bmw 324d mure!

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
enar666
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 12.05.2004 00:10 16
Asukoht: rapla

bmw 324d mure!

Postitus Postitas enar666 »

nimelt on jahutus särgis surve sees olen teinud blokikaane ära ja tihendi vahetasin kah termostaadi ja paisupaagi korgi ja ikka on surve jahutus särgis küsimus mis võiks olla viga kas kuskil on midagi tõsiselt umbes???auto siiis 86a välja lase ja ilma turbota:(
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Mis moodi see plokikaaen tegemien välja näbi nin gmis seal tehti..
Kas radika pesid läbi..
Kas veepump on elus või ei ..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margsu »

2.4 Td mootori jahutus peabki olema surve all. Tehas ütleb, et surve peab olema 0.5 - 1.5 atti. Kui seda ei ole, siis on arvatavasti termostaat kinni suure ringi peal. Kui aga on liialt suur surve sees st. et jahutusvedelik kaob kuhugi nagu minu masina viga oli, siis on arvatavasti viga kaanes. Nimelt praguline. Minu masina jahutussüsteemi pidi täitma iga 100km läbimisel. Kuid peale kaane tegemist Kuusalus on asi normis. Kui kaant tehakse, siis soovitan ka nuka liini sirgeks ajada. Kui nuka liin kõver, siis võib nukkvõll puruneda. Piisab ka sellest, kui liin on paar sajandikku kõver.
Kasutaja avatar
enar666
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 12.05.2004 00:10 16
Asukoht: rapla

Postitus Postitas enar666 »

kuusalus tehti pragu oli sees keevitati,lihvti survestati ja klappisääre tihendid kah uued,panin uue nukk vÃĩlli kah peale!!kas asi vÃĩib siis olla veepumbas et ei aja piisvalt ringi?
Kasutaja avatar
Koleloom
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Koleloom »

Küsimus?? Kui sa paisupaagi korgi maha keerad kas siis jahutusvedeliku ei hakka välja ajama?? Enda mootoril oli kaah blokikaan lõhki ...kui endal sai kork maha keeratud siis lausa purskas sealt välja ...just sõidust tulnud mootoril!!!!!
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ja on endal mitmeid juhuseid olnud ja ka tuttavatel, et võivad olla praod hoopiski plokkis.
Aga ja kui sa korgi maha võttad ja lased autol soojaks töötada ja välja ei hakka ajama, siis peaks ju ok olema. Kui korgi kinni keerad, siis igaljuhul tuleb surve sisse.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Koleloom kirjutas:Küsimus?? Kui sa paisupaagi korgi maha keerad kas siis jahutusvedeliku ei hakka välja ajama?? Enda mootoril oli kaah blokikaan lõhki ...kui endal sai kork maha keeratud siis lausa purskas sealt välja ...just sõidust tulnud mootoril!!!!!

:shock: sõidust tulnud mootoritel ei keerata korke maha !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
enar666
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 12.05.2004 00:10 16
Asukoht: rapla

Postitus Postitas enar666 »

välja paisupaagist ei loobi aga muliseb kÃŧll,kas vÃĩib asi olla Ãĩhus mis jahutussärki vahel jääb sinnna..sest Ãŧx teine tutav tal bemmil olevat sama moodi olnud Ãĩhk vahel..see pärast ongi termostaadi juures Ãĩhunippel?
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margsu »

Aga kas keegi siis ei kuula, mida BMW tehas ütleb. Soojal mootoril peab olema jahutussüsteemi surve 0.5 - 1.5 atti. Seega kui masin sõidab ning tava sõiduga keema ei hakka minema ning maha jahtudes läheb väga minimaalselt vedelikku peale, siis on kõik korras. Kui aga jahutusvedelik kaob ära, siis on ikkagi viga sees. Muidugi soovitan termostaadi üle kontrollida. Seega välja vahetada, sest kui see ei avane, siis hakkab kah mootor üle kuumenema ja lääb ülemäärase surve sisse.
siim528
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05.03.2004 01:07 35
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim528 »

aga nii minul kui ka sõbral ( mõlemal e28 td) on lõdvikud koguaeg nii pehemed et enam pehmemad olla ei saa. Samas teisel sõbral( samuti e28 td) on lõdvik suht kivikõva, aga jahutusvedelik ei kao kuhugi ja keem ei taha kah kohe kunagi minna. Kus see loogika siin siis on???
Kasutaja avatar
enar666
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 12.05.2004 00:10 16
Asukoht: rapla

Postitus Postitas enar666 »

termostaadi vahetasin juba ära!
Kasutaja avatar
enar666
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 12.05.2004 00:10 16
Asukoht: rapla

Postitus Postitas enar666 »

täna siis lääb bemm trtu diisli keskusesse kontrolli eks siiis näis mis viga on...
Vasta