Probleem hommikul e30-ga

Üldised arutelud ning näpunäited
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Probleem hommikul e30-ga

Postitus Postitas antoshka »

Mul on selline probleem, et minu 320i mootoriga M20B20 hommikul ei taha sõita. Süptoomid on siis sellised.

Hommikul panen külma mootori tööle, ootan kuni mootori pöörded kukkuvad 800-ni. Siis hakkan sõitma, pöörded kuskil 1600-2000 rpm, aga kui vajutan gaasi, siis pöörded jäävad samaks või kukkuvad ja nagu auto ei taha üldse sõita, ühe sekundi pärast, auto jälle hakkab sõitma. Nii toimub 2-3 korda ja kui mootor läheb soojaks kõik on korras.

Milles võib viga olla?
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Täna hommikul proovisin ootada kuni mootor on soe ja siis sõita. Probleem ei ilmunud.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem hommikul e30-ga

Postitus Postitas Indrek_M »

antoshka kirjutas:Mul on selline probleem, et minu 320i mootoriga M20B20 hommikul ei taha sõita. Süptoomid on siis sellised.

Hommikul panen külma mootori tööle, ootan kuni mootori pöörded kukkuvad 800-ni. Siis hakkan sõitma, pöörded kuskil 1600-2000 rpm, aga kui vajutan gaasi, siis pöörded jäävad samaks või kukkuvad ja nagu auto ei taha üldse sõita, ühe sekundi pärast, auto jälle hakkab sõitma. Nii toimub 2-3 korda ja kui mootor läheb soojaks kõik on korras.

Milles võib viga olla?
Mul 520 sama mootoriga ja külmalt jah võib gaasi väga õrnalt vajutada. Vastasel juhul poob nagu kinni mingiks paariks sekundiks justkui keegi keeraks süüte välja vms ja siis hüppab edasi. Kuni mootori soojenemiseni tuleb gaasi ettevaatlikult suruda.

Milles viga ja kas see üldse on viga ei oska öelda.
Indrek
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

See on viga, sest eelmisel talvel mul oli kõik korras. Oli võimalik kohe sõita ja ei oodata kuni soojaks läheb.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

kas mitte gaasisiibri lüliti ei kala ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Võib olla, aga kuidas seda kontrollida?

Ma mõtlen, et puhtaks teha ja siis vaadata ....
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Ma mõtlesin ja tekkis siis selline küsimus mis viga võib olla gaasisiibris?
Gaasitross avab seda täielikult ja see on võimatu et ei avaks.

Võibolla mingid bensu voolikud, torukesed, pump jne on vigased?

Aga täna hommikul märkasin et kui enne sõidu alustamist gaasi anda (3,5-4krpm) siis kõik on korras ja auto ei hüppa.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

mõni pistik ei anna ühendust (oksiid) või on murdunud (rabe) jne.... ega äkki mootoripesu ei teinud ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Kirjeldus vastab üsna täpselt teada-tuntud motrooniku kalale. Ei ole küll ise spets sellel alal, aga mäletan, et just nimelt külma mootori puhul kiputab asi mootorit "üle ujutama", mis väljendub just nimelt sellises puterdamises madalatel pööretel. Meenub ka kuidas kodanik Kuno tellis vist kaks korda UMist uue aju, sai selle peale tehases "taastatud" asja, millel hädad vaid pisut väiksemad. Kolmas kord toodi täiesti uus asi, mis töötas.
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Mootoripesu ei teinud ... Proovin veel kord vaadata pistikud ja torukesed.

Cardo, kas sina soovitaks mootoripesu teha või ei soovitaks?
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

vaheta küünlajuhtmed ära.... jamasin suvel sama asjaga, soojalt töötas korralikult külmalt mitte sai kõiki asju proovitud ning küünlajuhtmete vahetusega olid nagu kõik ikaldused pühitud.
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

kus või kuidas võib kontrollida küünlajuhtmed ? Lihtsalt ei tahaks kõik asjad vahetada.
truumu

Postitus Postitas truumu »

võib-olla bensujaama vahetada?
Viimati muutis truumu, 03.11.2004 20:09 53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

truumu kirjutas:võibolla bensujaama vahetada?
selles ka muidugi iva sees...... :D
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

bensujaama? Siis on vaja sõita kuhugi välismaale , kus ei ole neid kaks statoil&neste :))

Kokkuvõtteks siin olid sellised pakkumised:
1) gaasisiiber
2) motroonik
3) küünlajuhtmed
4) bensujaam

võibolla midagi veel ?
Ja palun küünlajuhtmetest kirjutage ...
truumu

Postitus Postitas truumu »

keera mõni küünal välja, vaata, mis nägu on...
siis võib edasi arutleda
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Kõik küünlad on ühesugused ja praaktiliselt sellised nagu pildil, võibolla natuke mustam.
Pilt
truumu

Postitus Postitas truumu »

bensust jääb puudu ehk?
filter, t* andur, lisaõhk, või misiganes...
kodus vast raske kindlaks teha, stendi oleks vaja :(
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Keerake prooviks CO kruvi lahjemasse asendisse. (peaaegu välja). Kui CO on liiga peal, siis külmade ilmadega läheb täis. L-jetronicul on mul külmade saabudes standardprotseduur CO maha keeramine.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Motronikul, nagu ma tean, ei ole midagi keerata ...

Truumu, mul on vana diagnoostika paberid ja seal on lambda numbrid 1,004 kuni 1,020 erinevatel pööretel. Mis need numbrid tähendavad ja milline number peab olema töökorras lambdal ?
truumu

Postitus Postitas truumu »

antoshka kirjutas:Motronikul, nagu ma tean, ei ole midagi keerata ...

Truumu, mul on vana diagnoostika paberid ja seal on lambda numbrid 1,004 kuni 1,020 erinevatel pööretel. Mis need numbrid tähendavad ja milline number peab olema töökorras lambdal ?
lambda arv ja andur kaks eri asja, kuigi seos olemas. ideaalis peaks andur hoidma lambda arvu: 1,0000 ehk siis teoreetiliselt vajamineva ja tegelikult saadava õhu hulk on sama...
aga külmalt lambda ei tööta ja soojalt on Sul kõik korras?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

antoshka kirjutas:Motronikul, nagu ma tean, ei ole midagi keerata ...

Truumu, mul on vana diagnoostika paberid ja seal on lambda numbrid 1,004 kuni 1,020 erinevatel pööretel. Mis need numbrid tähendavad ja milline number peab olema töökorras lambdal ?
CO reguleerimine on endiselt olemas, ka motronicul. Sisekuuskantpeaga kruvi õhumõõtja alumiiniumosa küljes. Täiesti tavaline asi, et mingid "tjuunijad" on nt tühikäigu lonkamise vms varjamiseks seda kruvinud. Tehases on augus plastkork ees.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
truumu

Postitus Postitas truumu »

Aare kirjutas:Tehasest on augus plastkork ees.
Alum. sulam, kui "tjuunijad" kallal käinud, siis enam pole...
kõrva/nina järgi pole vist mõtet seda kruttida, muidu tulebki ju "tjuunimine" välja...
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

truumu kirjutas:aga külmalt lambda ei tööta ja soojalt on Sul kõik korras?
soojalt auto ei hüppa aga töötab natuke ebaühtlaselt tühikäigul, kui gaasi anda kuni 1100-1200 rpm siis on korras.

Aga soojalt juhtub teine asi, kui sõita teise käiguga ja hakkad pidurdama, siis vajutad siiduri pedali, mootori pöörded langevad kuni 200-300 rpmini, sekundi pärast pöörded on korras. Võibolla midagi siiduriga.
Kasutaja avatar
brigaad
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 26.10.2004 21:53 42
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas brigaad »

mul umbes samasugune probla aga aint et karpaga on. kylmalt ei taha kohe mitte yldse töötada aga kui mootor soe siis töötab hästi? vahest muidu ka sooja mootoriga nii teinud agus oli mõte et karpa umbes aga kuidas siis ikkagi soojast peast normaalselt töötab?
ei tahtnud uut teemat tegema hakata kui umbes sama prola :D
truumu

Postitus Postitas truumu »

brigaad kirjutas:mul umbes samasugune probla aga aint et karpaga on. kylmalt ei taha kohe mitte yldse töötada aga kui mootor soe siis töötab hästi? vahest muidu ka sooja mootoriga nii teinud agus oli mõte et karpa umbes aga kuidas siis ikkagi soojast peast normaalselt töötab?
ei tahtnud uut teemat tegema hakata kui umbes sama prola :D
see, et soojast peast normaalselt töötab on suhteline mõiste...
kellele normaalselt, kellele mitte...
tundub siiski et kogu karpa reguleering paigast ära, muidugi nii kaugelt kindlaks teha suht-koht raske...
muuseas, mis autoga/karpaga tegu?
Haapsalus peaks ju tegijaid mehi olema?
et kasvõi gaasid üle mõõta(CO, HC, O2) soojal mootoril
Kasutaja avatar
brigaad
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 26.10.2004 21:53 42
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas brigaad »

tegemist siis 318 E30 1985a ja siis kus siin haapsalus need tegijad mehed kes selle korda teeks on?? :roll: või olen ma siis tõesti nii loll et ei tea :oops:
Kasutaja avatar
Indrek_P
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 30.05.2003 16:55 33
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Indrek_P »

brigaad kirjutas:tegemist siis 318 E30 1985a ja siis kus siin haapsalus need tegijad mehed kes selle korda teeks on?? :roll: või olen ma siis tõesti nii loll et ei tea :oops:
Uuemõisa Autokeskus. Seal peaks vastavad seadmed CO ja HC mõõtmiseks olema.
E21 315 `83
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99
Kasutaja avatar
brigaad
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 26.10.2004 21:53 42
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas brigaad »

mina igastahes sain vea parandatud jagakaane puhastamisega :D :D :P
antoshka
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 20.05.2004 13:59 29

Postitus Postitas antoshka »

Trummu, eile käisin tehnoülevaatusele, seal mõõdeti CO ja HC.
Mees seal ütles et mootor kuidagi ebaühtlaselt töötab. 3000 pööretel CO näidud hüppavad edasi-tagasi, aga normis. CO hüppas 0,3 ja 0,7 vahel, HC oli midagi 50-80 erinevatel pööretel.
Ja mina kuulsin nagu midagi tagapütist lööb läbi intervaliga 3-4 sekundit.
Lambda arv oli praktiliselt 1.
Vasta