitamisel, on läbi klapisääre tihendid
Kui gaasi andes->rõngad
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

truumu kirjutas:Kui suitseb käivitamisel, on läbi klapisääre tihendid
Kui gaasi andes->rõngad
Klapisääretihenditest tilgub õli kolvipeale kui masin seisab ja käivitades hakkab suitsema, kolvirõngad siis kui gaasi andes on nad nii kulunud et ei suuda õli pühkida hülsipealt enam piisavalt ja õli põleb ära-sinine suits taga!
zeron
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 02.08.2005 17:26 26
Asukoht: Pärnu mk

Postitus Postitas zeron »

Veljo_V kirjutas:
truumu kirjutas:Kui suitseb käivitamisel, on läbi klapisääre tihendid
Kui gaasi andes->rõngad
Klapisääretihenditest tilgub õli kolvipeale kui masin seisab ja käivitades hakkab suitsema, kolvirõngad siis kui gaasi andes on nad nii kulunud et ei suuda õli pühkida hülsipealt enam piisavalt ja õli põleb ära-sinine suits taga!
Mul suitseb käivitamisel! Et arvatavasti siis klapisääre tihendid eks? Kas pead tihendi vahetama või piisab ka õlilekke peatajast? Või on viimane lihtsalt raha raiskamine?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

TEad, ära neid peatajaid sisse vala, sest need võivad midagi muud kah veel peatada ja seda kuskilt väga valest kohast, aga mine tea, samas võib aidata, aga mina ei riskiks.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
sild
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 19.04.2006 13:30 39

Postitus Postitas sild »

Nu selge.Siis mul rõngad läbi.
Tänud kõigile.
palun TEEMA LUKKU
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

sild kirjutas:Nu selge.Siis mul rõngad läbi.
Tänud kõigile.
palun TEEMA LUKKU
Kui sul tossab käivitamisel siis klapisääretihendid ju ,ja midagi muud ei aita kui vahetamine!
zeron
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 02.08.2005 17:26 26
Asukoht: Pärnu mk

Postitus Postitas zeron »

Veljo_V kirjutas:
sild kirjutas:Nu selge.Siis mul rõngad läbi.
Tänud kõigile.
palun TEEMA LUKKU
Kui sul tossab käivitamisel siis klapisääretihendid ju ,ja midagi muud ei aita kui vahetamine!
Kui raske ja kulukas ettevõtmine see on?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Kasutaja avatar
vassu
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 10.11.2007 17:54 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas vassu »

Mul sama probleem..Gaasi andes sinist tuleb ikka hulka.Et palju see kolvirõngaste vahetus maksma võiks minna???Autoks 96 aasta E39(520i R6)
Kasutaja avatar
vassu
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 10.11.2007 17:54 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas vassu »

Vaatasin,et rõngad kuni 08.1996 E39 ca 300-/tk.Endal on 07.1996.Ei tea kas ikka sobib?Ja palju see vahetus maksta võiks.Et kas on mingeid spetsriistu vaja?
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

vassu kirjutas:Vaatasin,et rõngad kuni 08.1996 E39 ca 300-/tk.Endal on 07.1996.Ei tea kas ikka sobib?Ja palju see vahetus maksta võiks.Et kas on mingeid spetsriistu vaja?
selleks vaja terve esisild alt ära võtta, et kätte saada karteripõhi... väntvõll, kepsud, kolvid... kui juba teha, siis korralikult... seega vaja plokk üle puurida ja remontmõõdus rõngad panna... töö hind kokku.... hmm... 15-20k
tsap
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 21.09.2006 20:38 06
Asukoht: ingussia

Postitus Postitas tsap »

vassu kirjutas:Mul sama probleem..Gaasi andes sinist tuleb ikka hulka.Et palju see kolvirõngaste vahetus maksma võiks minna???Autoks 96 aasta E39(520i R6)
Njah, mul valge toss ja ussid õlivarda peal. Krt teine bemm ja teist korda selline jama. Ei ole minu mark vist :(
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Krt valge toss peaks üldse viitama sellele, et jahutusvedelik satub sinna, kuhu ta sattuda ei tohiks. Minu teada vähemalt.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Nojah mul viskab ka kerget vingu kui käivitada kuid sääre tihendid on vahetatud. Tallamisega sinist ei tule.
XIX
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 20.11.2007 00:13 39
Asukoht: Kohtla-Järve

Postitus Postitas XIX »

AARE530 kirjutas:Krt valge toss peaks üldse viitama sellele, et jahutusvedelik satub sinna, kuhu ta sattuda ei tohiks. Minu teada vähemalt.
mul külmast peast tossab päris korralikult (hall-valge suits, mitte sinine) aga õli on puhas :roll:
...::: :::...
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Külmast peast aurab iga bensakas. Eriti praeguse ilmaga.
All good things come to those who wait.
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

kui on kahtlus, et äkki tosooliaur või mitte, siis proovigu mis maitsega on tagant eralduv kondens.
kui magusa maitsega vms siis tosool...
2000 a. 320d, e46
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

veekaheksa kirjutas:Külmast peast aurab iga bensakas. Eriti praeguse ilmaga.
Sinna ma tahtsin ka enne tüürida, kui aus olla, kuid näe, jälle Silver jõudis ette :D
Kasutaja avatar
vassu
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 10.11.2007 17:54 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas vassu »

Kusjuures mul oli ennist tosoolitase alla normi tugevalt..ja hakkas tossama peale seda kui sai tosooli juurde valatud(võibolla isegi tsuti üle normi).Ja tagant tulev toss on valget värvi aga ta haiseb samuti.ja samal ajal kui tosooli sai valatud valasin ka mootorile õli juurde.Et nüüd on kõige loogilisem vast jälgida tosooli ja õli taset.Aga kui tosooli satub süsteemi,kas siis korgi alt ei peaks mitte kollakat ollust leiduma?Niipalju kui olen lugenud.Aga muidu jah kui lasin kella peal ca 7k peale,siis viskas õue ikka valget tossu täis.Nii et see ei ole just päris niisama külma pärast,et tossu tuleb.See tossu kogus pole enam normaalne:)
Kasutaja avatar
vassu
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 10.11.2007 17:54 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas vassu »

Ja see tasuks kah mainimist,et kuu aega tagasi kui auto ostsin,siis polnud mingit tossu ega midagi.Ega ca.1000 km lisaläbisõiduga ei saa ju rõngad nii ära kuluda,või mis?Ja ei ole mootorit peedistanud(tavaliselt ikka lasen linna peal madalate pöörete ja suurema käiguga).
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

see kollane ollus võib vabalt olla kondens kah, lühikestest otstest just.
ja kui isegi on tosool õli sisse läinud, siis alati ei pruugi see sealt korgi pealt näha olla- mul endal kunagi polnud küll seal muhvigi, kuigi mahlad olid segamini.
ja vaata seda õlivarrast, kas seal oleks nagu valged triibud sees- kui on siis tosool ja õli segamini.
2000 a. 320d, e46
kristjan128
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas kristjan128 »

vassu kirjutas:Ja see tasuks kah mainimist,et kuu aega tagasi kui auto ostsin,siis polnud mingit tossu ega midagi.Ega ca.1000 km lisaläbisõiduga ei saa ju rõngad nii ära kuluda,või mis?Ja ei ole mootorit peedistanud(tavaliselt ikka lasen linna peal madalate pöörete ja suurema käiguga).
on ka mingi vedelik olemas, mida õli hulka vakatakse, et ei tossaks. autoärikad ikka vanasti kasutasid, enam vist eriti ei julgeta. mingi 1000-2000 km pärast efekt kaob ja hakkab jälle tossama.
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

diislijoodik kirjutas:Teemapüstitajale:
Vanal 528-l on tavaliselt väga head rõngad ja silindrid, need ei tohiks küll kulunud olla, kui just KN-i filtrit pole kruusateedel kasutatud. Kui oled KN-iga patustanud, siis otsi teine mootor ja viska ka oma KN sealt minema.
:?

See nüüd küll näitaja pole. 24 aastaga jõuab need väga head rõngad ja silindrid mitu korda peeneks sõita.
F11
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

tsap kirjutas:
vassu kirjutas:Mul sama probleem..Gaasi andes sinist tuleb ikka hulka.Et palju see kolvirõngaste vahetus maksma võiks minna???Autoks 96 aasta E39(520i R6)
Njah, mul valge toss ja ussid õlivarda peal. Krt teine bemm ja teist korda selline jama. Ei ole minu mark vist :(
No kui valge toss ja ussid ka õlivarda peal , siis on ollused segamini küll . See asi proovi kiiremas korras korda teha , vastasel juhul võid mootori kap. remonti hakata varsti tegema , võib ka selline rumal asi juhtuda , et virutab kepsu kõveraks , lase mõnel teadjamal üle silmata .
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

diislijoodik kirjutas:
Kalev kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Teemapüstitajale:
Vanal 528-l on tavaliselt väga head rõngad ja silindrid, need ei tohiks küll kulunud olla, kui just KN-i filtrit pole kruusateedel kasutatud. Kui oled KN-iga patustanud, siis otsi teine mootor ja viska ka oma KN sealt minema.
:?

See nüüd küll näitaja pole. 24 aastaga jõuab need väga head rõngad ja silindrid mitu korda peeneks sõita.
Ma pole küll siiani kuskilt kinnitust saanud, et aeg kolvirõngaid kulutaks. Olgu, kui arvude keeles kirjutada, siis oma kunagisel 86.a 525 kiskusin mingi sadismi pärast mootori laiali, rõngad olid ca 0,1mm kulunud (selle võrra pilu suurem, kui spetsis määratud). Läbisõit oli tal siis 150 tuh. Läksid vanad rõngad tagasi.
Kollektsionäärid ostavad autod seisma, ma mõtlesin ikka keskmisest kasutajat.

Lukupilu 0.1mm on suht piiri peal ju tegelt, a seda mõõtsid, et äkki kolmas rem. mõõt? Üldiselt ikka ei aita ainult rõngaste vahetus, no mingiks ajaks küll, aga...

(Mina sõidan aastas ca. 30k sõber 100k)
F11
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Kui õigesti mäletan siis 0.3 - 0.5, ja kui rõnga välimise serva diameter on suurenenud 0.1mm sis lukupilu on ca 0.6-0.8 ju :roll: Ei saanudki täpselt aru kuida sa kulumist mõõtsid, kas lukupilu järgi või välimise diameeri suurenemise järgi..(rõngad olid ca 0,1mm kulunud (selle võrra pilu suurem, kui spetsis määratud)

Lukupilu 0.6mm tahtsin kirjutada :oops:

3. rem. mõõdu kohta küsisin ainult..
F11
Kasutaja avatar
Pavel_V
Huviline
Postitusi: 3538
Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
Kontakt:

sinine suits!

Postitus Postitas Pavel_V »

Probleem võib olla rõngastega küll,aga suure tõenäosusega mitte
kulumisest,vaid õlirõngad on kinni tagitunud.(ei pühi silindriseinalt õli
ära).Juhul,kui SINIST suitsu tuleb vahetult peale käivitamist rohkem,siis on
vigased ka klapisääretihendid.Kindlasti tuleks eristada sinist(õlist)ja
valget(põlemisjääk-vesi)suitsu,sest 0-li ümbruses õhutemperatuuri korral
eraldub põlemisel tekkiv vesi nähtava VALGE auruna.
tds105
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 18.12.2007 08:48 29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tds105 »

Rõngad ei pruugigi kuluda eriti aga millegipärast muutuvad nad pehmeks kuidagi.Kui võtad uue rõnga ja võrdled vana nende kokkupigistamisega siis vana on lödi,uus aga prink.
lauriiii
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 11.11.2007 11:39 09
Asukoht: Soome

Postitus Postitas lauriiii »

kui pihustid läbi, siis kas see võib ka olla põhjuseks, miks tuleb päris palju sinist suitsu tagantotsast?
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Kui pihustid läbi(kui ikka diiselmootorit mõtled), siis rohkem musta ajab sooja mootoriga. Külmalt käima minnes viskab valget-halli suitsu.
Vasta