E34 kojamehed ei tööta aeglases astmes

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

E34 kojamehed ei tööta aeglases astmes

Postitus Postitas Indrek_M »

Intervalliga töötab, linki veel astme võrra üles lükates on ikka intervall kuigi peaks olema aeglane reziim ja veel astme võrra üles lükates on kiire reziim nagu peab.
Kust viga otsida?
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Kui auto seisab, siis on 2 esimest reziimi intervallid.
Kui sõitma hakkad, siis läheb teine reziim pidevaks käimiseks üle.

Mulle tundus esimese paari nädala jooksul ka, et teine reziim ei töötaga aga
ma lihtsalt ei teadnud, et asi sõites tööle hakkab.

Kui sul sõites ka ei tööta, siis on viga ilmselt kiiruse anduri signaalis.
See ei jõua kojamehe plokki lihtsalt kohale.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Selle pärast mulle siis tunduski, et varem nagu töötas asi ilusti aga nüüd hommikuti kastest klaasi puhtaks lükates enam ei tööta :-))))))
Proovin järele
Kasutaja avatar
Oliver P
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 21.02.2004 12:37 04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Oliver P »

Seal ei ole midagi proovidagi vaid see on fakt et need nii töötavad.
Ise avastasin kui jäin vihmaga valgusfoori taha seisma et mis nüüd siis kojamehed andsid saba :shock:

Sõidu jätkudes hakkasid tööle ja jälle heameel et üks huvitav nähtus avastatud :lol:
Puhas sõidurõõm
Arti
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 17.06.2004 14:14 15
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Arti »

Sõidu jätkudes hakkasid tööle ja jälle heameel et üks huvitav nähtus avastatud


Eks see avastamisrõõm on ka suur rõõm. :P Endal avastasin samamoodi :cool:
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Miki-Hiir kirjutas:Selle pärast mulle siis tunduski, et varem nagu töötas asi ilusti aga nüüd hommikuti kastest klaasi puhtaks lükates enam ei tööta :-))))))
Proovin järele
Ongi - töötabki sõidu ajal :shock:
Paanika oli asjatu :?
Indrek
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Aga hommikul kastest pühkimiseks vajuta seda kangi hoopis alla! See teeb ühe pühkimise.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

ja igaksjuhuk kui siis E34 selle sama asja kaitse asub taga istme all :)
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

krt minul sõidu ajal teine aste ikka intervall. Vihma ajal suht loll sõita(kui ainult kõige kiirem töötab).
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

et siis ikka veel sama jama
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ja muidugi on hea, et intervalli kiirust saab ka muuta ;)
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

suslik kirjutas:et siis ikka veel sama jama
Kui Sa veel täpsustaks, mis auto ja kas elektriakendega/luugiga või ilma, oleks ehk midagi öeldagi. E34-l on kaks põhimõtteliselt täiesti erinevat tagaistmealust elektrisüsteemi, sõltub mudelist ja varustusest.
Esimene pakkumine oleks ikkagi, et kiiruse signaal ei jõua kojameeste juhtloogikani ja tolle meelest auto seisab.
Ega keegi hea mees mingit raadioinstalli teinud pole?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

Autoks E34 ja ees on aint el klaasid luuki pole. ok kui kiirus ei jõua sinna mis vahetama peaks
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

suslik kirjutas:Autoks E34 ja ees on aint el klaasid luuki pole. ok kui kiirus ei jõua sinna mis vahetama peaks
Et miks kohe vahetama? Spido töötab?
Ja küsimus jääb: ega mingit kavalat raadioinstalli tehtud pole? St. et kui on alles originaalraadio koos originaalpistikuga (suur must, 17 otsaga), siis juba keerulisem. Kui see on maha lõigatud, siis tuleb vaadata kuidas ja kuhu need juhtmed seal ühendati.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Olen sama asja läbi elanud, oli alguses originaal makk ja peale teise maki panemist tee mis sa tahad, teisel astmel ka ainult intervall.
Olin kaitsme läbi kärsatanud ja minul asus see taga istme all.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

eelmisest omanikus on pandud teine raadio.Pistikutest ja muudest ei oska miskit kosta.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Siis vaata, kuhu on ühendatud
Pilt
Must/valge (SW/WS) juhe, mis originaalis peaks pistiku otsa nr. 10 (GAL) minema. Kui see on massi või plussi ühendatud, siis päästa ta sealt lahti ja isoleeri korralikult.
See on kiiruse signaal, mida raadio kasutab helitugevuse automaatseks reguleerimiseks (sõltuvalt kiirusest) aga sellega paralleelselt kasutavad teda ka paljud teised asjad (mh. kliima, OBC, tempomaat), mida lihtsalt võib-olla ei pane tähele.
Pilt,
Aga kui A1 General Module (plokk mis ka kojamehi liigutab) seda signaali korralikult ei saa, siis arvab ta et auto seisab ja paneb kojamehed intervallile. Kojameeste II kiirusaste on nn. varuvariant, sellega minnakse kõikidest juhtloogikatest mööda ja antakse mootorile otse täispinge peale, sellega nad igas hädaolukorras vähemalt pühivad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
patrik
Huviline
Postitusi: 4594
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

eelmisest omanikus on pandud teine raadio.Pistikutest ja muudest ei oska miskit kosta.
vaata äkki ta on raadiole tuleva spidosignaali juhtme kuhugi valesti keeranud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Vasta