m20 probleem

Üldised arutelud ning näpunäited
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

m20 probleem

Postitus Postitas Kontson »

tere, nii algab jutt sellest kuidas kasutaja Kontson on ilma jäänud rahulikust ja toredast elust, raisanud viimse kui kopika auto peale mis ei toimi ja kuidas see kõik alguse sai. Keda pikk jutt ei huvita, kerigu alla.

Alguse sai kõik bensupumbast, mis ühel päeval üles ütles. Enne toimis pump väga kehvasti ja streikis palju. Sai ostetud uus pump. Pump peale pandud, abi mitte mingit, auto ei käivitu. Ega muud midagi, auto garaazi ja asja uurima. Selgub, et mina ei leia probleemi ja saab kohale kutsutud herr Patrik, kes teatab, et pump on vale. Viin pumba tagasi poodi, paari päeva pärast on tulemus teada - pump korras, viga mujal. Unustasin muidugi mainida, et minu enda idiootse vea tõttu(Pump sai ühendatud mingi suvalise juhtmega, mis majapidamises vedeles ja mis hiljem osutus liiga nõrgaks) ei võtnud pump survet üles. Jõudes siis koju sama pumbaga ja korralike juhtmetega panen kõik külge ja enne imet, surve olemas. Alt veab loomulikult aku, mis on selle käiamisega tühjaks aetud. Tore lugu, kutsume sõbra appi. Krokodillide abil saame auto tööle(3 nädalat pole see õnnestunud), mina muidugi väga rahul ja otsustan mootori soojaks ajada ja Mäkki sööma minna, sest on olnud enneolematult **** päev ja mul on kõht tühi jne. Jõuan paarsada meetrit sõita kui mootor välja sureb. Käima ei saa enam kuidagi. proovime käima tõmmata, saame kõigest katkise trossi, sest korralikku kinnitust mul pole ja koht kuhu me selle kinnitasime lõikas trossi läbi. Lahe.

Nüüd, kus olen raisanud kõik oma viimase raha, närvid, eneseuhkuse ja tervise olen nõus kõik kuradile saatma ja auto töökotta viima. Aga palju õnne mulle, sest:
1)Auto ei sõida
2)Köit pole kuhugi kinnitada
3)Puksiiri jaoks pole raha, vähemalt paar järgmist päeva mitte
4)Mul on kõht ka tühi, sest viimane kopikas läks bensuvooliku kinnitite peale
Et mis ma teha tahan? Soov oleks auto saada kuhugi töökotta, kus tehakse talle näiteks diagnostika ja leitakse mis **** asi see on, mis minusuguse tugevate närvidega inimese niiviisi marru ajab ja kui võimalik, siis teeks selle ka korda. Auto asub Sõpruse puiesteel, Tipi ringi juures ja oleks tore kui seda kaugele vedama ei pea. Olen nüüd suur kõrv ja ootan ideesid kuidas ja kohti kuhu auto viia
edit: autoks 89 aasta 325i
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

ülase 14 võid lohistada...see Kristiines...
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

Postitus Postitas Kontson »

väga hea, suur tänu, äkki on kellelgi veel mõnd kohta pakkuda? Kui sa Valdeks viitsid, siis täpsusta kes/mis seal ülase 14 toimetab ja kuidas hindade ja aegadega lood on
truumu

Postitus Postitas truumu »

Laki 6 võid ka lohistada(või lohistame ise :D )
http://www.zone.ee/autodiagnostika/
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

pump on ikka vale :!:
see et sa ei suutnud poes enda eest seista on kahju muidugi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Vale pump igatahes selliseid sümtomeid ei tekita. L-jetr ja Motronicul töötab sama pump (5sel sedasi igatahes töötab).

K-jetronicu pumbaga võib tekkida surveprobleeme, sest nende töörõhk on suurem ja madalsurve vibropump nagu karpa-Sierradel on, ei pane asja üldse tööle.

Mina panin endale sellise pumba, mis muidu turbo-Civikuid jne riisi käitab - töötab ilusti.

Kogu selles loos tundub jama sees olevat - kas on 3se, 5se, Sierra või oopeli pump ei loe siin üldse, kui tööparameetrid enam-vähem klapivad.
Ja autod on ka minuteada kõik 12V
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

jutt käis esimese korra kohta.
talle anti gabariidilt palju väiksem pump, mille tõttu surve ei jõudnud üles.
kui sa ei mõista miks ja kui teemat ei valda siis pole mõtet niisama pläkutada.
makstes poes 2800 eeku eeldan ma et ei pea hakkama veel pumpa külge aretama, see peaks ikka 1:1 sobima. eriti kui boschil on olemas pump, mis sinna täpselt sobib.
niikaua kui ei kuula seda, mida sai antud küsimuses soovitatud, see auto korralikult ei sõida. kui seal on tekkinud mingi muu viga juurde, tuleb see ka korda teha, kuigi meenutades seda kuidas see pump seal alguses oli pandud, tuleks viga sealtsamast ka otsida
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

Postitus Postitas Kontson »

patrik kirjutas:pump on ikka vale :!:
see et sa ei suutnud poes enda eest seista on kahju muidugi
Pood saatis pumba boschi, kust saadi ka must-valge lipik, et pump on korras ja survet jagub. Sai asi korralikult kokku aretatud ja nüüd pole pumbaga probleeme. Gabariidilt erines ju ainult see pealmine toru, kuhu sai voolik peale tõmmatud ja toimib. Ma ei saa ju hakata seletama ,et nojah, pumba koodid ja värgid klapivad ja kõik on õige, aga patrik ütleb, et on vale, seega pump ei sobi. Mitte halva pärast, aga selline jutt ei lähe ju läbi.
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

lahendus sinu probleemile asub Paldiski mnt 108 :D
Kasutaja avatar
Rene_V
Huviline
Postitusi: 1850
Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
Telefon: 55560543
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Rene_V »

heigosan kirjutas:lahendus sinu probleemile asub Paldiski mnt 108 :D
UM? :D
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kontson kirjutas:
patrik kirjutas:pump on ikka vale :!:
see et sa ei suutnud poes enda eest seista on kahju muidugi
Pood saatis pumba boschi, kust saadi ka must-valge lipik, et pump on korras ja survet jagub. Sai asi korralikult kokku aretatud ja nüüd pole pumbaga probleeme. Gabariidilt erines ju ainult see pealmine toru, kuhu sai voolik peale tõmmatud ja toimib. Ma ei saa ju hakata seletama ,et nojah, pumba koodid ja värgid klapivad ja kõik on õige, aga patrik ütleb, et on vale, seega pump ei sobi. Mitte halva pärast, aga selline jutt ei lähe ju läbi.
mis kammajaa selle pumbaga on siis?
kas ta on paagisisene?
kui on, siis on absoluutselt vajalik täpselt samasuguse pumba install..
kusjuures peaks mainima, et Bosch ennegi mingit kakit müünud...
survet võib ta ju tekitada aga kas ka imeb nii ,nagu vaja, on teine kusimus...
ja lõpuks peab mainima, et varuosade tellimisega poodidest on viimasel ajal täielik jama :(
on võetud tööle väikesele palgale inimesi, kes autodest ja veel vähem detailidest kohe üldse midagi ei jaga...
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

Postitus Postitas Kontson »

no kui pump väidetakse täpselt sama olevat ja sellele leiab veel kinnitust vana ja uue pumba samade tootekoodide kaudu, siis pole kuigi loogiline, et ma lihtsalt löön jalaga vastu maad ja ütlen, et "ei, pump pole õige, ma ei tea küll miks, aga pole õige, tahan teist pumpa". Arvesse võtta nüüd see, et mul jääb päris korralik summa saamata palga näöl sellepärast, et oma transporti pole, siis on lihtsam auto kuskile töökotta lohistada ja kõik korda teha, sest aeg mis ma selle edasi-tagasi jooksmisele kulutan annab löögi minu palgale, mitte mingile poemüüjale, kellel anyway päev otsa sittagi teha pole
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

//M kirjutas:
heigosan kirjutas:lahendus sinu probleemile asub Paldiski mnt 108 :D
UM? :D
jees jees :cool:
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

Postitus Postitas Kontson »

UM on tore küll, aga pükse küll jalast ei soovi pantida, et auto liikuma saaks
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Samas tegelt sa võid nii rohkem raha raisatada kui UM-is,vahetad seda siis jälle seda midagi kasu pole ja lõppkokkuvõttes oleks võinud kogu kupatus UM-is odavam tulla.
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

Postitus Postitas Kontson »

ei vaidle vastu, aga hetkel pole UM mõeldav, sest peale auto on inimesel tarvis näiteks katust peakohal hoida ja süüa saada näiteks
truumu

Postitus Postitas truumu »

heigosan kirjutas:Samas tegelt sa võid nii rohkem raha raisatada kui UM-is,vahetad seda siis jälle seda midagi kasu pole ja lõppkokkuvõttes oleks võinud kogu kupatus UM-is odavam tulla.
IRW!
Mul ei ole midagi teie maja vastu, kuid hinnad....
kui mingit asja(süütelukku näiteks minu puhul) vahetatakse 15.min ja küsitakse selle eest terve tunni (või 1,5)maksumus siis eriti ei torma tagasi, kui saab lihtsamalt(loe odavamalt) ilma,et kvaliteet kannataks :D
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Kas sa tahad öelda et sa võtad 15 min luku maha,laod südamiku ringi,nii et vana võti ka keerax uue sees ja siis paned kokku :?
teeks kohe proovi,kui saad 15 min hakkama,teen kasti õllet :D
truumu

Postitus Postitas truumu »

heigosan kirjutas:Kas sa tahad öelda et sa võtad 15 min luku maha,laod südamiku ringi,nii et vana võti ka keerax uue sees ja siis paned kokku :?
teeks kohe proovi,kui saad 15 min hakkama,teen kasti õllet :D
pandi uus südamik koos uute võtmetega ja vanas lukus võti veel keeras, kuigi raskelt...
ma lihtsalt ei tahtnud roolisammast puurima hakata
auto oli saalis 30min ja jõuti veel üldine ülevaatus teha(vedelikud, õlid ja muu sarnane...)
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Ok las ta siis jääda,vahet pole.
Aga vedelikud,õli ja nüüd kahjuks ka rattapoltide pingutamine on kohustuslik.
truumu

Postitus Postitas truumu »

heigosan kirjutas:Aga vedelikud,õli ja nüüd kahjuks ka rattapoltide pingutamine on kohustuslik.
see igas esinduses, nii peabki olema!
Bemarillo
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 04.05.2004 20:16 37

Postitus Postitas Bemarillo »

Juhtusin üle hulga aja jälle foorumisse kiikama ja kuna kohe jäi ette leht mis tüüpilisest vea otsimisest ja poolikust lahendamisest pajatab- ning hetkel veel vaba hetk ja ... mõni selline mõte tekkis lihtsalt. Esiteks: kas kuskil leidub veel üldse tip-top spetsialisti (peale siinse kahe staazikaima tegija) kes appi palgatuna teise inimese auto probleemile viitsivad asja käsile võtta sama SÜSTEEMSELT nagu iseenda masina puhul. Mulle hakkab järjest enam tunduma et endale ette kujutada, et selline firma või inimene olemas on, on utoopia. Isegi UM läheneb asjadele ülejala.. aga sellest allpool. Probleem selles, et kõik BMW omanikud ei ole autoremondihuvilised, ja mina kuulun kah nende mittehuviliste hulka, mulle on üli oluline et masin sõidaks, et ma saaksin sellega teha efektiivselt oma ametikohaseid põhitööasju, et ma ei peaks ennast vaevama auto tuunimise ja remontimisega (loomulikult seejuures suhtun heaperemehelikult igapäevastesse hooldustesse- rehvirõhud-õlid-vedelikud-klaasiharjad-tuled,pisiasjad,värviparandused, jne). Kuid mingit oskust ja tahtmist ja aega ei ole mul, hakata näiteks iseseisvalt klapisääri vahetama, rooliotsi pusima vms. See pole lihtsalt mõttekas. Selle asemel teen panustan oma aja enda õpitud erialasse, mis ei ole autondus- ning teenin seal raha ning tellin auto remondi teenused autospetsialistidelt. Ja neile maksan hea meelega usaldusväärse ja hea töö eest nende küsitud summad. Rahas pole probleem, probleem on võibolla hoopis muus... Nimelt selles et LÕVIOSA ISIKUTEST KES REKLAAMIVAD ENNAST AUTOREMONTIJAINA, HUVITAB AINULT ÜKS ASI - LOETLETUD TÖÖ ÄRA TEHTUD, PAPP KÄTTE JA ADJÖÖ. Justnimelt loetletud töö, mitte probleem lahendatud. Isik ja tema probleem ei huvita kedagi, remontijaid huvitab tehtavad konkreetsed liigutused ja nende eest saadud papp. Näiteks ütleme et tekib "pisiprobleem" - avastan et ühel päeval suunatuled enam ei tööta. Selge, ise pusima ei hakka, helistan autoelektrikule. Autoelektrik arvab et vast on suunarelee saba pannud. Küsin et kas sul releed on, vahetame välja. "Ei ole" tuleb vastus. Kas sa oled selle võimeline hankima? "Ee...ää.. ei ole",parem kui ise tooksid, öeldakse kaudse vihjena. Selge, hangin selle relee ise. Sõidan aavesse, toon sealt tootekoodi järgi relee, maksan pappi, viin auto ja relee remontija kätte, seiklen jala läbi linna kontorisse tagasi (kust ma enne salaja minema hiilisin) ja lähen lõunavaheajal eeldatavasti valmis tööle järgi (suure puuga raha seljas). Töökojas ootab mind masin, ja tõepoolest, kui suunatuled enne olid tummad, siis nüüd teevad nad isegi natuke vilkuvat häält, kuigi jäävad vahel peale ja vahel ikka ei tööta. Ja meister auto kõrval kiidab: "vahetasin su relee välja, nüüd peaks korras olema, maksumus sada viiskend + käibemaks". piixu, ma ei tahtnud et sa RELEE VÄLJA VAHETAKS vaid ma tahtsin et sa SUUNATULED KORDA TEEKS, MINGU SELLEKS VÕI 1000 KR.!!! Helistanud siis mulle, teatanud probleemidest vms,et relee ei sobi, et on vaja muid töid veel teha või mis iganes, aga ei sa lased mul autole järgi tulla ja annad mulle tagasi POOLIKU TÖÖ. Vat see asi ei mahu mulle pähe. Selliseid "asjade vahetajaid" , mitte kordategijaid on enamus remontijaist. Teiselt poolt saab sellest aru, kes ikka viitsib ja võtab riske võõra masinaga jahmerdada...oleks veel enda oma vaat siis. Aga see et ka UM oma klientidega sarnaselt käitub, see pani mu ikka täiega kulme kergitama. Asi algas lihtlabasest hammasrihma vahetusest, mida ise enda lolli peaga lasin algul vahetama ühe siinse foorumi"spetsialisti" poolt soovitatud külasepa, kes vahetas rihma oma pimedas garaasis põlve otsas, küsis minult tööriistakastist padruneid jne. Oleks ma vaid teadnud, et koos rihmaga TULEB välja vahetada ka rullik, oleks lasnud selle kohe ära teha ja mitte tolle külasepa juures. Külasepp loomulikult ei kõssanud sõnagi rulliku vahetusest, pusis aga rihma ära ja kasseeris oma palga sisse, tema jaoks oli asi lõppenud. Minu jaoks mitte. Peale teada saamist kuidas asjad TEGELIKULT peaks käima, läksin oma vana saaniga UM-i, teenindati lahkelt ja puha, ja - bingo, ülimalt lolli peaga jälle oskasin seekord taotleda HAMMASRIHMA JA RULLIKU VAHETAMIST. Loomulikult sealhulgas ka uus hammasrihm. Asi tehti poole päevaga ära, kasseriti oma summad (mis polnud just väiksed aga mis sellest); auto anti kätte, kiideti veel takka, et ilusti vaikselt käib jne. Sain uue rihmaga sõita paar päeva, kui maal üks SUVALINE külamees, kes korra üle õla kapoti alla vaatas, teatab jumala südame rahuga: kuule, sul simmerlingid lekivad. Tõesti, ma teadsin ise ka et natuke õline sealt on, aga ei osanud oma autoalaste teadmiste juures arvata et see võiks olla VÄGA ohtlik. Vanal autol ju ikka siit sealt midagi väikest on, mis oluliselt ekspluatatsiooni ei sega.Too kapoti alla vaataja aga jätkas häirimatult: "kui simmerid läbi lasevad, siis on ka hammasrihm õline ja see pole küll hea". BINGO! Kus olid UM targad, kas nad rihma maha võttes tõepoolest EI NÄINUD TILKUVAID SIMMEREID???? VÕI EI TAHTNUDKI NÄHA, SEST TÖÖKÄSUS OLI AINULT RIHMA JA RULLIKU VAHETUS?? Kurraaaammm .. seekord siis viisin oma saani Westlandi ja ütlesin: VAHETAGE RIHM JA SIMMERLINGID JA TEHKE SEE JAMA ÜKSKORD KORDA,MUL ON SELLEST RIHMAST RIHM KOOS JUBA :) Ja nad tegid. Tip top ja maksta polnud kahju. Oleks selliseid tegijaid rohkem. UM-i sse igatahes suhtun edaspidi ettevaatusega. Ning kaugel sellest et ennast peaksin mingiks õnnetusehunnikuks, kellel pidevalt sellised asjad juhtuvad (muuseas sama liiki case juhtus veel hiljem sillaosa remondil ühes hoopis teises kohas- üle anti asjade vahetus, mitte lahendatud probleem.) Siiski kuulen foorumeid ja tuttavate jutte kuulates PIDEVALT JA PIDEVALT samasugustest asjadest, sama liiki lähenemistest. Selle tõttu palve minu kirjutise lugejatele: KUI TE KUNAGI REMONDITE kellelegi MIDAGI, SIIS PALUN LAHENDAGE PROBLEEM VÕI ANDKE LAHENDUSVARIANDID, SELLE ASEMEL ET TUIMALT ÄRA TEHA TELLITUD ASJAD. Niisiis. Tervitustega ja tänase päeva seisuga Mitte Eriti Kuri Bemarillo. :)
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

Postitus Postitas Kontson »

et ei saaks paremini vist öelda, Kontson ootab oma palga ära ja siis on minek truumu juurde, kes loodetavasti võtab vaevaks ka üht-teist muud üle vaadata kui parandamiseks läheb ja ausa suhtumise puhul on ka tasu aus.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

mehed
kas teile kohe üldse midagi kohale ei jõua?

makstes poes 2800 eeku eeldan ma et ei pea hakkama veel pumpa külge aretama, see peaks ikka 1:1 sobima. eriti kui boschil on olemas pump, mis sinna täpselt sobib.
niikaua kui ei kuula seda, mida sai antud küsimuses soovitatud, see auto korralikult ei sõida. kui seal on tekkinud mingi muu viga juurde, tuleb see ka korda teha, kuigi meenutades seda kuidas see pump seal alguses oli pandud, tuleks viga sealtsamast ka otsida
_________________
mida ma siis tegema pean? käekõrval poodi minema? sai öeldud vaheta pump ära, teeme asju ÕIGESTI. samamoodi sai öeldud et juhtmed tuleb ümber teha, küsisin veel et kas toas saab ära joota.
kui ma peaksin iga venna järel veel jooksma ka hakkama siis ei jõua kunagi töid tehtud.
ja kui klient saadetakse asjade järgi siis nii hoian tema enda raha kokku

um-ist ei oska midagi arvata
viimati öeldi sealt et auto ei käivitu hommikuti sest väntvõll on kõver ja seda pärast kahenädalast ümber auto käimist
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

Postitus Postitas Kontson »

et jätaks vaidluse vahele, Kui pole võimalik ära põhjendada miks konkreetne pump ei sobi, siis ajame tühja juttu, pump sai tööle ja seda tänu korralikele juhtmetele ja väiksele jootmisele.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Rahu vennad bemaristid!
siinne foorum on alati silma paistnud sallivuse ja sõbralikkusega, jätkame siis samas vaimus!
muidugi on alati kuskil keegi, kel tuju paha ja tahaks oma kibestumist välja elada...
endalgi vahest lööb mõni asi harja punaseks :(
ja jagatud mure pidi ju pool muret olema
igasugused kriitilised märkused/kommentaarid ju alati teretulnud, et asju paremaks muuta, iseasi, kuidas ja mis tooniga seda tehakse
aga tõesti, jätame selle vaidluse ja üritame tähelepanu koondada põhilisele: abi andmisele...
Patrik! mitte keegi siinsetest asukatest ei kahtle Sinu professionaalsuses ja teadmistes, Sinu soovitusi võetakse aksioomina, sest need lakoonilised vastused küsimustele on alati õiged olnud...
et siis suhtleme rahulikult edasi ja otsime koos lahendusi jooksvatele küsimustele!
päikest kõigile!
:D
Kontson
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 11.09.2004 21:16 56
Asukoht: Inglismaa

Postitus Postitas Kontson »

auto sai korda, tänud truumule asjaliku abi eest ja muide patrik, pump sobis väga hästi
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Ja mis siis probleemiks oli?

Truumut täname me kõik aga
sellised teemad võiks alati lõpetada
lahenduse lühikirjeldusega.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
truumu

Postitus Postitas truumu »

1. pumba väljaviigu ja torustikuvaheline voolikujupp oli sisemise kihi lahti löönud ja ära ummistanud
2. pumba ja väljaviigu vaheline jupp voolikut oli lõhki löönud(vale materjal)
3. pumba toiteotsad olid kehvalt kinni joodetud
4. el. süsteemis on lühis(kõrvalistuja uks) mis tõmbab aku tühjaks
5. seoses lühisega nähtavasti on vigastatud kas aju või aju juhtmestik(ei kuula lambdat) segu sai vägisi maha keeratud, kuni el. süsteemi korrastuseni...
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Õige on siiski ,et remontija hangib kliendi soovil osad ja juhib kliendi tähelepanu asjadele, mis omavahel seoses ja ka muudele avastatud puudustele ja vigadele. Peab eeldama ,et klient ei tea autost midagi. Kui pole aega endal osade järgi käia tuleks võtta abiline. Asjatundmatule inimesele võib olla õige osa leidmine seotud suurte raskustega ja ka kvaliteedis on osadel suured erinevused. Siin jälle kogemused abiks ,et millise valmistaja tooteid eelistada.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Vasta