570. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.03.2019 07:35 45
Postitas Volum
Ilma diagnostikaga on nagu kohvipaksult lugemine. :roll:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.03.2019 15:39 32
Postitas siim320
Volum kirjutas:Ilma diagnostikaga on nagu kohvipaksult lugemine. :roll:
Nonii, tiksu probleem. Oli lihtne, kiiruga sumpsi alla pannes jäid kati poolsed kaks pikka metall lehte katiküljest lahti ja samamoodi sumpsi klamber polnud kati juures korralikult kinni - sealt vahelt lekkis ja need metall lehed käisid vasta ning tekitasid sellist häält. :roll: Aga nüüd musta suitsuga tagant on keerulisem. Kkk kaanes tundub olevat mõra ja õli on hakanud sealt välja ajama, ja seal juures oleva pihusti tikud olid viimane kord kehvas seisus-aga kuna lootsin parimat siis jäi nad vahetamatta, ja hetkel kannatas jälle tikke peale keerata-ühesõnaga ei hoia nad enam ja arvatavasti õli satub sealtkaudu silindrisse... Aga huvitav on see et pihusti ei tee häält ega aja midagit alt välja.
Siit ka nüüd uus küss, kes Harjumaal- veel parem tallinnas euride eest mulle 24h reedel pihusti tõmmitsat või pommi laenab?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.03.2019 19:44 36
Postitas darkie
Milles võib asi olla, kui täiesti uus Hella/Behr viskosidur ei taha toimida?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.03.2019 20:33 26
Postitas siim320
darkie kirjutas:Milles võib asi olla, kui täiesti uus Hella/Behr viskosidur ei taha toimida?
Praak?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.03.2019 21:08 37
Postitas sigaelmar
darkie kirjutas:Milles võib asi olla, kui täiesti uus Hella/Behr viskosidur ei taha toimida?

Liiga külmas ilmas?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.03.2019 21:14 55
Postitas darkie
Eelmine nädal proovisin kohapeal ca 20min. Kliimavent undas korralikult, aga mootori seisma jätsin siis visko käis täitsa vabalt. Kraade vast oli +3. Ja ilma kliimaventikata tahtis temp üle normi minna.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.03.2019 22:39 02
Postitas paradiisivares
Praak on ilmselt selle asja nimi. Väike vahe tuleb ka sellest, kas sul on m73 või m73tu, samas hiljemalt 105C juures peaks ta ikkagi juba üsna jäigalt kinni olema.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.03.2019 15:58 13
Postitas VeikoA
Kui minna lihtsalt CO2 testima ÜV punkti, et veenduda, kas gaasid ok või mitte ning kui pole OK, siis kas võivad korduva määrata?

Tahan aint lambda korrasolekus veenduda. Kahtlustan, et kutu ja aju teeb liigrikast segu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.03.2019 16:01 05
Postitas karl1
Ei.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.03.2019 16:19 57
Postitas WhipLash
VeikoA kirjutas:Kui minna lihtsalt CO2 testima ÜV punkti, et veenduda, kas gaasid ok või mitte ning kui pole OK, siis kas võivad korduva määrata?

Tahan aint lambda korrasolekus veenduda. Kahtlustan, et kutu ja aju teeb liigrikast segu
Selleks on ju diagnostika ja vastavad tarkvaralised tööriistad. TÜV minu meelest annab väga ebamäärase vastuse sulle.

Käisin äsja ülevaatusel ja võrdlesin eelmise aasta näitudega (sama ülevaatuse punkt oli) ning numbrid olid pea identsed kõik. Aasta jooksul, aga vahetati 2x post-cat lamdad ära ja õhulugeja, sest segu oli täiesti mööda.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.03.2019 16:54 46
Postitas Dannuuu
Kas lisatulede e46 neerude taha paigaldamine on väga halb idee?- Ei tahaks kuskile numbrimärgi vms juurde neid panna.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.03.2019 18:45 03
Postitas sigaelmar
Olen omale tasapisi E36 plaaninud soetada ja olen päris mitmel just odavama otsa pillil näinud, et kuulutuses on kirjas kemppi differ või kinnine differ jms. Ma olen need variandid alati kõrvale jätnud, sest tegemist on vist jäädava kahjustusega kui just uut diffrit ei osta (mille vahetus poolpehme kerega E36'l on vist omaette kahtlane?)? Aga kuidas sellise autoga üldse sõita on väljas pool jäärada? Järsemates kurvides vist kraabib üsna kõvasti või tahab äkki suisa otse vedada? Kas jõudlusele või küttekulule ka mõjub?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.03.2019 00:48 59
Postitas TELK
Diffri vahetus E36-l üli lebo töö ja kere kinnitused ei puutu asjasse. Igapäeva sõite tehes kemppi suht ebameeldiv, sest igal väiksemal pöördel rehv viliseb. Kui plaanid külg ees sõita siis väga hea. Kemppi diffri pärast ära jäta küll ostmata. Kasutatud lahtine differ maksab ca 50.-

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.03.2019 10:27 23
Postitas aronz12
Keegi lammutanud E39 klapitava peegli laiali? Kuidas käib nn peegel selle jala küljest ära? See keerav koht siis omavahel lahti vms.
Võib pm kirjutada kui keegi teab.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.03.2019 12:21 40
Postitas MargusRaska
:D Mille katid võiksid veel minu 750-ile sobida?
Täpsustuseks,et toru läbimõõt 60 mm.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.03.2019 13:11 28
Postitas RagnarV
sigaelmar kirjutas:Olen omale tasapisi E36 plaaninud soetada ja olen päris mitmel just odavama otsa pillil näinud, et kuulutuses on kirjas kemppi differ või kinnine differ jms. Ma olen need variandid alati kõrvale jätnud, sest tegemist on vist jäädava kahjustusega kui just uut diffrit ei osta (mille vahetus poolpehme kerega E36'l on vist omaette kahtlane?)? Aga kuidas sellise autoga üldse sõita on väljas pool jäärada? Järsemates kurvides vist kraabib üsna kõvasti või tahab äkki suisa otse vedada? Kas jõudlusele või küttekulule ka mõjub?
Vahetus pole jah keeruline. Sõita saab, aga no see väsitab ära lõpuks :D Kurvid polegi nagu hullu, aga mingi parkimine ja manööverdamine on selline nukker tegevus. Jõudlusele ei oleks arusaanud, et mõjuks ja kütusekulu laiaslaastus suht sama

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.03.2019 14:27 17
Postitas dephen
E34 2,5tdsa

Mingeid näpunäiteid, mida peab tegema, et karter kätte saada? Nimelt, ma ei saa kolme polti kätte mis jäävad r.v pumba alla/vahele. :D
Kas peaks mootorit tõstma ja sillatala alla laskma?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.03.2019 17:37 15
Postitas toivoku
dephen kirjutas:E34 2,5tdsa

Mingeid näpunäiteid, mida peab tegema, et karter kätte saada? Nimelt, ma ei saa kolme polti kätte mis jäävad r.v pumba alla/vahele. :D
Kas peaks mootorit tõstma ja sillatala alla laskma?
iseküsin ise vastan.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.03.2019 18:55 08
Postitas MargusRaska
MargusRaska kirjutas::D Mille katid võiksid veel minu 750-ile sobida?
Täpsustuseks,et toru läbimõõt 60 mm.
Ei tahaks sinna mingeid universaale alla
keevitada. Vaatasin,et e39 535 väljalase sama jämedusega ja füüsiliselt sobiksid,aga kas ka näidud sobivad?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.03.2019 19:03 18
Postitas darkie
Enda omale lasin sügisel alla keevitada oma eelmise E38 (740 4.4 mootoriga) alt pärit originaal katalüsaatorid. Nüüd selle kuu alguses käisin ülevaatusel ja tulemus oli väga hea!

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.03.2019 08:37 14
Postitas seppa
Auto e53
Võtme puldil töötab ainult avamis nupp.kas lihtsam uus võti lasta teha või lihtsam variant.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.03.2019 12:50 08
Postitas sigaelmar
Lüliti vahetamisel on ilmselt kõige keerulisem osa see liimitud korpus lahti saada.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 24.03.2019 22:14 39
Postitas siim320
Keegi e46 le kärukonksu ka paigaldaks just elektri osa või skeemi kusagilt?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 25.03.2019 12:56 20
Postitas dephen
help
Kus asub 1994 E34 525tds'l starteri relee ja kas tal starteri fuse (kaitse) ka kuskil on? :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 25.03.2019 13:26 08
Postitas ooDDoo
Kaitsmeplokis jamada võib ka ews

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 25.03.2019 22:39 20
Postitas ladammm
Autoks e39 universaal, raadioks business rds cd MIDiga.
Üleöö läks raadio levi kehvaks. Mida kahtlustada?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.03.2019 20:41 45
Postitas Keijo94
E46 touring lisapidurituli luugil. Kas saab seal lede ise vahetada või on kohe mõttekas uus terve tuli võtta ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.03.2019 21:10 22
Postitas j.j.
E90 elektrilist konksu rikke korral kuidagi käsitsi liikuma ei saa sundida?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 27.03.2019 09:46 32
Postitas WhipLash
1. E46 1999. Stage 1 MF rool --> Stage 2 MF rool.
Mis on vajalik tehniliselt teostada, et ohutus- (airbag) ja mugavusvarustus (roolinupud) jääksid töötama korrektselt 100% ?
Pilt

2. Otsin kedagi, kes müüb/laenab Tallinnas:
A. Piduriõhutamise komplekti (korraliku) - NT: Brake power bleeder
B. Flantse 5x120 72.5 20+mm + pikad poldid

3. E46 põhjamati eemaldamine:
On keegi seda tööd ette võtnud ja oskab nõu pakkuda? Kas ja kuidas on võimalik esimene pool kätte saada ilma armatuuri/salongiradikat eemaldamata? Ilmselge, et peab noaga kallale minema, aga kus ja kuidas?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 27.03.2019 21:50 01
Postitas JuSS---
Kas keegi oskab öelda kus otsepritse mootoriga autol sisselaset puhastatakse?
vällamaal siis "walnut blasting"