M20 klapisääretihendite vahetus
M20 klapisääretihendite vahetus
Mina, suht kogenemata mootorispets, lähen klapisraja tihendite kallale. Oleksin tänulik kui saaks mõne näpunäite. Kõik me oleme teinud asju esimest korda. Et siis mis sis oleks tark teada? Ja kuidas se tihend sealt kätte saada- kas nukkvõll maha? Sain aru et tihend on mingis karbis kah veel, kas sealt raske kätte saada? (auto 1986 520i)
Arvatavasti juba lammutan, kui problemsik kallal tulen arvuti!
Arvatavasti juba lammutan, kui problemsik kallal tulen arvuti!
nõuanne
klapisääretihendite vahetamiseks on spets riistad olemas (mingid rauad või rakised). saab niisama ka aga umbe raskeks läheb.
endal ka vaja ära vahetada, mingi 8eeku tükk ju ainult.
endal ka vaja ära vahetada, mingi 8eeku tükk ju ainult.
Põhimõtteliselt tahaks teada palju selline töö läheks maksma kui laseks teha? Peale klapikambri kaane ei võtnud midagi maha ja n***i oli oi kui palju. Üks säär jäi vana tihendiga kuna vapsee jäi sisselaske kollektor ette. Peale selle veel suutsin ära kaotada yhe poolkuu (mingid kaks junni hoiavad vedru pealt kinni, koonuses kah veel), mis arvatavasti reisis õli ära/tagasivoolu renni. Kuna oli tarvis õli lähiajal vahetada siis lasin kõik õli välja ja sõelusin läbi- aga kus sa sellega. Mis läinud se läinud Viimses lootuses lasin isegi diislit sealt rennist läbi kuhu asjandus arvatavasti reisis. nüüd on vaja uut poolkuud!
Kui palju peaks muidu nookuri vaba käik olema mu mootoril? Mina panin 0.25
Kui palju peaks muidu nookuri vaba käik olema mu mootoril? Mina panin 0.25
Korralikult tehes võetakse kaan maha. Kõik muu on sellel mootoril porno valdkonda kuuluv.
Koos sääretihenditega lihvitakse ka klapid sisse. Vean kihla, et sul jooksevad klapid proovimisel läbi nagu soriseb.
Mingit 8 eek tk klapisääretihendeid mitte panna. BMW mootoris peavad vastu ainult originaaltihendid. Mina panin lolli peaga mootorit tehes sisse mingid Aavest pärit 17 eek/tk tihendid ja 20 000 kmg-a on need läbi (sinine lendab).
Originaaltihendid maksavad M20 mootorile nii 500 eek/kpl - 2 nädalat tagasi ise ostsin. M20 ja teiste mootorite originaaltihendid EI OLE samad originaalis (müüakse b-osa mingeid universaaltihendeid). M20 tihend igatahes M30 klapipuksi otsa vastupidi teadjameeste-varuosamüüjate jutule ei lähe mingi valemiga.
Koos sääretihenditega lihvitakse ka klapid sisse. Vean kihla, et sul jooksevad klapid proovimisel läbi nagu soriseb.
Mingit 8 eek tk klapisääretihendeid mitte panna. BMW mootoris peavad vastu ainult originaaltihendid. Mina panin lolli peaga mootorit tehes sisse mingid Aavest pärit 17 eek/tk tihendid ja 20 000 kmg-a on need läbi (sinine lendab).
Originaaltihendid maksavad M20 mootorile nii 500 eek/kpl - 2 nädalat tagasi ise ostsin. M20 ja teiste mootorite originaaltihendid EI OLE samad originaalis (müüakse b-osa mingeid universaaltihendeid). M20 tihend igatahes M30 klapipuksi otsa vastupidi teadjameeste-varuosamüüjate jutule ei lähe mingi valemiga.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
minu mõttevälgatus ei ole suunatud teps mitte teema algatajale vaid pigem üldisele probleemile!
Tüüpiline Eesti tase autoremondis -iga kutsekooli haridusega juku tegeleb autoremondiga, omamata igasuguseid vajalikke teadmisi ja kogemusi konkreetsete motode remondiga. -ei saada aru, et kõik mootorid pole vana Opeli ja Sierra lihtsusega (sierra motot olen ise väga palju lapanud)
Kuulan hetkel maid siin Pärnu kandis, et kes oskab päriselt ka BMW mootoriga ümber käia nii nagu peab -ennem kui ei veendu proffesionaalsuses ei lase ka kedagi võtmega kaane ligidale
Tüüpiline Eesti tase autoremondis -iga kutsekooli haridusega juku tegeleb autoremondiga, omamata igasuguseid vajalikke teadmisi ja kogemusi konkreetsete motode remondiga. -ei saada aru, et kõik mootorid pole vana Opeli ja Sierra lihtsusega (sierra motot olen ise väga palju lapanud)
Kuulan hetkel maid siin Pärnu kandis, et kes oskab päriselt ka BMW mootoriga ümber käia nii nagu peab -ennem kui ei veendu proffesionaalsuses ei lase ka kedagi võtmega kaane ligidale
kahe käega selle mõttevälgatuse poolt!pocket kirjutas:minu mõttevälgatus ei ole suunatud teps mitte teema algatajale vaid pigem üldisele probleemile!
Tüüpiline Eesti tase autoremondis -iga kutsekooli haridusega juku tegeleb autoremondiga, omamata igasuguseid vajalikke teadmisi ja kogemusi konkreetsete motode remondiga. -ei saada aru, et kõik mootorid pole vana Opeli ja Sierra lihtsusega (sierra motot olen ise väga palju lapanud)
Kuulan hetkel maid siin Pärnu kandis, et kes oskab päriselt ka BMW mootoriga ümber käia nii nagu peab -ennem kui ei veendu proffesionaalsuses ei lase ka kedagi võtmega kaane ligidale
olen ise mootoritega tegelenud pea kogu oma teadliku elu, kuigi jah veitsa teise suunitlusega
nüüd, kui tuleks vajadus teha midagi oma auto mootoriga või naise omaga, mõtlen enne ikka sügavalt, kas tasub...
esiteks aeg, mis selleks kulub éi ole sama, mis profi tehtul
teiseks kvaliteet(see muidugi suhteline mõiste)
muidugi on igasugu huvitavad projektid(mitte minul ), kuid nendega sa ju igapäev ei sõida, seal vastupidavus ei ole nii eluliselt tähtis
igapäevase auto peaks ikkagi kõrgklassi proff korda tegema, see tegelikult tuleb odavam(selle ajaga, mis töö peale raiskad võiksid teenida põhitööga rohkem, kui spetsile maksad)
lisaks võimalikud kulutused kokkukäkerdatud asjade ümbertegemiseks...
Viimati muutis truumu, 28.10.2004 06:48 46, muudetud 1 kord kokku.
Maksumuse asjus on Truumul iva sees....
Arvutage välja oma keskmine tunnipalk, ning uurige, kui palju mingi töö tegemine auto juures maksma läheb.
Kui teenite sellist tavalist 10k palka, siis võite üllatusena avastada, et päris päris paljud asjad tuleb odavam lasta ära teha.
Mida suurem palk, seda väiksemaks isetegemise mõttekus jääb.
Kui reamajades elavad inimesed arvutaksid nii välja aja(raha)kulu, mis neil aias maad kaevates, rohides, saaki koristades jne kulub, hakkaksid pooled poest juurvilju ostma....tuleb odavam
Arvutage välja oma keskmine tunnipalk, ning uurige, kui palju mingi töö tegemine auto juures maksma läheb.
Kui teenite sellist tavalist 10k palka, siis võite üllatusena avastada, et päris päris paljud asjad tuleb odavam lasta ära teha.
Mida suurem palk, seda väiksemaks isetegemise mõttekus jääb.
Kui reamajades elavad inimesed arvutaksid nii välja aja(raha)kulu, mis neil aias maad kaevates, rohides, saaki koristades jne kulub, hakkaksid pooled poest juurvilju ostma....tuleb odavam
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Nii ei saa ikka arvestada ... kodune nokitsemine ei tule reeglina tööajast vaid vabast ajast siiski, mille eest keegi niikunii ei maksa.Charly kirjutas:Maksumuse asjus on Truumul iva sees....
Arvutage välja oma keskmine tunnipalk, ning uurige, kui palju mingi töö tegemine auto juures maksma läheb.
Kui teenite sellist tavalist 10k palka, siis võite üllatusena avastada, et päris päris paljud asjad tuleb odavam lasta ära teha.
Mida suurem palk, seda väiksemaks isetegemise mõttekus jääb.
Kui reamajades elavad inimesed arvutaksid nii välja aja(raha)kulu, mis neil aias maad kaevates, rohides, saaki koristades jne kulub, hakkaksid pooled poest juurvilju ostma....tuleb odavam
Pealegi on auto kallal mõnusam nokitseda kui tugitoolis telekat vaadata
Indrek
seda muidugi, kuid eeldab, et Sa autot sõiduvõimetuks ei nokitseMiki-Hiir kirjutas:Nii ei saa ikka arvestada ... kodune nokitsemine ei tule reeglina tööajast vaid vabast ajast siiski, mille eest keegi niikunii ei maksa.
Pealegi on auto kallal mõnusam nokitseda kui tugitoolis telekat vaadata
ning jah, peenarde vahel siblimine pidi hästi stressi maandama, nii nad räägivad...
jajah..eks seda küll..et stressi maandab....siinkohal toon ühe kummalise näite.
Töökaaslase vanaema ühel varakevadel tahtis jube asjalik ja kraps näida.....tema läheb maad kaevama....Töökaaslane siis oli puhku itsitanud, et rumal vana inimene, maa alles külmunud. Jahmatus tuli peale siis, kui vanaema hiljem rääkis, et oli pliidi peal mingi mitusada liitrit kraanivett keetnud, sellega maad sulatanud ja siis kaevama hakanud....
...juu siis oli suur stress...
Töökaaslase vanaema ühel varakevadel tahtis jube asjalik ja kraps näida.....tema läheb maad kaevama....Töökaaslane siis oli puhku itsitanud, et rumal vana inimene, maa alles külmunud. Jahmatus tuli peale siis, kui vanaema hiljem rääkis, et oli pliidi peal mingi mitusada liitrit kraanivett keetnud, sellega maad sulatanud ja siis kaevama hakanud....
...juu siis oli suur stress...
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Nu, mul se auto nokitsemine pigem.../..hobi. Olen õpilane, praegu on vaheeag, auto on aga vaata, mis aastast. Ega se tykki kyljest võta kui nats lammutada(pärast oleks mudugi tore kokku saada )
Igatahes mootor nüüd toksib. Keegi oskab öelda kas 0.25 on normaalne klapi ja nookuri vahe. Ja panin hammasrihma igast märkide järgi peale. Süüte ajasin kah normi(kui süüte rattal on kah märk sis ytelge- parem panna). Aga mootoris on selline klõbin et...vapsee klõbiseb. Kas aitaks yks hammas siia või sinna rihmal. Või tegin ma midagi pahasti
Igatahes mootor nüüd toksib. Keegi oskab öelda kas 0.25 on normaalne klapi ja nookuri vahe. Ja panin hammasrihma igast märkide järgi peale. Süüte ajasin kah normi(kui süüte rattal on kah märk sis ytelge- parem panna). Aga mootoris on selline klõbin et...vapsee klõbiseb. Kas aitaks yks hammas siia või sinna rihmal. Või tegin ma midagi pahasti
See on selline 2 otsaga asi, oskad sa nimetada mõnda norm hinnaga mootoriproffi kelle juurde pole mitme nädalane järjekord? Elu on näidanud, et suvaline ilusa sildiga autoservice oskab ikka mingisuguse sita kokku keerata - isegi sellise lihtsa asjaga nagu õlivahetus pärast käi tüüpidega õiendamas ja tee ikka asi ise üle. Pole selles vanas bemmi mootoris mingit raketiteadust ja kui natuke tehnilist taipu ja remondiraamat käepärast on lihtsamad tööd mootori juures täiesti tehtavad. Eriti kui ennast asi veidi huvitab on ju kasulik ühendatud meeldivaga.truumu kirjutas: kahe käega selle mõttevälgatuse poolt!
olen ise mootoritega tegelenud pea kogu oma teadliku elu, kuigi jah veitsa teise suunitlusega
nüüd, kui tuleks vajadus teha midagi oma auto mootoriga või naise omaga, mõtlen enne ikka sügavalt, kas tasub...
esiteks aeg, mis selleks kulub éi ole sama, mis profi tehtul
teiseks kvaliteet(see muidugi suhteline mõiste)
Tõmba endale remondimanuaal netist saad oma küsimustele vastused ja säästad oma aega...Sirhan kirjutas:Nu, mul se auto nokitsemine pigem.../..hobi. Olen õpilane, praegu on vaheeag, auto on aga vaata, mis aastast. Ega se tykki kyljest võta kui nats lammutada(pärast oleks mudugi tore kokku saada )
http://dl.bmworg.ru/book/haynes/