M57 kütuse etteandesurve

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

M57 kütuse etteandesurve

Postitus Postitas toom »

Küsimus lihtne, mis väärtuses on ta normaalne. äkki saab lihtsa vastuse ka.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8285
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Paagisisene pump 0,4 baari
In-line pump max 3,8 baari
Kui mälu mind ei peta, on aga kõrgsurvepumbas 2,5 baari ülerõhuklapp.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Probleem siis selline, et enne 4000 tuleb nagu pöörete piiraja peale. Carsoft andis aga veateate miskise delivery pump circuit vms.(täpselt ei mäleta). Samas live data-ga vaadates kaob jõud ära, kui surve langeb alla 2,0. Muidu tühikäigul surve kusagil 2,8 kanti, pöörete tõstmisel aga langeb.
romulus1
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 21.11.2006 17:04 35

Postitus Postitas romulus1 »

Kui sul taispritse, töörõhk on umbes 3 bar.
Vaata kasulikke artikleid http://www.hot.ee/bensiinipump
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre731 »

Tühikäigul minimaalne lubatud töörõhk 3,5 bar. Tavaliselt ikka vähemalt 3,8.
Gaasi andes ei tohiks langeda eriti alla3-e aga mitte mingil juhul alla 2-e bari.
Ja uue filtri ja pumba korral on võimalik ka natuke üle 4 bar-i ulatuv kütuse etteanderõhk saavutada.

Ja kui juba pumpa vahetama hakkad siis kindlasti ka filter ja pumbarelee vahetada.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

rõhk rõhuks aga tootlikus on selle juures ka üks oluline faktor... kunagisel kurikuulsal audi 200 TQA Treseril sai ka pump taastatud ja rõhk oli ilusad 11bari... aga tootlikust polnud ollagi... lõpuks pump vahetatud ja asi korras
Vasta