3. leht 23-st

Postitatud: 11.10.2004 23:56 32
Postitas patrik
olen soitnud pea 5 aastat addinoliga ja olen vaga rahul,sulle soovitan igaljuhul addinol eco light 5w-40
vahetasin tema autol klapikambritihendit
mootor puhas, nukad minimaalse kulumisega

kes commat kasutab, sai vist kõik õli teemad läbi vaadatud aga comma õlist ei kippu ega kõppu ,et endiselt paluks arvamust comma mootoriõlidest?
mina sõidan comma mineraalõliga.

pärast seda kui ma enam ei jõudnud täissünti, siis poolsünti enam sisse valada( 800 km/ 1 liiter. õli läks niipalj põlemiskambrisse et hakkas detoneerima ka 98ga, seda vabalthingava mootoriga :!: ) vihastasin ja ostsin comma mineraali. 180 eeku, hea odav sisse valada( kusjuures tihendid ei leki)

mis juhtus?

õlikulu 1liiter 2000km
ei detoneeri enam ka 95ga

olen sõitnud 20000km, järgmisel hooldusel võin klapikambrikaane alla piiluda

Postitatud: 12.10.2004 00:19 26
Postitas Kustas
eeeee, ma ostan ka Addinoli, sest see hea odav... mul karteripõhi lekib (puruks sõidetud ja parandatud kellegi poolt, poldi ja hermeetikuga... ;) äge) ja õli voolab paari nädalaga välja. Vahetan millalgi karteripõhja välja, siis hakkan kindlasti kasutama midagi kallimat ja paremat. Sest olen ikka kuulnud neid õudusjutte Addinolist.... :|

Postitatud: 12.10.2004 06:55 44
Postitas truumu
selle topicu peaks vist kleepsuga märgistama :lol:

Postitatud: 01.02.2005 20:42 17
Postitas Timmu
Ma panin Mobil 10W-40 mineraali sisse.Autoks siis 320 84a. Ennem oli Opeli tehase poolsünt. Lihtaslt mõtlesin,et proovin.Hea odav kah.

Postitatud: 02.02.2005 02:31 24
Postitas Indrek I
Ise kasutan pikemat aega Valvoline Max Life 10W-40 ning see mõeldud ka autodele millel üle 100000kilometraas;) .Ning ülimalt rahul aga eks see õil valik ole igaühe enda otsustada

Aral 10 W40

Postitatud: 02.02.2005 14:13 05
Postitas tmw
Tervist!

Auto tuli saksast ja sees normijagu (-2 mm max normist) õli Aral 10W40 .

Varsti on inspectioni aeg, kuna rohelised tulukesed on otsas ja kollane veel ei põle ja siis sai seda topicut huviga läbi loetud.
Kas keegi oskab kommenteerida, Aral'i leidumist Eestist. Või ei ole tegelikult vahet, kui panna Castroli 10W40 sisse järgmiseks. Autoks E36 318 is.

Tänud ette ja rõõmsat libisemist

Tomso

Postitatud: 02.02.2005 17:21 28
Postitas Marko_N
ainus ja õige valik on Liqui Moly , ise kasutan Liqui Moly 10w 60 , soovitan teistelegi. :P

küss õlide markeeringu kohta

Postitatud: 03.02.2005 06:33 58
Postitas nokkel
Nii targad mehed :cool: Milline number mida näitab?? Mul nt 5w 30 Castrol sees.

Postitatud: 03.02.2005 10:49 47
Postitas Erki
Mina panin täissündi sisse ja mootor hakkas külmaga klõbisema ,nii et nüüd varsti vahetan tagasi poolsündi vasta

Postitatud: 03.02.2005 12:08 35
Postitas elukas
Erki kirjutas:Mina panin täissündi sisse ja mootor hakkas külmaga klõbisema ,nii et nüüd varsti vahetan tagasi poolsündi vasta
Mul sama asi. Täpsemalt külma mootori käivitamisel on kuulda paar sek. klabinat. Täissünt vist 1,8 mootorile eriti ei sobi.
Kevadel panen castrol poolsündi sisse.

Postitatud: 03.02.2005 14:20 09
Postitas priitv8
Ega viga pole selles, et õli on täissüt, vaid selles, et su Castoor ei taha eriti täissünt õli pakkuda suuremas viskoossusklassis kui 5Wmidagi.
Tegelt ei tee seda enam ükski laiatarbe õlipakkuja.
BTW just panin Bakt Kaubanduses tähele, et ka Castrol TWS Motorsport 10W60 täissünt oli letis, aga liitri hind on 395 krooni.
Kui LiquiMoly pakub 10W60 täissünteetilist, siis way to go!

Postitatud: 03.02.2005 17:02 33
Postitas Erki
mul see klabin tükk aega ,nii kau akui mootor vähe soojemaks läheb .....aga kui oli poolsünt sees pold sellest probleemist haisugi

Postitatud: 03.02.2005 17:14 02
Postitas priitv8
Too oli mingi 10W40 kindlasti?

Postitatud: 03.02.2005 17:36 34
Postitas Erki
vot ei teagi ...õlide osas suht loll ...aga oskab keegi miskit norm poolsõnti soovitada? Vbl mootor suht tundlik et vedela aõiga klabiseb .....olen kuulnud ja olen kursis muidugi nende tõukurite teemaga aga arvan et kui poolsõndiga ei klõbise on mõistlik see õli sisse panna ja asi ants

Postitatud: 03.02.2005 18:21 31
Postitas nokkel
Niih, täna vahetasin õli,...Liqui Moly 10w-40.Naise omal vahetasin sügisel, klõbin jäi ausaltöeldes vaiksemaks küll.
Hinne on päris hea, 500.- raha - 6l õli + filter. :)

Postitatud: 03.02.2005 18:24 24
Postitas Erki
jäi vaiksemaks aga päris ära ei kadunud v?

Postitatud: 04.02.2005 10:32 04
Postitas margsu
kas on kellelgi kogemusi ka texaco ning penzoili õlidega. Mis kvaliteediga need on

Postitatud: 07.03.2005 08:33 28
Postitas Priit_P
Viljar_V kirjutas:
heigosan kirjutas:
Viljar_V kirjutas:
Kas keegi neid Castroli hindasi ka oskab üelda ?

mis maksab mineraal, pool ja täsi sünt.
Castrol TXT 5W-40 13,98 kr/100g täissünt
Castrol Performance 10W-30 8,05 kr/100g poolsünt

see hind siis 100g aga kui osta 5l siis peaks miski soodsam ´hind olema :roll:
Siin on mõned hinnad.
Kuulge rahvas, öelge kust ma saaks tallinnas norm hinnaga lahtiselt castrol-i poolsünt õli?

Postitatud: 07.03.2005 11:58 06
Postitas Priit_P
Suure kiiruga ostsin esimisest ettejuhtuvast keskusest, mingi fordi teenindus tondi ärikeskuse vastas. Castroli poolsünt 10w-40 5L 535 kr.
Niiet 107kr L.

Postitatud: 07.03.2005 12:36 12
Postitas tmw
Sai ka nädalavahetusel õlivahetus ette võetud.
Õliks sai siis pandud Gastrol 10W 40 GTX (peaks olema poolsünt)
4L Kanister oli 413.- EEK-i + 1L (98.- EEK-i; vana hinnaga oli veel müügis)

Mootorisse, koos õlifiltri vahetusega, läks 4,75 L
Autoks 318 iS (E36)

Niiet, see hind on tõusnud õlil. Aga eks see ole vististi seotud selle "aktsiisi" tõusmisega.

Aga eks näis, mis Castrol endast kujutab. Paljud mainivad, et "üle prahi" toode :D .

Tervitades

Tomso

Postitatud: 07.03.2005 13:40 40
Postitas Viljar
Noo nii lausa ju lust vahetada, kui 5 liitriga hakkama saab :lol: ise pean 7.5 sisse mulistama.
Aga ja Castrol ikka on üle prahi, see on selgemast selge.

Postitatud: 08.03.2005 00:51 05
Postitas Priit_P
tmw kirjutas:Sai ka nädalavahetusel õlivahetus ette võetud.
Õliks sai siis pandud Gastrol 10W 40 GTX (peaks olema poolsünt)
4L Kanister oli 413.- EEK-i + 1L (98.- EEK-i; vana hinnaga oli veel müügis)

Mootorisse, koos õlifiltri vahetusega, läks 4,75 L
Autoks 318 iS (E36)
Ma jah ostsin sama õli sisse, samamoodi viisin neljase ja ühese kanku ja sain ühesest vähemalt pool tagasi. Kas siis Sinu 1,8-sse läheb rohkem õli kui minu vanasse 2,5-te???

Postitatud: 09.03.2005 06:31 34
Postitas vanaisa
Tegelikult väärt arutelu. Kui ikka mõni õli oleks täiega piix, siis kapitali maailmas paneks tootja oma uksed üsna ruttu kinni. Üks on selge, et enamasti suudab iga libisev vedelik UUENA midagi määrida. Kuidagi aga oluliselt on siin arutelus jäetud tähepeanu alt välja õli pesemisomadused. Ometi on need ma ütleks et võrdväärsed, või isegi olulisemad libisemisomadustest.
Ausõna!!!! ma oma silmaga näinud mootorit, (küll suure traktori oma) millel olid karteris väntvõlli liikumise jäljed selles nn tahma, tolmu ja kehva ülekuumenenud õli paakunud saasta sees ja mootor töötas!!!!

Siit ka soovituslik iva: sünt. ja poolsünt on oluliselt parimad pesijad (mida ka Truumu väitis) Pannes aga eelnevalt odava mineraaliga sõitnud masinasse kohe selle parima - saame tulemuseks hullema jama kui oskate arvata. Kehva õli poolt sadestunud taaga lahtileotamise ja see lausa võrdväärne liivapeotäiega karteris.

Kel kahtlusi eelnevates õli kasutamistes, siis soovitaks siiski alustada poolsündiga ja õlivahetus mitte mingil juhul üle 10 000 tagant, Pigem, kui klapikambri kaane august vaatab vastu ümarad nurgad mustaks kõrbenud ja sadestunud kehva kvaliteediga õli saaste, siis filtri vahetus 5000 tagant ja õli vähemalt 10 000 . Loodetavasti peale paari/kolme õlivahetust saate asuda kasutama täissünti!!

Ehk keegi omi kogemusi jagab selles osas veel?

Postitatud: 09.03.2005 10:32 25
Postitas tmw
Priit_P kirjutas:
tmw kirjutas:Sai ka nädalavahetusel õlivahetus ette võetud.
Õliks sai siis pandud Gastrol 10W 40 GTX (peaks olema poolsünt)
4L Kanister oli 413.- EEK-i + 1L (98.- EEK-i; vana hinnaga oli veel müügis)

Mootorisse, koos õlifiltri vahetusega, läks 4,75 L
Autoks 318 iS (E36)
Ma jah ostsin sama õli sisse, samamoodi viisin neljase ja ühese kanku ja sain ühesest vähemalt pool tagasi. Kas siis Sinu 1,8-sse läheb rohkem õli kui minu vanasse 2,5-te???
Ma arvan, et see kulu on ju normaalne, kui vahetan ka õlifiltri. Ise vahetasin, ja kõike nõudeid täites. Kui valasin 4L kanistri sisse, siis ootasin väheke, et reaalset õlimõõtu kindlaks teha vardal. Vardal oli see tase 2 mm üle miinimumi. Valasin siis 1L -sest pool ära. Ootasin väheke, sest tegelesin vahepeal ka õhufiltri vahetusega ja kontrollisin küünalde tahmavust või korrasolekut. Tulemuseks oli siis 2 mm alla max taset. Käivitasin mootori, et õlifilter täituks õliga ja õlisurve taastuks. Pärast seda lisasin veel ca. 220 grammi. Ootasin väheke ja mõõtsin uuesti. Tulem oli täpselt max piir. Ma küll ei tea kuidas BMW 2,5 L (141 Kw) (toim:olen ka omanud) suudetakse õlivahetus 4,5 L koos filtri-vahetusega teha, aga eks see maailm ole täis imesid. Minul läks alati BMW 525i-l, õlivahetuseks ikka kõvasti üle 6 liitri. Eks ma ole siis raiskava töövõtetega :D

tervitades

Tomso

Postitatud: 09.03.2005 11:06 04
Postitas Kustas
Tere,
oskab keegi mulle rääkida ESSO õlidest? Kallis? Kvaliteetne? Rahul?

Kustas.

Postitatud: 09.03.2005 12:25 09
Postitas meph
Võidetavalt on Laki Tuningus praegu odavalt head õli saada. Tegu siis Gulf Racing 5W-60 täissünt õliga. Enda masinale kavatsen peale pea tegemist sisse kallata ja ära testida.

Ja minu andmeid vaadates läheb kusjuures 141kW 2.5L mootorisse 8L õli sisse vahetusel :)

Postitatud: 09.03.2005 13:22 54
Postitas Bitbull
meph kirjutas:
Ja minu andmeid vaadates läheb kusjuures 141kW 2.5L mootorisse 8L õli sisse vahetusel :)
Täitsa hullumaja, tegelikult on nii, et mina oma autole(seesama 141kW ja 2,5l) ostan 6L ja tilk jääb pealevalamiseks alles! Ja nii see ikka olema peakski!
Muide ESSO peaks nagu sinna kõrgema kvaliteedikontrolliga tootjate hulka jääma, paaril mersul sai 169000 km ulatuses sees proovitud ja nukad värgid tip topp ilma kulumisjäljeta. Ise alla Castroli ei hakka oma armukesele sisse jootmagi.

Postitatud: 09.03.2005 13:49 41
Postitas Priit_P
tmw kirjutas: Ma küll ei tea kuidas BMW 2,5 L (141 Kw) (toim:olen ka omanud) suudetakse õlivahetus 4,5 L koos filtri-vahetusega teha, aga eks see maailm ole täis imesid. Minul läks alati BMW 525i-l, õlivahetuseks ikka kõvasti üle 6 liitri. Eks ma ole siis raiskava töövõtetega :D
Tomso
Lihtsalt mainin, et minu mootor kus 4,5 liitriga hakkama saadi on vana 12 klapiga 125kW mootor. Olen ka kuulnud et 141kw mootoritesse kõvasti rohkem läheb.

Postitatud: 09.03.2005 18:18 00
Postitas meph
Ma olen 2 korda 2.5'sel praeguseks õli vahetanud ja mõlemad korrad läks suhtkoht täpselt 8L sisse..

Postitatud: 10.03.2005 09:31 31
Postitas tmw
Priit_P kirjutas:
tmw kirjutas: Ma küll ei tea kuidas BMW 2,5 L (141 Kw) (toim:olen ka omanud) suudetakse õlivahetus 4,5 L koos filtri-vahetusega teha, aga eks see maailm ole täis imesid. Minul läks alati BMW 525i-l, õlivahetuseks ikka kõvasti üle 6 liitri. Eks ma ole siis raiskava töövõtetega :D
Tomso
Lihtsalt mainin, et minu mootor kus 4,5 liitriga hakkama saadi on vana 12 klapiga 125kW mootor. Olen ka kuulnud et 141kw mootoritesse kõvasti rohkem läheb.
Tervitus,

Minu poolsed vabandused Priit P, et ei lugenud täpselt sinu postitust. Kui nüüd järgi vaatan , siis on jah mainitud et eelmine mudel M52 mootorile. Sattusin kiiruga lihtsalt nö. "targutamise lainele" SRY

Tervitades

Tomso :D