Re: A vs B-osa
Postitatud: 28.09.2017 16:00 53
Hahahahhaha.... Tundub et otsa ka ei lõppe
toivoku kirjutas://///mnjaa, kui inimesele on pandud seasüda või sydamestimulaator siis ta ka pole enam inimene vaid robocop või paha roheline elukas
Kuningas on rääkinud. Jah massa.ttsys kirjutas:Demagoogiline verbaalne oksendus, millel ei ole OEM tähendusega mitte mingit sisulist tõlget ega tähendust.
Nii ongi. Teie oletuslikud BMW-d ei olegi Lada Galina-dest grammigi selles mõttes eespool. Mõlemad põrutavad a la kurvis otse või saavad +14 meetrit hiljem pidama, kui tegelikult on võimalik...
WhoIsTheMaster kirjutas:Oled kindel et sul peas kõik päris korras on?
Probleemi tunnistamine on samm edasi ravi suunal...
2-3 korda, 2 korda olen tal kodus käinud ja korra kuskil parklas.unis kirjutas:Kust sa tead,oled kokku puutunud vä?
Veel raskem on ju tunnistada, et oled 10tuh eurot rohkem maksnud varuosade eest ja sõita saad ainult 25% rohkem, kui B osade kasutajad.toivoku kirjutas:krt kus sa oled iseendale ikka korraliku võlumaailma kokku fantaseerinud
Edvistus, jaa-jaa, muidugi-muidugi. Palun seega edaspidi mitte esitada küsimusi, kui puudub soov ja taluvus ka mitte meelepärast vastust kuulda. Mitte midagi isiklikku - 'just business'.toivoku kirjutas:vahva, tra see peldik on 6aastat vana roigas, ilmselgelt ei remondi ükski arukas inimene üle 5a vanust bemari ronti originaal kuluosadega, ja see jutt,et kui paned B osa siis vahetad mitu korda ja lõpuks paned ikka originaali on sulaselge pulli väljaheide.
WhoIsTheMaster kirjutas:Mis on ttsysi reaalne haridus? Millega sa päriselus leiba teenid kui küsida võib, vastamine pole kohustuslik muidugi.
Mul on tunne et sul pole tegelikult aimugi reaalsest tootmis protsessist.
toivoku kirjutas: Nõme siinse teema jurueson see,et ttsys tahab hirmsasti isiklikuks minna ja oma 2 kõrgharidusega edvistada.
ttsys kirjutas:Karjuv ebapädevus!
ZF ega Bilstein jnejne ei kaardista ega säilita konkreetsele tootele Galinade jaoks, mida te enda meelest BMW-ks peate, mitte mingit infot, kust algpunktist ja molekuli tasandilt pärineb toormaterjal mõnes partiis. Neil on esmavajalik tootmisprotsessi kontroll sisendile FMEA kohane kuni see lattu veeretatakse. Nii on võimalik optimeerida kogu protsessi. KÕIK. Hilisemalt võimalikel dramaatilistel olukordadel ei oma need ettevõtted mitte vähematki täpsust. Nii saadakse kasutada madalama kvaliteediga toormaterjali, väheneb otsene tootmiskulu ja sellest tuleneb ka madalam toote võimalik omahind. Kõik sisaldub hinnas - ka vaesus ja naiivsus. OE ei võrdu OEM. Punkt.Maario80 kirjutas:Tracebility on enamus toodete moodulitel selleks ei pea bmw olema ja seda sama teksti mis räägid teeb iga lugupidav firma Enamus normaalsed firmad suuduavad oma juppide tehase kindlaks teha ja partii ka välja võtta kui seda bmw ei suudaks oleks asi ikka väga jama
sorry rohkem teemat ei risusta.
ttsys kirjutas:Rohkem funktsionaalset lugemisoskust! BMW originaalvaruosi müüvad/vahendavad paljud firmad, sh UM.
Nende kahe tsitaadiga võib siis kokku võtta selle, et originaal varuosa kätte saamiseks ei pea siiski mööda esindusi ringi kolama.ttsys kirjutas:Seega jätkuvalt vaja harida!
Originaalvaruosadele on ligipääs paljudel firmadel Eestis. Selles võtmes on kõik originaalvaruosi müüvad ettevõtted müüdava kaubamärgi käitlemise õigusi omavad ettevõtted. Tuleb seega täpsustada: lisaks funktsionaalsele lugemisoskusele on vaja taustale võtta valdkonda puudutavad reglemendid ning äripõhimõtted.
Või sa mõtled et originaal varuosasid müüvad paljud, aga isegi kallimalt kui esindus?ttsys kirjutas:Rohkem funktsionaalset lugemisoskust!
Aga kas toote originaalsuse määrab siis lõpuks ikkagi hind või see, mis ta päriselt on. Teatavasti bränd on asi, mis omab pool hinnast, kahtlen et BMW esindus müüb varuosasid sisseostu hinnaga.ttsys kirjutas:11717804384 Drosselklapp UM hind ilma igasuguste soodustusteta 369.95, H2.ee hind 374.41
Aga kas mitte enamik BMW omanike just prestiiž pärast just bmw sõidukit ei oma? Praktilisusest on asi üsna kaugel tegelikult ju.ttsys kirjutas: Tõlge ja selgitus: hangitud on välise illusiooni objekt, mis on pandud rahuldama eeskätt psühholoogilisi vajadusi mitte pragmaatilisi vajadusi.
MardoV kirjutas:ttsys propageerib siin ainult OEM varuosi aga ise müüb hiina diagnostikat
Sul võib siinkohal ühes osas õigus olla, bmw kvaliteedi kontrollile ei meeldi mõni visuaalne puudus(teravad servad, valuvormi jäljendid vms.) ja saadab tagasi, tootja aga paneb samad detailid B kategooria originaal varuosadena müüki, või teeb korda. Detaili funktsioon sellest aga ei muutu.Nagu ma juba ennist mainisin, siis sellistel detailidel(silla osad näiteks) omavad mitmekordset varutegurit ja tõenäosus, et valuvorm sai nii kehvalt valatud, et normaalse ekspluatatsiooni käigus puruneb on kaduvväike.ttsys kirjutas:Mõlemad kaubamärgi all (Bilstein, ZF) müüakse erineva kvaliteediga toodangut, sh mitte premium kvaliteediga ja 100% kaetud kontrollmehanismidega toodangut, mis avaldub kõrgendatud riskides kuni absoluuthinnanguteni.
See on illusioon ja tootjakodulehelt teie endi "riputatud kõrvad" OE vastavusest! See, et tehas teeb allhanget BMW-le ei võrdu üleselt sama, mis on originaalvaruosa.
See on oluliselt rohkem kuni selleni, et kasutatud materjal näiteks sillavormis, kust logo peale tuli, on teine / madalama kvaliteediga tooraine.
Enne ei pannud tähele, aga te olete valesti aru saanud. BMW esindusest saadud varuosadelt on B kategooria originaal tootja TM elemendid maha käiatud, mitte vastupidi.ttsys kirjutas:See ongi tõestus, et valmistaja tehas lõikab maha BMW TM-i e kaubamärgi. Sellega on BMW vastutus null. Mitte kellelegi ei anta aru toormaterjali jälitatavuse kohta.
Seda peks suutma mõni siine BMW ametiku esinduse remondimees suutma tõestada. Ae? Kas on siin keegi, kes töötab BMW ametlikus ensinduses ja saab kinnitada, et kui remonti tuleb mõni BMW siis varuosasid vahetades lähevad kuskile VIN koodi järgi kirja, millise partii tooted autole külge läksid?ttsys kirjutas:Muul juhul on originaalosale jälitatavus sisuliselt molekuli tasemini.
ZF või Bilstein on kindlasti päris lähedalt BMW speci näinud, muidu nad ei saaks vastavalt bmw nõuetele tootagi.ttsys kirjutas:Sellest järgmine valdkond või paralleelne dimensioon, mis on tänu inimeste teadlikust OEM erinevusest OE-ga välja kasvanud on originaaldetailide kopeerimine(Mina täpsustan- counterfeit tooted). See on sisuliselt veel räigem sokk, sest vähemalt ZF või Bilsteini osas on tootja vähemalt BMW specsi paarigi meetri kauguselt näinud aga logokopeerijad rõhuvad ainult visuaalsetele näitajatele. Ühe hädise õlifiltri pärast on arvukalt mootoreid tapetud jne. Inimesed on bling-blig veljede tõttu elu kaotanud.
ttsys kirjutas: Materjali alge võib pärineda näiteks ümbertöödeldud /juba kasutatud toorainest, mille kvaliteet ei ole stabiilne, ei ole ühtlase tarnekindlusega ega valideeritud füüsikaliste omadustega jnejne.
Sa tahad öelda, et BMW puhul tuleb kogu materjal otse maagist? Sa ikka tead et maagi puhastamine on sama keeruline protsess või isegi keerulisem, kui ümbertöötlemine?ttsys kirjutas:Tõendus on seadusandlus, mis kohustab, et üks suur ümmargune % sõidukist peab olema taaskasutatav.
Ma pakkusin ttsysile võimalust oma sõnadele kinnitust leida, seejuures kaotajaks jäädes kogu nalja maksan kinni mina. Tähelepanu palun veel pöörata tõsiasjale, et andsin suurema võiduvõimaluse(40-60) ttsysile. Tegemist pole kihveoga, mida ttsys räägib, vaid võimalusest oma sõnade eest seista. Kahjuks oma sõnade eest ta seista ei soovi ja plärtsub sama jura ikka edasi.ttsys kirjutas:tühja toruga katsete ettepanekuid ja muud mudru alates material traceability-st kuni Takata episoodideni. Tühjad paugud ja sellises torpeedo kihlveos ei osale. Ka mitte kasu saajana. See on nõme ja süüdimatu.
Kõik lingid viitavad kontoomaniku puhul bmw ametlikule esindusele. Kas on üldse mõeldav, et bmw teeks promo odavamale konkurendile öeldes et konkurendi toode on parem? lisaks pole videos märgitud "võltsingu tootjat", isegi mitte seda, kust võltsing ostetud on. Ja videos pole öeldud, et tegemist on onriginaal B kategooria tootjaga.
BumBum kirjutas:Lõpuks on küsimus selles, kui palju on kehvem kvaliteetne B-osa, kui üldse on kehvem. Mõni firma annab siin B osadele ka 3 aastat garantiid, sama mida saab BMW ametlikus hoolduses.
ttsys kirjutas:Selliseid tagasikutsumisi nimetatakse reserveeritud kontrolliks, kus füüsiliselt saadakse andmete kinnitus. Seda teevad kõik autotootjad ja see on täiendav verifitseering. Müüdud sõidukid liiguvad eri riikide vahel ja figureerivad erinevates regioonides. Sellest ja veel paljudest asjaoludest tulenevalt tehakse pro-aktiivseid aktsioone.
Kui BMWl on räige molekulitasemel kontroll, neil on rämedalt suured ettekirjutused BMW spec tasemel, kuid sellegi poolest õnnestus jaapanlastel valetada, vassida ja jumal teab mida veel. Kui BMW molekuli tasemel kontroll(alates toorainest) oleks tõesti nii hea olnud, siis kas mitte takata turvpadja probleem ei oleks pidanud ilmnema juba esimese kvaliteedi kontrolli käigus? Valetada ja vassida ei saa molekulitasemel. Jah valetada ja vassida saab paberimajanduses. Aga BMW kvaliteedi kontroll peaks tegema kontrolli mitte ainult paberimajandusele vaid ikka ka füüsilisele objektile, tuvastamaks kas kas tsert ja toode omavahel klapivad.ttsys kirjutas:Takata case on üldse üks ajaloo haigemaid, kus jaapanlased varjasid, võltsisid andmeid ja saatsid korda rida rahvusvahelisi rikkumisi.
WhoIsTheMaster kirjutas: Enne ei pannud tähele, aga te olete valesti aru saanud. BMW esindusest saadud varuosadelt on B kategooria originaal tootja TM elemendid maha käiatud, mitte vastupidi.
WhoIsTheMaster kirjutas: Sa tahad öelda, et BMW puhul tuleb kogu materjal otse maagist? Sa ikka tead et maagi puhastamine on sama keeruline protsess või isegi keerulisem, kui ümbertöötlemine?
Metallide ümbetöötlemine toimub sarnaselt nafta rafineerimis protsessile. Lükatakse kõik sarnased tooted(ütleme mustmetall) ühte potti ja pannakse sulama. Erinevate temperatuuride juures aga sulavad erinevad metallid välja(puhast vanametalli pole olemas, see on selge), slakk tekib aga kogu šmöge pinnale. Kogu toormaterjal puhastatakse molekulaartasemeni ning hiljem segatakse vajalikud sulamid kokku.
WhoIsTheMaster kirjutas: Ma pakkusin ttsysile võimalust oma sõnadele kinnitust leida, seejuures kaotajaks jäädes kogu nalja maksan kinni mina.
Margusja kirjutas:/// Olen nõus, et sellist jälgitavust neil ilmselt ei olnud, aga kokkuvõtteks olin ma ju väga rahul oma (sellest hetkest alates kui ma kallima varuosa kui originaal) Galinaga.
WhoIsTheMaster kirjutas:Enne kui hakkad omakorda küsimustega pommitama, oleks viisakas minu omadele vastata!