Vibreerib pidurdamisel

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Vibreerib pidurdamisel

Postitus Postitas soon »

Millest siis võib tulla see, kui pidurdamisel esiots vibreerima hakkab ja rooli lõgistama hakkab õrnalt? Veermiku detailid on kõik vahetatud, väike lõtk on rooli kardaanis. Ise suudan tulla vaid kõverate ketaste peale. Kummid balansist väljas ei ole, samuti pole veljed kõverad.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

530d
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

jah, aga klotside süü see ei ole, sest pidurdan niigi üsna intensiivselt :P
ja enne ketaste vahetamist tahaks kindel olla, kas ei oleks targem mujalt veel viga otsida.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Re: Vibreerib pidurdamisel

Postitus Postitas Raivo »

soon kirjutas:balansist väljas ei ole, samuti pole veljed kõverad.
Hmm, mulle väideti sama.
Siis läksin teise rehvi"putkasse" ning vholaa, päris balansis nad küll ei olnud. Tasakaalustati uuesti ära ning asi korras.
530d
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

mul on uued kummid ja viga oli nii enne kui pärast kummide panekut. ja balanssi said nad pandud. pealegi on tegu 185/65 R14 rehvidega ja nende puhul ei tohiks kehvasti balansseerimine nii palju esile tulla, seda enam, et avalduma peaks sellisel juhul viga hoopiski u 100 km/h sõitmisel, mitte pidurdamisel.
Kasutaja avatar
Margus
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 09.01.2003 00:55 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Margus »

kas sul seal näiteks roolivarda otsad kulunud ei või olla ?? Mul oli varem sama jama, arvasin isegi, et pidurid, pidurid vahetati ära aga ei paremaks midagi. Lasin roolivardaotsad vahetada ja kõik korras :)
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Mul oli vana autoga sama jama ning viga oli just suure kuumusega deformeerunud kettad.
Kasutaja avatar
pahadeplaneet
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
Asukoht: Tartu\Nõo

Postitus Postitas pahadeplaneet »

Relk kirjutas:Mul oli vana autoga sama jama ning viga oli just suure kuumusega deformeerunud kettad.
esimesed pidurikettad on kõverad või lihtsalt oma aja ära elanud.

oli sama moodi vahetasin kettad ära lammaris maksin 200 kettas sain päris uued kohe. klotsid jätsin vanad kuna need olid korras ja nüüd enam ei vibreeri.
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

Omal sai alles sügisel vahetatud pidurikettad ja klotsid selle sama võbelemise pärast, siis sai asi korda. Nüüd hakkab sama jama jälle pihta :evil: sissesõidu tegin tegin ka rahulikult. No nüüd on uued kettad ja neid saab vähemalt treida, oskab keegi mingit numbrit või töökoda soovitada kus ühe hooga saaks asi tehtud, et ise kisuvad laiali, treivad ja panevad kokku tagasi.
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

viga ketastes siis,kui vibreerib pidurdus momendil.kui vahetult peale pidurdamist,siis roostes support.
Tambet_A
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 09.12.2002 00:24 10
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet_A »

Tehke supordid ja silindrid kordaja ja ongi kogu probleem lahendatud
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Ketaste treimisega on sellised asjad, et võivad kõveraks minna. Olen treinud päris paljusid kettaid, mõned on kõveraks mingi aja pärast läinud. Ja ei oska muud põhjuseks tuua, kui treimine.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Pikk asjalik jutt vene keeles pidurite vibrast ja sellest lahti saamiseks

http://www.bmw.auto.ru/cgi-bin/faq/read ... &chapter=4
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

marx kirjutas:Ketaste treimisega on sellised asjad, et võivad kõveraks minna. Olen treinud päris paljusid kettaid, mõned on kõveraks mingi aja pärast läinud. Ja ei oska muud põhjuseks tuua, kui treimine.
Jah aga mul juba vibreerivad, seega mul ei ole midagi kaotada.
Ketastel pidi olema see kõva tööpind ainult mingi poolteist milli, kui selle maha tereid hakkab jaha üsna kohe uuesti vibrama, aga uue ketta ja minimaalse vibra korral peaks veel asja saama. Kui siis veel õieti kokku panna peaks päris kompu olema.
Meenub et parempoolne suport koos klotsidega suruti ketta peale ikka täie jõuga kuna piduri silindrit ei olnud võimalik ilma spets töövahenditeta sissepoole suruda. Esiratas sai küll alguses seetõttu rohkem kuuma kui võiks, ja tundus et käis raskelt, sealt võibolla see põhjus miks uuesti kõveraks läks. Niiet kui keegi teab head töökoda kus treida saab andke palun teada. (marxile saatsin PS-i!)Kui peale treimist ikka kõveraks läheb ostan uued kettad UM-st ja lasen seal alla ka panna...
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Kui kettad vahetada ja piduri kolb raskelt käib ikka tasub supportid üle lappata.
Kolvi ilusti ülepoleerida võimalusel uued manzetid sisse ja pidurivedelik väljavahetada, siis on ikka pikemaks ajaks rahu majas.
Sama protseduur oli mul tagusupporditega ja kettastega.
Kasutaja avatar
ottOmar
Huviline
Postitusi: 292
Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
Asukoht: Tln

Postitus Postitas ottOmar »

...kettad kõverad ikka - eriti kui mainisid, et intensiivselt pidurdad.
piisab korra 200km/h pealt 0'i pidurdada ja siis kohe kuumade ketastega veel korra järsku pidurdada ja ongi kõverad - olen mitmel autol nad niimoodi kõveraks saanud.
Soovitus - vaheta kettad - see ei ole kallis ja lase suportid ka üle käia ja ka klotsid võiks ära vahetada ning siis pidurid veel ära ka õhutada, sest kui selle kõik ära oled teinud on ikka väga väga väga mõnus varbaotsaga auto pidama saada ;)
isegi mu ema sõidab BMWga
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

ottOmar kirjutas: piisab korra 200km/h pealt 0'i pidurdada ja siis kohe kuumade ketastega veel korra järsku pidurdada ja ongi kõverad - olen mitmel autol nad niimoodi kõveraks saanud.
;)
:shock: siis peaks peale Saugal tiirutamist kettaid vahetama iga kord ve mis ?
see jutt on nüüd küll pisut .....................
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
ottOmar
Huviline
Postitusi: 292
Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
Asukoht: Tln

Postitus Postitas ottOmar »

...no lexuse GS 300 omad sain Tabasalu rajal kõverkas, kus kiirust pole ollagi ja e34'ja omad olen kaks korda saanud - go figure :roll: mina leidsin seose sellest.
Ka füüsikaseaduste kohaselt peaks see paika pidama, et kui metalli kiirelt hoolt pidurdades kuumaks ajad, siis kuumale kettale järsku uuesti jõudu rakendada, võib see muuta selle kuju.
isegi mu ema sõidab BMWga
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

ottOmar kirjutas:...no lexuse GS 300 omad sain Tabasalu rajal kõverkas, kus kiirust pole ollagi ja e34'ja omad olen kaks korda saanud - go figure :roll: mina leidsin seose sellest.
Ka füüsikaseaduste kohaselt peaks see paika pidama, et kui metalli kiirelt hoolt pidurdades kuumaks ajad, siis kuumale kettale järsku uuesti jõudu rakendada, võib see muuta selle kuju.
võibolla oligi asi selles, et tabasalus ei saa piisavalt kiirust arendada, et pidurid jahtuks. Saugal aga seda probleemi eriti tekkida ei tohiks. Pealegi ei pea seal eriti üle 2-3x pidurdama (sõltuvalt autost muidugi).
530d
Kasutaja avatar
Margus_L
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 08.05.2004 11:02 43
Asukoht: lõuna

Postitus Postitas Margus_L »

veidi OT ..kui rooliotsad läbi..kas siis lisaks vibrale on vahel kolksu kah kuulda ja nagu ujuks kergelt..või on sarniir jne läbi? kuigi 15k tagasi sai veermikku uuendatud ees??
GAY.. Girls Are Yummy ;)
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

Margus_L kirjutas:veidi OT ..kui rooliotsad läbi..kas siis lisaks vibrale on vahel kolksu kah kuulda ja nagu ujuks kergelt..või on sarniir jne läbi? kuigi 15k tagasi sai veermikku uuendatud ees??
vabalt võib olla kolksu kuulda. esmalt siiski ainult logistab. järjest ebameeldivamaks läheb see ;) (ja ei mõju teistele veermiku detailidele sugugi hästi) naine võibolla on kõrval õnnelik....
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

viga ka selles , et pooltel nn tuuningspoliadel ei ole enam pidurite tuulutusavasid
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

Cardo kirjutas:viga ka selles , et pooltel nn tuuningspoliadel ei ole enam pidurite tuulutusavasid
selle peale ma ei oska muud öelda, kui "mäsasja?"
mul polnud originaalstanges-põlles ühegi ava peale õliradiaatori ava.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

E36'l on igatahes spetsiaalselt pidurite jahutamiseks kanalid, mis õhku võtavad esistanges olevatest aukudest.
Kasutaja avatar
Tõnis
Klubiliige EKBK
Postitusi: 400
Liitunud: 19.03.2004 19:25 50
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Tõnis »

Minu IX l on ka esipõlles õhutusavad ja sealt avade tagant jooksevad õhu torud piduri ketaste juurde.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

soon , sa pole vist bmw põlle elus näinud , uuri uuri !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

njaa, mulle vist sattus hiina odavam koopia....
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

hea et ma selle kolediku siis välja vahetasin. kindlasti on siin teisitimõtlejaid, aga ega nad pole ka loodetavasti päris lootusetud. mingi harmoonia võiks ikka valitseda auto tehniliste omaduste ja väljanägemise vahel. hummer ei ole ka enam päris sõjaväeauto ja natuke rohkem avarat silmaringi tuleks teisitimõtlejatele kasuks. või kui tõesti pole annet mõista mis on ilus ja mis mitte, siis lihtsalt oma arvamusetusega üldse mitte lagedale tulla. ma oleks võinud ka ise oma arvamuse välja ütlemata jätta, aga see on ikkagi minu teema.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

mul siis sama probleem E28 peal :(


vahetasin ära piduriketta, vaatasin üle klotsid, suppordi, vahetasin mingi logiseva hooba(vist õõtshoob)....

olen palju jamanud selle vea kallal kuid ikkagist on vibra sees, kuid juba vähem tunda...

Kas ja kuidas teised said sellest lahti... :?: :?: :?:

praegusel hetkel oleks vaja teada kuna varsti hakkan jälle lahti võtma piduri osad...
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Võid ka piduriõli vaadata.
Vasta