499. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2017 12:13 12
Postitas mall0c
ttsys kirjutas:Amordistend ja selle % ei oma valideeritavat väärtushinnangut. Teiste sõnadega amorti ei ole võimalik auto küljes testida. See on ka põhjus, miks TÜV seda ei testi. Amordi eluiga on maksimaalselt 100 000km. Kõik premium amorditootjad ütlevad 80 000km max (50k miili). Paljude markide silladetailidega kirjutab remondikood ette, et üle 50 000km sõitnud amortidega vahetada detail komplektselt (koos amordiga), sest amordi väsimine räsib kõiki silladetaile.
Lisaks kommentaariks, et üldiselt vahetatakse koos amordiga kõik plast-kumm-tükid ja ka tugilaager aga E90/91 BMW originaaltugilaager töötab reeglina vähemalt 300 000km. Seetõttu selles laagris viga otsida on põhjendatud, kui sellest üle läinud või varasemalt amordiringi vahetusega on mingid B osad vahele läinud.
Tauri_T kirjutas:Kas amorditugilaagrid võivad ka kerget kolinat teha? Auto käinud 2 kohas veermiku kontrollis ja ei leitud midagi. Amordistend samuti tehtud, kõik amordid olid 90%. Vahetasin alumised õõtsad ära oli näha veidi kulumismärke aga midagi nagu ikka teeks häält.
10neid e90 tugilaagreid vahetanud/müünud, mis jumala kinni omadega ja rool on raske. Igasuguste LSidega autod

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2017 12:38 38
Postitas ttsys
Kinnijäänud tugilaager on surnud amortidega sõiduki tarbimisest tekkiv tagajärg. See on väga levinud, et sõidukiomanikud ei tea või ignoreerivad seda, et amordil on eluiga, ja mõnel B amordil veel vahel kõigest 35 000 - 50 000km. Tõepoolest mitte midagi uut siin päikese all. Kõik sõltub konkreetsest autost.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2017 14:01 19
Postitas ennojr
E53 x5 2002a ATM 135kw .Tekkis selline huvitav probleem käigukastiga millest nagu aru ei saa. Diagnost on vana ning arvuti taha pannes näitas sellist asja nagu "Gear check 1" ja "Gear check 4". Käigud on kadunud nii P,R,D ning N nagu rakendub vedu taha. Mootor on nagu kohati blokeeritud ja pöörded on madalamad kui peaks vahetpole kuhu käigu lükkan, kas P,N,R või D ikka täpselt sama. Mootoril oleks nagu vedu koguaeg taga ja pidurid peale. Gaasi anda ei lase, pöörded ei tõuse ja väga ei ole vajutada ka julgenud. Ehk on kellelgi mingeid ideid mida edasi teha võiks? Täna läheb veel diagnost taha ja saab teada mida see täpsemalt näitab. Läbi lugenud foorumi postitused eriti kasutaja Eero oma kuid ei seostu tema teemaga, sest rakse,raksu midagi kadunud pole..

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2017 15:15 30
Postitas Tauri_T
ttsys kirjutas:Kinnijäänud tugilaager on surnud amortidega sõiduki tarbimisest tekkiv tagajärg. See on väga levinud, et sõidukiomanikud ei tea või ignoreerivad seda, et amordil on eluiga, ja mõnel B amordil veel vahel kõigest 35 000 - 50 000km. Tõepoolest mitte midagi uut siin päikese all. Kõik sõltub konkreetsest autost.
Minu omad ongi 70k+ sõitnud, ehk siis ootab vahetus ees. Viimati vahtati UMis, siis vast pole B amordid all.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2017 15:37 23
Postitas ttsys
UM paigaldas kunagi, mida klient soovis ehk ka B osi. Seda on ju visuaalselt lihtne ära tunda amordi jala peal olevate tähiste järgi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2017 18:05 05
Postitas -TaaviK-
Tere.
Selline lugu juhtus, et päevad tagasi soetasin eestist 20" veljed bmw-le. Nüüd kui soomes hakati rehve peale panema tuli välja, et üks esimene velg on teiste mõõtudega, ET on erinev. Müüja saatis pikalt, et tema ei tea ja kõik.
Rehvi kohast öeldi et pane mingi seib vahele. Erinevus on 8mm.
Kas on mingi parem võimalus kuidas neid võrdseks saab? Üksikut uut velge ei ole leidnud sellist.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2017 21:47 18
Postitas Riivo
no 10mm flants ja asi pädeb vist

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.10.2017 23:02 20
Postitas BumBum
-TaaviK- kirjutas:Tere.
Selline lugu juhtus, et päevad tagasi soetasin eestist 20" veljed bmw-le. Nüüd kui soomes hakati rehve peale panema tuli välja, et üks esimene velg on teiste mõõtudega, ET on erinev. Müüja saatis pikalt, et tema ei tea ja kõik.
Rehvi kohast öeldi et pane mingi seib vahele. Erinevus on 8mm.
Kas on mingi parem võimalus kuidas neid võrdseks saab? Üksikut uut velge ei ole leidnud sellist.
Aega on, siis anna kohtusse. Ajaviiteks võib selliste asjadega ka tegeleda.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2017 00:04 27
Postitas -TaaviK-
Pole seda aega. Mis moodi see kohus peaks lahendama asja kui on vaid telefoni number ja tundmatu isik, kes hilistel õhtutundidel sadama parklas need veljed mulle parseldas.
Leidsin ebayst miski 8mm vaheseibi, ajutiseks lahenduseks käib küll vast, aga õige asi see pole. :mad:
Tundub, et 1 velg on nii pilbasteks sõidetud, et lihtsam oli uus osta. Veljed on üle värvitud kõik hiljuti, seega ei osanud sellist asja vaadata.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2017 10:09 43
Postitas toivoku
miks seda flantsi ebayst tellima pidi? motonetis kohapeal olemas ju nii eestis kui ka soomes, eestis veleomakorda fixuses kohapeal olemas jne.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2017 14:10 03
Postitas oja87
Biltemast 5mm flants ja seda 3mm ei saa keegi aru.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2017 19:25 42
Postitas -TaaviK-
Lihtsalt uskumatu :mad: Tõin poest selle seibi ja proovisin alla, no ei lähe. 10 minutit pusin enne kui aru saan, et see velg on ka teise keskava ja poltide vahega!. Kirjasid taga pole, aga tundub olema 5x112 või 114,3 hoopis. Viimane kord kui eestist midagi ostan enam. **** pätiriik.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2017 19:47 00
Postitas -myyr-
Kelle käes ja kust sa ostsid need?
Siis teame hoida eemale või on kellelgi kogemust jagada

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2017 19:54 55
Postitas karl1
See mingi igavleva tüübi järjekordne varikonto, ei maksa väga tõsiselt võtta :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2017 20:17 45
Postitas WhipLash
-TaaviK- kirjutas:Lihtsalt uskumatu :mad: Tõin poest selle seibi ja proovisin alla, no ei lähe. 10 minutit pusin enne kui aru saan, et see velg on ka teise keskava ja poltide vahega!. Kirjasid taga pole, aga tundub olema 5x112 või 114,3 hoopis. Viimane kord kui eestist midagi ostan enam. **** pätiriik.
Siinkohal oled sina see "vammainen". Sadamas pimedas keegi müüs mulle ... :D :D :D
Olen ka samamoodi ostnud mingid rallitanud veljed ja täiesti kõverad. Süüdistada tuleb ainult ennast.

Järgmine kord targem. ;)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.10.2017 23:16 42
Postitas unis
Põhjustajal ehk lepingu järgsel omanikul loogiliselt võttes. :roll:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2017 12:55 42
Postitas Tauri_J
puurisuuremaks keskava, või pane vaheflantsid

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2017 15:11 44
Postitas Marten.
Sai ostetud mingi noname süütepool autole prooviks ja avanes selline vaatepilt:
Pilt
Küünlapiipu pole millegi otsa panna, sest seal reaalselt mingi kruvi. Ise peab lisama sinna midagi? Algul proovisin kruvi siis üles, alla regullida, et okei, äkki annab sädet, kui piip läheb sinna vastu, aga ei :lol:
Kaarega prügikasti või annab teha sellega midagi?
Originaal süütepool:
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2017 15:16 59
Postitas unis
Erinevate otstega piibujuhtmete jaoks,ega süütepool ise pekkis pole. Otsi sinna sobiv juhe v areta mingi kontakt sinna.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2017 15:45 40
Postitas 50atmracing
Terv millist Turbot valida
E46 2.0D Atm 110kw

Kas originaal tagasi 3mas turbo seljuhul gtb 1749V või Gtb 2260v vaakum juhtimisega?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2017 22:35 29
Postitas darkie
Kui auto talveks kütmise võimaluseta gaarazi panna, kas siis peaks akuklemmid lahti ühendama?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2017 23:11 56
Postitas toivoku
darkie kirjutas:Kui auto talveks kütmise võimaluseta gaarazi panna, kas siis peaks akuklemmid lahti ühendama?
isegi kui on käetud on mõistlik selles 4-5 kuuks maha võtta.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.10.2017 23:58 38
Postitas Ragles136
Ragles136 kirjutas:Kas e39 fl 3.0d 142kw mootori otsa istub 2.5d 120kw koos turbiiniga üks ühele?
Ning kas on kasti tugevusel/vastupidavusel ka mingit vahet? Ehk keegi teab või on kuulnud?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2017 03:57 38
Postitas toivoku
Ragles136 kirjutas:
Ragles136 kirjutas:Kas e39 fl 3.0d 142kw mootori otsa istub 2.5d 120kw koos turbiiniga üks ühele?
Ning kas on kasti tugevusel/vastupidavusel ka mingit vahet? Ehk keegi teab või on kuulnud?
jah istub, jah vahet pole, anna kuuma!

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2017 12:01 54
Postitas KalleP
E60 535d 2005.
Mootori temp kõikus 70-75 kraadi juures.
Sai vahetatud pea-(originaal) ja egri (behr) termostaat.
Nüüd seis ikka sama. Käigukasti termostaat hoopis vigane siis?
Või võib õhk süsteemis olla? Õhutusnipli leidsin ainult egri termostaadi pealt.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2017 12:04 44
Postitas Keijo94
Kas M57D30 135kW/142kW manuaal kastid on erinevad ? Kas e39 alt tulnud kast istub e46 alla kui koodid peal erinevad ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2017 13:08 09
Postitas -myyr-
Viska kood bmwfansi lehele ja näed ära kas sobib andmebaasi järgi.
Vähemalt saad sealt midagi teada alguses

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2017 17:03 04
Postitas strohher
E39l kell läheb pidevalt ise valeks kui auto seisab päev või nii? Kuidas seda vältida?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2017 17:39 03
Postitas hayakamaya
Täna mööda sõitu tehes lõi intercooleri toru lahti või katki turbo juurest. (Auto jäi tee äärde kuna tarvis edasi minna.) küsismus siis selles et kas vaikselt võib edasi sõita, hoides põördeid madalal? (Kodust ~100km)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.10.2017 18:22 13
Postitas 50atmracing
hayakamaya kirjutas:Täna mööda sõitu tehes lõi intercooleri toru lahti või katki turbo juurest. (Auto jäi tee äärde kuna tarvis edasi minna.) küsismus siis selles et kas vaikselt võib edasi sõita, hoides põördeid madalal? (Kodust ~100km)
Sodi sisse ei korja siis võib