läheb kuumaks...

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
veigen
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 28.08.2004 15:15 02

läheb kuumaks...

Postitus Postitas veigen »

tegu siis 325 e36-ga.linnas sõites läheb kuumaks-näiduk kolmveerandi peale,kui maantteele minna ja sõita kiiremini u80-100km/h läheb tagasi morm asendisse.
termostaadi vahetasin ära
kas midagi umbes,või termosidur ei toimi???
ette tänades
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Jahutusvedelikutase normis?
Õhk ringlusest väljas?
Ventilaatoril kõik labad küljes?
Termosidur tasub kindlasti üle vaadata.
jne jne
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

kimmo kirjutas:Jahutusvedelikutase normis?
Õhk ringlusest väljas?
Ventilaatoril kõik labad küljes?
Termosidur tasub kindlasti üle vaadata.
jne jne
Veepump vöib samuti süüdi olla,kui labad plstikust.
veigen
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 28.08.2004 15:15 02

Postitus Postitas veigen »

mis moodi toimib termosidur?
Kasutaja avatar
bmw530
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 10.11.2004 17:22 10
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530 »

jahutus süsteemis on õhk sees või näidik paneb hullu
Bmw 750 IL =) Iga Liiter Asjaeest !
truumu

Postitus Postitas truumu »

ravia kirjutas:Veepump vöib samuti süüdi olla,kui labad plstikust.
siis kuumeneks maanteel seda hullemini...
termosidur vast kõige loogilisem
veigen
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 28.08.2004 15:15 02

Postitus Postitas veigen »

ventikas liigub ka kogu aeg ühe kiirusega,minumeelest
peaks ta siis tööle hakkama,kui mootori temp mingi tasemeni jõuab.
mul töötab ta külma mootoriga ka?
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

ventikas vurabki koguaeg ringi, muidugi kui elektriline pole
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:o)

Postitus Postitas Erkki_V »

Termosidurit kontrollida kõige lollikindlam variant: keera ajaleht rulli ja kui mootor töötab siis suru see ventikalabade vahele, kui seisma jääb - termosidur hapu, kui ajalehest puru teeb siis korras :lol: Keegi võiks ainult öelda kas see oli sooja või külma mootoriga :cool:
veigen
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 28.08.2004 15:15 02

Postitus Postitas veigen »

nii sooja kui külma mootoriga saab ta kinni peatada,nagu mingit jõudu taga tal polekski
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:o)

Postitus Postitas Erkki_V »

Siis abiks uus viscosidur
veigen
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 28.08.2004 15:15 02

Postitus Postitas veigen »

ju siis asi hapu vist
palju too termosidur maksab?
veigen
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 28.08.2004 15:15 02

Postitus Postitas veigen »

mis on viscosidur?
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

visko ja termo sidur samad asjad
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:o)

Postitus Postitas Erkki_V »

Umbkaudu 1200-1400 krooksu
Vasta