lukku!!!

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
juut
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 06.01.2005 18:21 42

lukku!!!

Postitus Postitas juut »

:!:
Viimati muutis juut, 24.05.2007 23:39 48, muudetud 2 korda kokku.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

530d
Kasutaja avatar
juut
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 06.01.2005 18:21 42

Postitus Postitas juut »

ait2hh meelde tuletamast aga kuna mul usast toodud l2pakas siis ei ole selliseid lux t2hti nagu teil :roll:
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Piduril nippel maha, mootor käima ja pedaali tallama. Vähemalt minu bõmmil tehti nii peale suporti vahetust ja asi töötas.
Kasutaja avatar
juut
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 06.01.2005 18:21 42

Postitus Postitas juut »

:D me tallasime pool tundi ja saavutus oli see et tagant yks ratas v6ttis:D
Rein
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 19.12.2004 21:35 57
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas Rein »

Hoia siis niikaua nipleid lahti, kui õli tulema hakkab, ilma tallamata. Kui kohe õli tuleb, siis las teine vaatab piduri potsikusse, ja sina mine kummi voolikuid nipsutama, nii kaua nipsuta, painuta, venita, kui ülevalt enam mulle ei tule.
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Mootor ei pea koguaeg töötama algul õhutage seisva mootoriga. Üks istub sees ja tallab pidurit niikaua kuni pedaal üles jääb(ei vaju enam läbi). Kui pedaal on üles jäänd siis hoida survet pedaalile. Teine keerab samal ajal hetkeks õhutusnipli lahti ja laseb õhu välja. Nippel enne pedaali üles laskmist tagasi kinni. Tegevust korrata kuni pedaal läbi ei vaju. Tegevust tuleb alustada kõige kaugemast rattast ja liikuda peasilindrile lähemale. Nii võib minna mitu ringi enne kui õhk välja saab. Kui tegu on pidurivõimuga, tuleb peale mootri käivitamist veel kord õhutada. Ehk siis mootor natukeseks käima, peale seda seisva mootoriga sama protseduuri korrata. Vahel jälgida ka pidurivedeliku taset. Üldiselt olen niimoodi õhutatud saanud, BMW-l pole veel vaja õhutada olnud, kui seal mingit eripära ei leidu siis peaks nii korda saama.
E 34 M50B25
53 840 111
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

lihtsam meetod oleks nii:
vala õli anum täis,keera kaugeima punkti nippel lahti ja pista selle otsa peenike kummi voolik,vooliku teine ots pista pidurivedelikuga pudelisse,nii et selle ots oleks vedelikus,
nüüd mine talla pedaali ca 10 korda või nii kaua kui mulle tuleb.tee nii kõik rattad läbi alustades kaugeimast niplist.jälgi,et õli nõu autol oleks täidetud.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: PIDURITE 6HUTAMINE E30 RULLA ABI VAJA!!!!!!!!!!!!

Postitus Postitas Arvo »

Kui pedaal pärast õhutamist ikka pehme on vaata üle, et pidurisüsteem kusagilt ei leki. Alusta peasilindrist, edasi voolikud, torustik suppordid... kui see ka ei aita siis juba ülejäänud kompondndid nagu kettad, trummlid ja klotsid.
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

bmw on nagu mosse ju
Ma mossel vanasti õhutasin ka ise ja vägahead tulid.Hakkas pihta tagant paremast rattast vist sest see kõige kaugem sealt peasilindrist ja siis tagumine kõrvalt ja eest parem ja siis see vasak esimene.Ühesõnaga alguses kui nipli lahti keerad siis mullitab aga siis pärast hakkab voolama siis keerad kinni ja lähed järgmise juurde.Nii käis mossel aga kuna bmw tahab ka remonti koguaeg siis sama ma arvan.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

kiire-lauri kirjutas:bmw on nagu mosse ju.
Einoh muidugi, M10 mootor on "täpselt nagu mossel"... Aare võrdles kunagi vanemaid BMW 4 kolviga pidureid kah mosse omadega.
Mul kodus on üks vene raamat pealkirjaga umbes "ostame välismaise auto", seal oli kah kohe välja toodud millistele bemaritele sobivad volga kolvid, mosse rõngad jne. :P
truumu

Postitus Postitas truumu »

kui taga trumlid, tuleks alustada klotsi kauguse reguleerimisest, siis alles õhutada...
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
juut kirjutas:ait2hh meelde tuletamast aga kuna mul usast toodud l2pakas siis ei ole selliseid lux t2hti nagu teil :roll:
Mis ei õigusta sugugi kisamist (läbiva suurtähega kirjtuamist). Isegi USA klaveriga peaks olema võimalik väikeste tähtedega kirjutada.

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Abi .

Postitus Postitas Jossboy »

Kle sa saad ju ka üksi sellega hakkama ei pea mitte olema kümme meest selle asja juures . Nimelt tee nii : Vala esmalt potsik õli triiki täis , võta üks peenike voolik mis istuks tihkelt õhutusnippli otsa . Suru see sinna nipli otsa keera nippel lahti ( NB! Nippel tuleks lüüa lahti , tee nii : enne kui vooliku külge paned pane silmusvõti nipplile ja toksa peopesaga võtmele - lahtikeeramise suunas muidugi ) . Nüüd kui nippel avanes pane voolik peale tagasi . Vooliku teine ots pista poolenisti täidetud piduriõliga potsikusse ( loe anumasse ) nii , et vooliku ots ulatuks vedeliku sisse !!!!! Nüüd "hüppa2 sanga ja hakka piduripedaali tallama seni kuni tunned , et midagi nagu tekkis taha . Aegajalt tasub vaadata kas vedelikku ikka potsikus piisavalt ( pidurivedeliku anumas kapoti all ) . Kui tase liiga madal võib süsteemi sattuda õhku ja see on kurjast ! Nüüd kui oled ühe rattaga selle protseduuri lõpetanud , käi kõik rattad enne katsesõidule minekut selliselt üle ! PS! enne kui voolikuotsa anumast tõstad , keera õhutusnippel kinni !!!!!!!! Jõudu tööle ! Mina endal sain imehästi sellega hakkama aega kulus sellele kusagil 20 minutit maksimaalselt . Nii et head pealehakkamist . Kui tunned et võid miskit piix keerata siis helista annan nõu : telefonil 56631426 - olen Jaanus ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
Vasta