M20 klapisääretihendite vahetus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

M20 klapisääretihendite vahetus

Postitus Postitas Sirhan »

Mina, suht kogenemata mootorispets, lähen klapisraja tihendite kallale. Oleksin tänulik kui saaks mõne näpunäite. Kõik me oleme teinud asju esimest korda. Et siis mis sis oleks tark teada? Ja kuidas se tihend sealt kätte saada- kas nukkvõll maha? Sain aru et tihend on mingis karbis kah veel, kas sealt raske kätte saada? (auto 1986 520i)

Arvatavasti juba lammutan, kui problemsik kallal tulen arvuti!
helks
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 23.08.2004 13:05 25
Asukoht: Põlvamaa

nõuanne

Postitus Postitas helks »

klapisääretihendite vahetamiseks on spets riistad olemas (mingid rauad või rakised). saab niisama ka aga umbe raskeks läheb.
endal ka vaja ära vahetada, mingi 8eeku tükk ju ainult.
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

neid 8 eeguseid pole küll mõtet osta,ja klapisääretihendite vahetus on nii et kui lahti võtad saad isegi aru kuidas see käib :)
helks
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 23.08.2004 13:05 25
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas helks »

kallemaid pole leidnud :lol:
Kasutaja avatar
Riho
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02.12.2003 16:37 12
Peamine sõiduk: e39 530i e30 316it e30 318i
Telefon: 5260142
Asukoht: AMBLA Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

mina ostsin 11 eeku tükk M20 B25 omad
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Selline kysimus et kas plokikaan vaja kah maha võtta või piisab nookurite liigutamisest(veidike vähe liiguvad)
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Nii 1/12 tehtud! :cool:
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Põhimõtteliselt tahaks teada palju selline töö läheks maksma kui laseks teha? Peale klapikambri kaane ei võtnud midagi maha ja n***i oli oi kui palju. Üks säär jäi vana tihendiga kuna vapsee jäi sisselaske kollektor ette. Peale selle veel suutsin ära kaotada yhe poolkuu (mingid kaks junni hoiavad vedru pealt kinni, koonuses kah veel), mis arvatavasti reisis õli ära/tagasivoolu renni. Kuna oli tarvis õli lähiajal vahetada siis lasin kõik õli välja ja sõelusin läbi- aga kus sa sellega. Mis läinud se läinud :evil: Viimses lootuses lasin isegi diislit sealt rennist läbi kuhu asjandus arvatavasti reisis. nüüd on vaja uut poolkuud!

Kui palju peaks muidu nookuri vaba käik olema mu mootoril? Mina panin 0.25
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Korralikult tehes võetakse kaan maha. Kõik muu on sellel mootoril porno valdkonda kuuluv.

Koos sääretihenditega lihvitakse ka klapid sisse. Vean kihla, et sul jooksevad klapid proovimisel läbi nagu soriseb.

Mingit 8 eek tk klapisääretihendeid mitte panna. BMW mootoris peavad vastu ainult originaaltihendid. Mina panin lolli peaga mootorit tehes sisse mingid Aavest pärit 17 eek/tk tihendid ja 20 000 kmg-a on need läbi (sinine lendab).

Originaaltihendid maksavad M20 mootorile nii 500 eek/kpl - 2 nädalat tagasi ise ostsin. M20 ja teiste mootorite originaaltihendid EI OLE samad originaalis (müüakse b-osa mingeid universaaltihendeid). M20 tihend igatahes M30 klapipuksi otsa vastupidi teadjameeste-varuosamüüjate jutule ei lähe mingi valemiga.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Nu igatahes sain nüüd teada et ei tasu jamada mitme asjaga korraga. Siis kui tihendid vahetatud mõtlesin et vahetan nukkvõlli otsa tihendid ära.... :roll: Tulemusena keerasin väntvõlli ja süüte paigast :oops: (loomulikult nuki kah).Oi pljääd- siiani nssin :evil: . Tahaks juba sõita, loodan täna kokku saada.
pocket
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 13.09.2004 13:41 20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pocket »

minu mõttevälgatus ei ole suunatud teps mitte teema algatajale vaid pigem üldisele probleemile!

Tüüpiline Eesti tase autoremondis -iga kutsekooli haridusega juku tegeleb autoremondiga, omamata igasuguseid vajalikke teadmisi ja kogemusi konkreetsete motode remondiga. -ei saada aru, et kõik mootorid pole vana Opeli ja Sierra lihtsusega (sierra motot olen ise väga palju lapanud)

Kuulan hetkel maid siin Pärnu kandis, et kes oskab päriselt ka BMW mootoriga ümber käia nii nagu peab -ennem kui ei veendu proffesionaalsuses ei lase ka kedagi võtmega kaane ligidale
truumu

Postitus Postitas truumu »

pocket kirjutas:minu mõttevälgatus ei ole suunatud teps mitte teema algatajale vaid pigem üldisele probleemile!

Tüüpiline Eesti tase autoremondis -iga kutsekooli haridusega juku tegeleb autoremondiga, omamata igasuguseid vajalikke teadmisi ja kogemusi konkreetsete motode remondiga. -ei saada aru, et kõik mootorid pole vana Opeli ja Sierra lihtsusega (sierra motot olen ise väga palju lapanud)

Kuulan hetkel maid siin Pärnu kandis, et kes oskab päriselt ka BMW mootoriga ümber käia nii nagu peab -ennem kui ei veendu proffesionaalsuses ei lase ka kedagi võtmega kaane ligidale
kahe käega selle mõttevälgatuse poolt!
olen ise mootoritega tegelenud pea kogu oma teadliku elu, kuigi jah veitsa teise suunitlusega
nüüd, kui tuleks vajadus teha midagi oma auto mootoriga või naise omaga, mõtlen enne ikka sügavalt, kas tasub...
esiteks aeg, mis selleks kulub éi ole sama, mis profi tehtul
teiseks kvaliteet(see muidugi suhteline mõiste)
muidugi on igasugu huvitavad projektid(mitte minul :D ), kuid nendega sa ju igapäev ei sõida, seal vastupidavus ei ole nii eluliselt tähtis
igapäevase auto peaks ikkagi kõrgklassi proff korda tegema, see tegelikult tuleb odavam(selle ajaga, mis töö peale raiskad võiksid teenida põhitööga rohkem, kui spetsile maksad)
lisaks võimalikud kulutused kokkukäkerdatud asjade ümbertegemiseks...
Viimati muutis truumu, 28.10.2004 06:48 46, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

Maksumuse asjus on Truumul iva sees....
Arvutage välja oma keskmine tunnipalk, ning uurige, kui palju mingi töö tegemine auto juures maksma läheb.
Kui teenite sellist tavalist 10k palka, siis võite üllatusena avastada, et päris päris paljud asjad tuleb odavam lasta ära teha.
Mida suurem palk, seda väiksemaks isetegemise mõttekus jääb.
Kui reamajades elavad inimesed arvutaksid nii välja aja(raha)kulu, mis neil aias maad kaevates, rohides, saaki koristades jne kulub, hakkaksid pooled poest juurvilju ostma....tuleb odavam
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Charly kirjutas:Maksumuse asjus on Truumul iva sees....
Arvutage välja oma keskmine tunnipalk, ning uurige, kui palju mingi töö tegemine auto juures maksma läheb.
Kui teenite sellist tavalist 10k palka, siis võite üllatusena avastada, et päris päris paljud asjad tuleb odavam lasta ära teha.
Mida suurem palk, seda väiksemaks isetegemise mõttekus jääb.
Kui reamajades elavad inimesed arvutaksid nii välja aja(raha)kulu, mis neil aias maad kaevates, rohides, saaki koristades jne kulub, hakkaksid pooled poest juurvilju ostma....tuleb odavam
Nii ei saa ikka arvestada ... kodune nokitsemine ei tule reeglina tööajast vaid vabast ajast siiski, mille eest keegi niikunii ei maksa.
Pealegi on auto kallal mõnusam nokitseda kui tugitoolis telekat vaadata :)
Indrek
truumu

Postitus Postitas truumu »

Miki-Hiir kirjutas:Nii ei saa ikka arvestada ... kodune nokitsemine ei tule reeglina tööajast vaid vabast ajast siiski, mille eest keegi niikunii ei maksa.
Pealegi on auto kallal mõnusam nokitseda kui tugitoolis telekat vaadata :)
:D seda muidugi, kuid eeldab, et Sa autot sõiduvõimetuks ei nokitse :D
ning jah, peenarde vahel siblimine pidi hästi stressi maandama, nii nad räägivad...
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

jajah..eks seda küll..et stressi maandab....siinkohal toon ühe kummalise näite.
Töökaaslase vanaema ühel varakevadel tahtis jube asjalik ja kraps näida.....tema läheb maad kaevama....Töökaaslane siis oli puhku itsitanud, et rumal vana inimene, maa alles külmunud. Jahmatus tuli peale siis, kui vanaema hiljem rääkis, et oli pliidi peal mingi mitusada liitrit kraanivett keetnud, sellega maad sulatanud ja siis kaevama hakanud....
...juu siis oli suur stress...
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Sirhan
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 25.08.2004 16:22 52
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Sirhan »

Nu, mul se auto nokitsemine pigem.../..hobi. Olen õpilane, praegu on vaheeag, auto on aga vaata, mis aastast. Ega se tykki kyljest võta kui nats lammutada(pärast oleks mudugi tore kokku saada :D )

Igatahes mootor nüüd toksib. Keegi oskab öelda kas 0.25 on normaalne klapi ja nookuri vahe. Ja panin hammasrihma igast märkide järgi peale. Süüte ajasin kah normi(kui süüte rattal on kah märk sis ytelge- parem panna). Aga mootoris on selline klõbin et...vapsee klõbiseb. Kas aitaks yks hammas siia või sinna rihmal. Või tegin ma midagi pahasti :?
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

truumu kirjutas: kahe käega selle mõttevälgatuse poolt!
olen ise mootoritega tegelenud pea kogu oma teadliku elu, kuigi jah veitsa teise suunitlusega
nüüd, kui tuleks vajadus teha midagi oma auto mootoriga või naise omaga, mõtlen enne ikka sügavalt, kas tasub...
esiteks aeg, mis selleks kulub éi ole sama, mis profi tehtul
teiseks kvaliteet(see muidugi suhteline mõiste)
See on selline 2 otsaga asi, oskad sa nimetada mõnda norm hinnaga mootoriproffi kelle juurde pole mitme nädalane järjekord? Elu on näidanud, et suvaline ilusa sildiga autoservice oskab ikka mingisuguse sita kokku keerata - isegi sellise lihtsa asjaga nagu õlivahetus :evil: pärast käi tüüpidega õiendamas ja tee ikka asi ise üle. Pole selles vanas bemmi mootoris mingit raketiteadust ja kui natuke tehnilist taipu ja remondiraamat käepärast on lihtsamad tööd mootori juures täiesti tehtavad. Eriti kui ennast asi veidi huvitab on ju kasulik ühendatud meeldivaga.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Sirhan kirjutas:Nu, mul se auto nokitsemine pigem.../..hobi. Olen õpilane, praegu on vaheeag, auto on aga vaata, mis aastast. Ega se tykki kyljest võta kui nats lammutada(pärast oleks mudugi tore kokku saada :D )
Tõmba endale remondimanuaal netist saad oma küsimustele vastused ja säästad oma aega...
http://dl.bmworg.ru/book/haynes/
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

Vat see viimane on asjalik link, tänan 5+
Vasta