Kets

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Kets

Postitus Postitas Aare »

Panin speedestil tähele Martti auto all
(ja paaril vanal pildil ka), et millegipärast
on vist hea mingeid kitsaid vanu potikuid
taha alla panna. Kas see midagi juurde ka
annab või miks need on?
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Kui autol palju jõudu pole siis mida kergem ratas seda parem minek, laia paput on vaja kui sa tahad kiiresti kurve läbida või auto on nii võimas, et kitsa papuga kohalt ära ei saa. (ma eeldasin et auto on tagaveoline) Kui on esi veoline siis ALATI kasulik nii kerge ratas kui võimalik taha panna.
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Panin speedestil tähele Martti auto all
(ja paaril vanal pildil ka), et millegipärast
on vist hea mingeid kitsaid vanu potikuid
taha alla panna. Kas see midagi juurde ka
annab või miks need on? [/quote]

BTW need ei olnud lihtsalt kitsad vanad botikud vaid täiesti töökorras slikid, millest ainult vihma pärast kasu polnud.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Martti sa siis tahtsid öelda millest vihma pärast kahju oli ;)
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

[quote][i]Algselt postitas Tom[/i]
Martti sa siis tahtsid öelda millest vihma pärast kahju oli ;) [/quote]
yes:mad:, pärast panin küll tavalised rehvid alla tagasi aga vihmamärjal rajal oli suht võimatu kohalt ära saada.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Martti[/i]
[quote][i]Algselt postitas Tom[/i]
Martti sa siis tahtsid öelda millest vihma pärast kahju oli ;) [/quote]
yes:mad:, pärast panin küll tavalised rehvid alla tagasi aga vihmamärjal rajal oli suht võimatu kohalt ära saada. [/quote]

huh, ma mõtlesin, et mingi burnoudi värk, et
mingine 195 lai tagapotik---sellisega kaotaks
startides 315 hp/360Nm suurusklassist mootoriga
juba 1 sek stardist...

Sest omast kogemusesest - 205 kets, kui sinna
kanda mingine 280 hp/340 Nm tagab libisemise
vaatamata LSD-le ka teise käiguga
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Selleks sai need slikid hangitud jah, sest mul ka 235/45 R17 rehviga see probleem et 1.käiguga peale kohalt minemist alates 4500rpm veab ikka ratta ringi all.
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

[quote][i]Algselt postitas Martti[/i]
Selleks sai need slikid hangitud jah, sest mul ka 235/45 R17 rehviga see probleem et 1.käiguga peale kohalt minemist alates 4500rpm veab ikka ratta ringi all. [/quote]
Mis mõõdus ja kui kallid need slikid on? Kas pidamise vahe on tavaliste kummidega võrreldes väga suur?
Vasta