Re: rubriik "rumal küsimus"
Postitatud: 31.03.2017 15:47 19
Nu siis alustada diagnostikast ja küllap selgub, mis jutud sealt kooruma hakkavad.
Kellelgi neid 4 kolviga supporte pakkuda, siis mul huvi. Seisukord pole väga tähtis, nagunii läheb uus kit sisse!karl1 kirjutas:E38l on nelja kolviga esisupportid ainult tds või 2.8? Enda 3.0 diislil need, et kas isetegevus?
4 kolviga:karl1 kirjutas:Mul on pakkuda, lähen kaheste peale üle, mis õiged.
madara tänaval, teearu.eeASG kirjutas:Tere !
Kas keegi oskab öelda kus Tallinnas teostatakse plokikane kontrolli/survestamist ?
Tänud ette !
740 pidurid küll 1 kolviga.crime kirjutas:4 kolviga:karl1 kirjutas:Mul on pakkuda, lähen kaheste peale üle, mis õiged.
725tds M51
728i M52
728iL M52
730d M57
730i M60
730iL M60
735i M62
735iL M62
2 kovliga:
740d M67
740iLP M62
750i M73
750i M73N
750iL M73
750iL M73N
L7 M73
L7 M73N
Kettad ka suuremad, sel juhul neid ka uusi vaja.
Õige! Kui tuledepesu ka olemas on, siis on kolmas pump veel lisaks.MardoV kirjutas:Kas e53 x5 on tagaklaasile vee pritsimiseks eraldi pump?
Esiklaasile pritsib ilusti aga taha ei tule tilkagi.
Ma lisan abiks pildi:MardoV kirjutas:Oskad öelda kus see asuda võiks?
Milleks? Seni kui klaasile vett jõuab pumbata, ei ole oluline mis seal on.ttsys kirjutas:"Odav BMW" versus BMW. Mina tahan sellise kohapeal näha originaalpumpa.
Muide väga hea näide, kuidas tunda ära omaniku käekiri "odavalt kokku klopsitud BMW" osas.
10+ aastat tagasi valmistatud autode osasid on tänapäeval hakanud kvaliteetsemalt tootma kindlasti päris mitmed b-osade vorpijad et konkurentsis püsida...näiteks kui valida Pierburgi pump v A-osa mida toodab nt samuti pierburg siis ma ei näe olulist vahet ja mõtet maksta lihtsalt märgi eest niipalju rohkem kui ta tegelikult maksab...asi tegelikult täpselt seesama....aga noh idealist on omas utoopias ja mõtleb muidugi teisitittsys kirjutas:Vale eelarvamus. Lausa eriti vale tootlikuse kvaliteedi lõikes.
BMW-del, kus paak logari all ei kuulu see pumba vahetus ka hõlpsate tööde hulka.
EI, tehason näinud ette sinna bmw märgiga toodet ja kõik muu on vale.Riivo kirjutas:10+ aastat tagasi valmistatud autode osasid on tänapäeval hakanud kvaliteetsemalt tootma kindlasti päris mitmed b-osade vorpijad et konkurentsis püsida...näiteks kui valida Pierburgi pump v A-osa mida toodab nt samuti pierburg siis ma ei näe olulist vahet ja mõtet maksta lihtsalt märgi eest niipalju rohkem kui ta tegelikult maksab...asi tegelikult täpselt seesama....aga noh idealist on omas enigmas ja mõtleb muidugi teisitittsys kirjutas:Vale eelarvamus. Lausa eriti vale tootlikuse kvaliteedi lõikes.
BMW-del, kus paak logari all ei kuulu see pumba vahetus ka hõlpsate tööde hulka.
Riivo kirjutas:10+ aastat tagasi valmistatud autode osasid on tänapäeval hakanud kvaliteetsemalt tootma kindlasti päris mitmed b-osade vorpijad et konkurentsis püsida...näiteks kui valida Pierburgi pump v A-osa mida toodab nt samuti pierburg siis ma ei näe olulist vahet ja mõtet maksta lihtsalt märgi eest niipalju rohkem kui ta tegelikult maksab...asi tegelikult täpselt seesama....aga noh idealist on omas utoopias ja mõtleb muidugi teisitittsys kirjutas:Vale eelarvamus. Lausa eriti vale tootlikuse kvaliteedi lõikes.
BMW-del, kus paak logari all ei kuulu see pumba vahetus ka hõlpsate tööde hulka.
Asi oli siiski tagumistes piduriketastes.ttsys kirjutas:Nu siis alustada diagnostikast ja küllap selgub, mis jutud sealt kooruma hakkavad.
mõttekam nagunii mõlemad ära vahetada.JanisH kirjutas:3.0D m57n mootoril temp näidik keskele ei lähe.
Jääb yle veerandi natukene.
Kumma termostaadi viga olla võiks?
Võimendi on ära jah.etachris kirjutas:E91
Raadiokanaleid pole peaaegu üldse. Ainult suures linnas ja siis ka ragiseb.
Suur ekraan sees pole veel eluga väga kursis, mingi antennivõimendi ära ?
[/quoEi olnudki väide et peavad olema Pierburg hetkel, tegu oli näitega et ka sinusugune jändrik aju aru saaks mida mõeldud olittsys kirjutas:Justnimelt. Mõtleb ja ka teostab mida vaja ja kus vaja. Vuffel-BMW ei ole minu jaoks.
Pealegi need pumbad, mis on minu BMW-del ei ole Pierburg mitte mingist otsast ega august.
Ei ole element, mille pärast koonerdada, et siis tulemuseks efektiivselt pesemata, kuivade liivakihiga kojameestega ära nühitud klaasid.Riivo kirjutas:10+ aastat tagasi valmistatud autode osasid on tänapäeval hakanud kvaliteetsemalt tootma kindlasti päris mitmed b-osade vorpijad et konkurentsis püsida...näiteks kui valida Pierburgi pump v A-osa mida toodab nt samuti pierburg siis ma ei näe olulist vahet ja mõtet maksta lihtsalt märgi eest niipalju rohkem kui ta tegelikult maksab...asi tegelikult täpselt seesama....aga noh idealist on omas utoopias ja mõtleb muidugi teisitittsys kirjutas:Vale eelarvamus. Lausa eriti vale tootlikuse kvaliteedi lõikes.
BMW-del, kus paak logari all ei kuulu see pumba vahetus ka hõlpsate tööde hulka.
Riivo kirjutas:[/quoEi olnudki väide et peavad olema Pierburg hetkel, tegu oli näitega et ka sinusugune jändrik aju aru saaks mida mõeldud oli