431. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2016 22:36 39
Postitas unis
Saab ikka natuke rohkem kui paar tiiru!, täiesti kasutatav.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2016 23:29 16
Postitas porku
E53 oma istus küll 36 ette nagu valatult, kahtlen et 46 oma nüüd siis nii erinev on

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2016 00:10 10
Postitas Keijo94
Hei.
E46 330d
Peale turbot tuleb kohe katalüsaator. Keegi robustselt alt lahti lõiganud ja kinni tagasi keevitanud. Originaal sisu sees pole, aga seevastu on sinna topitud mingit mettallset võrku vms. Kruvikaga katsudes mingi pehme materjal.
Küsimus... Kas see "võrk" on seal sees vajalik ? Võib välja võtta ? Muudab see hääles midagi ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2016 10:02 37
Postitas crapss
Vanasti toppisid katiärikad metallist pesukäsnasid sisse, et ei oleks tühja püti kõla. Mina võtaks selle jama sealt välja sest see lendab sul ükskord sealt minema või siis ummistab lihtsalt ära.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2016 12:32 11
Postitas mikuuu
E39 530d 142kw

Auto kãivitub vahepeal laisalt, tuleb meelde eelmisest talvest, et kylmadega tãpselt nagu aku oleks tühjaks saamas. Samas käima läks ka miinus 25ega kuigi vâga laisalt. Uus aku sai eelmine aasta peale tõstetud, ei muutunud midagi. Kuskilt kuulnud, et seda vóib põhjustada väsinud starter. Kas môistlikum oleks lasta taastada või tehase taastatud võtta ? St, et kuhu auku tartus starteri taastamise hinnad jäävad ? Teiseks olen kuulnud, et eelsüüte küünlad. Ning ka eelüûte releest olen kuulnud aga see saadanas üle 100 euriku. Seda lambist vahetada ei taha. Seda testida saab kuidagi, et kas relee toimib v ei ?

Pikk jutt aga ehk keegi oskab infot jagada.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2016 18:33 44
Postitas Keijo94
Uus mure...

3.0 diisel135kW manuaal. Kasti sees oleval võllil loks sees. On see normaalne ? Kui ei, siis mis viga ? Mingi laager "väsinud" ? Vahetus väga porno ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2016 21:39 41
Postitas oo7
Kui sa mõtled sellel võllil mis tuleb kastist välja ja läheb mootorisse siis jah, teisel pool mis kardaani külge läheb EI.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2016 09:38 53
Postitas WhipLash
ABI vaja !!!
328Ci 99´topelt vanosega mootor.

5-nda käiguga sõites järsku tundsin, et enam ei kiirenda. Masin hakkas väga vaikselt jõnksutama.

Jäin valgusfoori taga seisma ning suri välja. Rohkem käima ei lähe. Kütuse etteande probleem ?
Käiab küll, aga põletama ei hakka.
Kohe läheb ka ELM 327 ka taha, aga äkki keegi oskab juba aidata ?

EDIT: Pilt

Kuidas süüde ja pihustamine jagatud on 6 silindrilistel ? Loogika dikteerib, et miski enne pihusteid ja küünlaid pekkis kui kaks tükki korraga lähevad.

Tänud

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2016 10:58 03
Postitas ttsys
Kütusesurve regulaatorile viitab. Kütuse surve vajab kindlasti kontrollimist. BMW dignostikasüsteemist on sellistes olukordades alati enam kasu. Kui see P1250 on õigesti allokeeritud siis googelda sellisel teemal:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=161396

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2016 14:37 44
Postitas WhipLash
Öeldi ka, et süütepoolid võivad läbi olla. Aga väga ebatõenäoline, et 2 tükki korraga lähevad.
Kas 328 ei peaks ka suutma 4 püti peal töötada ?

Peale veakoodide kustutamist läks käima, aga põhimõtteliselt suri 2sek pärast välja. Seejärel veakoode tagasi ei tulnud, aga võib-olla käis mootor liiga lühiajaliselt. Tundub küll nagu kütet ei peksa peale.

Kas teeb mootorile ka haiget kui niimodi käivitada proovida ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2016 15:09 02
Postitas Redstripe
2.5TDSA E36 küttekulu tõusis peale tagumiste piduri ketaste ja klotside vahetust 7.7lt 10.4le . Veel sai ka vahelt võetud chip box ja manual boost controller. Oskab keegi öelda millest probleem ? Pidurid peal ?(vilisevad küll aga ei tea kas sellest, et peal või siis klots ja ketas ei sobi kokku. Sai alles lahti võetud, arvates et pidurid peal aga peale lahti võtmist ja kokku panemist hakkas vilisema) Sai käidud süüdet ka paika sättimas. Maanteel püsikaga 90ga sõites näeb 9-10l sajale.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2016 15:36 38
Postitas darklight
need pidurid peaks peal olemisest ikka ebareaalselt kuumaks minema kui selline kütusekulu vahe nende pärast tekiks.. oleksid vast enne kütusekulu mõõtmisi märganud juba.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2016 15:41 42
Postitas oo7
lihtsaim viis testida:

Siledal teel lase aeglaselt autol käik väljas veereda kuniks seisma jääb, kui seisma jäämine käib viimases l6pus kerge jõnksuga, siis on pidurid peal ;)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2016 16:08 17
Postitas teet82
Redstripe kirjutas:2.5TDSA E36 küttekulu tõusis peale tagumiste piduri ketaste ja klotside vahetust 7.7lt 10.4le .
Klotside vahetaja ju peaks ise aru saama, et kas kolbe oli liialt raske tagasi suruda, võib-olla tuli käsipidur uuesti reguleerida uute ketaste järgi jne., ega muud seal olla ei saaks.
Redstripe kirjutas:Sai käidud süüdet ka paika sättimas.
Kui pump on ära näpitud tehaseseadest, siis arvestuslik kulu hakkabki aiateibaid näitama,seda pole mõtet enam vaadata. Eks see arvestus käib pritsekoguse järgi seal.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2016 23:27 58
Postitas botzor
525 tds manu e34
Kevadel panin uue aku 95ah varta silver mingine ja juba näitab väsimuse märke.. laeb tühikäigul ilma tarbijateta 13.22v-13.45v
Lähituled, salongi puhur teises astmes täpselt sama. Genekas 120 amprine...
Saab nii ja naa nii lühikesi linna otsi kui ka mnt peal sõitu. Uue akuga 6 kuud ja 25t km sõitnud umbes.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2016 23:32 56
Postitas ttsys
Sellisel juhul näitab pigem gene väsimuse märke. Kui sellisel kujul sisuliselt pidev alalaadimine siis peabki happeaku otsad andma. AGM peaks sellist jura natuke paremini vastu aga haige genekas saab ainult hullemaks minna nii, et viimane aeg järeldused teha. Kui kiirelt toimetada siis jõuab aku veel desulfatiseerida.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2016 16:31 53
Postitas carrating56
Autoks on e46 faclift 2001a
Kui tahan panna aftermarketi makki, siis millise pistiku pean muretsema, kas esimese või teise?
https://www.noortehnik.ee/hq-iso-bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.noortehnik.ee/hq-iso-bmw2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise võtaks teise, kas mul õigus?
Ette tänades

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2016 16:38 24
Postitas ttsys
Kas on tegelikult ka facelift või pelgalt väline tuuning?
Kui tuuning siis muidugi vaja vana liides.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2016 16:42 37
Postitas carrating56
ttsys kirjutas:Kas on tegelikult ka facelift või pelgalt väline tuuning?
Kui tuuning siis muidugi vaja vana liides.
Tegelikult ka faclift.
2.0d 110kw

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2016 16:47 59
Postitas ttsys
Siis vaja facelift 40pin liides. Vaata raadio taha, kui veel kõhkled.

rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2016 16:50 16
Postitas Rando.
WhipLash kirjutas:Öeldi ka, et süütepoolid võivad läbi olla. Aga väga ebatõenäoline, et 2 tükki korraga lähevad.
Kas 328 ei peaks ka suutma 4 püti peal töötada ?

Peale veakoodide kustutamist läks käima, aga põhimõtteliselt suri 2sek pärast välja. Seejärel veakoode tagasi ei tulnud, aga võib-olla käis mootor liiga lühiajaliselt. Tundub küll nagu kütet ei peksa peale.

Kas teeb mootorile ka haiget kui niimodi käivitada proovida ?
Mul tegi sellist trikki 528i peal õhulugeja.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2016 16:57 25
Postitas ttsys
Sellisel juhul peab õhulugeja lahti ühendamine selle tõrke koheselt korrastama, sest DME võtab alla kesmised väärtused. Selline drastiline kokku kukkumine ei ole tingitud õhulugejast. Seal on siiski kütuse liinis viga.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2016 17:06 15
Postitas WhipLash
Tänan kõigile kaasa mõtlemast.
Pisut piinlik, kuid samas eksitav asi situatsioon oli ... oleks pidanud sümptomitest kohe ära tabama :oops:
Küte sai otsa. Seier veel lõpus muidugi ei olnud ning range oli +50km, aga millegi tõttu ei saanud kütet kätte.

Veakoodid vist olid varasemast ajast jäänud hoopis.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2016 18:06 54
Postitas mikuuu
mikuuu kirjutas:E39 530d 142kw

Auto kãivitub vahepeal laisalt, tuleb meelde eelmisest talvest, et kylmadega tãpselt nagu aku oleks tühjaks saamas. Samas käima läks ka miinus 25ega kuigi vâga laisalt. Uus aku sai eelmine aasta peale tõstetud, ei muutunud midagi. Kuskilt kuulnud, et seda vóib põhjustada väsinud starter. Kas môistlikum oleks lasta taastada või tehase taastatud võtta ? St, et kuhu auku tartus starteri taastamise hinnad jäävad ? Teiseks olen kuulnud, et eelsüüte küünlad. Ning ka eelüûte releest olen kuulnud aga see saadanas üle 100 euriku. Seda lambist vahetada ei taha. Seda testida saab kuidagi, et kas relee toimib v ei ?

Pikk jutt aga ehk keegi oskab infot jagada.
Midagigi ? :?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2016 19:36 40
Postitas silver62
Ilmselt kui sul eelsüütega mingi kamm on, siis talvel -25 käima ei läheks.
Starter tekitab küll seda laiskust. Ma ei tea kuidas tartus küll on, aga tallinnas saab lasta mõistliku hinnaga remontida ja remont tehakse kvaliteetselt(starter/genekas käib pingist läbi). Uued asjad on ikka tükkmaad kallimad.
Kui dislal väga raske pole, siis kruti starter maha ja saada remonti.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.10.2016 00:18 29
Postitas MardoV
E39 ei tööta vihmasensor ega kojameeste esimeses asendis olev intervalli kiirus. Kiiruse tundlikus ka ei tööta, kui näiteks panna kojamehed kõige kiiremasse asendisse ja seisma jääda, siis lõhub täie kiirusega edasi kuigi peaks seisma jäädes vaiksema intervalli peale lülituma. Kust võiks viga otsida? Ehk mõni relee või, siis ei töötaks üldse?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.10.2016 07:02 22
Postitas ooDDoo
Spido töötab?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.10.2016 13:58 38
Postitas mikuuu
silver62 kirjutas:Ilmselt kui sul eelsüütega mingi kamm on, siis talvel -25 käima ei läheks.
Starter tekitab küll seda laiskust. Ma ei tea kuidas tartus küll on, aga tallinnas saab lasta mõistliku hinnaga remontida ja remont tehakse kvaliteetselt(starter/genekas käib pingist läbi). Uued asjad on ikka tükkmaad kallimad.
Kui dislal väga raske pole, siis kruti starter maha ja saada remonti.
Keegi ehk hiljutisest kogemusest teab palju e39 disla starteri remont läks ?
Tehasetaastatud vâga kallis pole.

Eelsüûte relee kohta leidsin foorumist infot, sellega ei tohiks probleeme olla e39 peal. Ning ônneks ei asu see kollektori all kui peaks hilisemaid probleeme tekkima.

Küsimus e39 automaat tulede kohta, kas seda saaks kodeerida ? Hetkel päeval ei põle midagi. Kas seda saaks kodeerida nt, et kui lüliti automaatse peal ning auto käib siis põlevad rõngad või nt rõngad +udukad+spido valgus. Ning kui sensor avastab et aeg tuled põlema panna kustuvad udukad ja sûttivad pooltuled ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.10.2016 15:13 35
Postitas MardoV
ooDDoo kirjutas:Spido töötab?
Jah spido töötab nii nagu peab.
Äkki see kangi nupp ei tööta aga samas kiiruse tundlikus ka ei tööta ? See ei olene ju sellest nupust?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.10.2016 18:09 20
Postitas MargusRaska
Jäin siin mõtlema,et kas E38 nivoo amortidele kannatab ka mingid madaldusvedrud panna või lükkab siiski pepu kõrgeks? Sama küsimus tekkis ka esimeste EDC-de kohta?