kysimus: Bmw 520 95kw 89a

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
BMWrookie
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 06.02.2004 13:10 34

kysimus: Bmw 520 95kw 89a

Postitus Postitas BMWrookie »

Mida vaadata 89a 520 ostes, millega tavaliselt inimest haneks selle asja ostmisel tõmmata tahetakse. Kui suur on sellise auto turuhind antud hetkel ja kas bmw-sid eesti turul on raske müüa normaalse hinnaga või oleneb palju ka auto korrast.

Konkreetsel huviobjektil (autol mida piidlen) pidi olema selline viga, et külmalt ökonomaiser ja tahomeeter töötavad ja siis pidid mingi aja pärast järelt ära vajuma- milles võiks viga olla? Inimene ise räägib, et pidi bemari tüüpviga olema ja et korda tegemine kasut tahokas v armatuuriplokk ca 700.- eeki väärt.

Kuidas see 95kw mootor iseenesest on, kas on reaalne asja linna kütusekulu 10-12l, mootoril mingeid eripärasid on millele tuleb tähelepanu pöörata.

Lisaks küsimus mis maksab bemw-le selle aasta omale tagumine sumpapütt.
Lookin` 4 B M Doublejuu
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

otseläbi sportpütt oli ~1000.-
endal oli kelladega sama viga, et kui mootor soojaks läks, siis surid ära.

Ise sõitsin linnas 12-14L sajale, 2.0 95kw on iseenesest eriline surm - ei liigu kohe üldse :P

vaadata soovitaks seda, ega plokikaas ega tihend omadega otsas pole + esisilla seisukorda :roll:
W12
BMWrookie
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 06.02.2004 13:10 34

Postitus Postitas BMWrookie »

tr22nsmees kirjutas:otseläbi sportpütt oli ~1000.-
endal oli kelladega sama viga, et kui mootor soojaks läks, siis surid ära.

Ise sõitsin linnas 12-14L sajale, 2.0 95kw on iseenesest eriline surm - ei liigu kohe üldse :P

vaadata soovitaks seda, ega plokikaas ega tihend omadega otsas pole + esisilla seisukorda :roll:
mille järgi plokikaant lihtne kontrollida on
kuidas kellaprobleem lahenes
Lookin` 4 B M Doublejuu
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

Postitus Postitas BMWpleasure »

plokikaas ei tohi õli läbi lasta, kontrolli seda..

endal ka probleem et tahomeeter ja ökonomaiser ei tööta ja vahepeal töötavad.. täiesti lambist. niiet oleks ka huvitatud et kellel sama proble olnud ja kuidas see lahenes???
BMW 525d 120kW 2000a E39
BMWpleasure
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
Asukoht: Tallinn, tartu

Postitus Postitas BMWpleasure »

paistab et keegi ei taha eriti vastata sellele kellade küsimusele?? :?
BMW 525d 120kW 2000a E39
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

kellad hkkavad jamama üldiselt peale seda kui neid näpitud on, kunagi omasin ka ühte valget e34 mis oli sama mootoriga ja sellel tegid kellad sama moodi nagu sina kirjeldasid
Kasutaja avatar
Lexuz
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 01.12.2004 00:10 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Lexuz »

Mul omal sama isend juba soetatud ja igati rahul võib olla. Kellade kohta on siin ennegi juttu olnud, eeldatavasti on iva elektrolüütkondekates , mis näidukibloki elektroonikas ära kuivavad. Enamjaolt nende vahetus lahendab valesti ja mittenäitavate kellade probleemi. Kui ei siis saab abi PriitV8. Auto puhul norm turuhind sõltuvalt seisukorrast ei tohiks ületada 35k (väga heas korras) piiri. Ja to tr22nsmees - minu 2,0i 95kw liigub väääga rahuldavalt :lol:
...
Vasta