probleem 3.5

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

probleem 3.5

Postitus Postitas rajko »

Tere!
Probleem järgmine, mootor töötas korralikult, kuni sai vihmaga maanteel vähe suuremast lombist läbi mindud, arvatavsti pritsis tiba kapotialust :P, paar hetke peale seda kadus mootorist jõud nii 3'ks 4'jaks sekundiks. Siis tuli nagu midagi tagasi aga hakkas jõnksutama/katkuma, no lootsin et kui ära kuivab töötab korralikult edasi, aga ei. Niisis juba nädal aega on nii et külma mootoriga nagu töötaks korralikult, aga kui soojaks läheb hakkab vahele jätma ja mingi osa jõudu kaob ära. Madalatel pööretel on eriti eba sõita, selline tunne et kohe lõpeb ära, kõrgematel nii hull pole aga ikkagi katkub. KOhapeal käies jätab ka vahele, tundub vähemalt nii. enne kui kuskile diagnostikasse lähen prooviks ise miskit teha.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas rajko[/i]
Tere!
Probleem järgmine, mootor töötas korralikult, kuni sai vihmaga maanteel vähe suuremast lombist läbi mindud, arvatavsti pritsis tiba kapotialust :P, paar hetke peale seda kadus mootorist jõud nii 3'ks 4'jaks sekundiks. Siis tuli nagu midagi tagasi aga hakkas jõnksutama/katkuma, no lootsin et kui ära kuivab töötab korralikult edasi, aga ei. Niisis juba nädal aega on nii et külma mootoriga nagu töötaks korralikult, aga kui soojaks läheb hakkab vahele jätma ja mingi osa jõudu kaob ära. Madalatel pööretel on eriti eba sõita, selline tunne et kohe lõpeb ära, kõrgematel nii hull pole aga ikkagi katkub. KOhapeal käies jätab ka vahele, tundub vähemalt nii. enne kui kuskile diagnostikasse lähen prooviks ise miskit teha. [/quote]

alustada madalal asuvate pistikute puhastamisest ja kuivatamisest.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Hmm mida siin enam kuivatada on ?? Tegelt peaks mootor suhthästi vett taluma kuna pistikud on kummilutiga kaetud , kuid kui ikka ei aita kate on häda käes. Vesi võib tekitada lühise ja kui mõni andur on juba vana ka võib otsad anda. Halvemal juhul põlevad mõnedel juhtmetel isolatsioonid kokku ja et seda viga leida proovi soojastpeast juhtmeid ja pistikuid solgutada. Teoreetiliselt kas soojaga hakkab juhe lekkima kuna isolatsioon kehva väi vea põhjustab mõni sooja/külma mootori andur. Karda halvimat , loodan et läheb hästi !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Hmm mida siin enam kuivatada on ?? Tegelt peaks mootor suhthästi vett taluma kuna pistikud on kummilutiga kaetud , kuid kui ikka ei aita kate on häda käes. Vesi võib tekitada lühise ja kui mõni andur on juba vana ka võib otsad anda. Halvemal juhul põlevad mõnedel juhtmetel isolatsioonid kokku ja et seda viga leida proovi soojastpeast juhtmeid ja pistikuid solgutada. Teoreetiliselt kas soojaga hakkab juhe lekkima kuna isolatsioon kehva väi vea põhjustab mõni sooja/külma mootori andur. Karda halvimat , loodan et läheb hästi ! [/quote]
No madalpinge puhul veest koheselt mingit arvestatavat lühist ei teki... kui just päris soolvett peale ei vala. Pikemas perspektiivis lähevad niiskust saanud klemmid hallitama ja tugevama voolu puhul võib tekkida sädelus ja lõpuks kontakt üldse kaduda.
Tõenäolisem viga on siiski kõrgepinge ahelas, võta maha ja kuivata jagajakaas, bensujaamades müüakse spetsiaalset isoleerivat sprayd - sellega pihusta üle küünlajuhtmed ja jagajakaas.
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

a põnev asi on see, et pill töötab jälle korralikult. käisin sõitmas, jõnksutas, hiljem uuesti minnes, töötas ilusti. nüüd 2 päeva juba korras olnud.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ok olen seda oma lolli juttu ennegi targutand aga mul oli a.la sama jama ja lõpptulemus oli see et kompuutri soolikal olid juhtmed kokku suland. Pritsungile annab minuarust kuskil 3 volti peale vist aga ennäe.....juhtus.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
markx
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 23.05.2003 14:15 49
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas markx »

Ilmselt on ikka kuskile kõrgepinge jubinate vahele H20 sisse roninud ja sisse jäänud. Sooja mootoriga ilmselt aurab madalamalt kõrgemale (jagaja kaane alla näiteks..)ja hakkab pahandusi tegema. Aga kui pill nüüd tööle hakkas ja tööle jäigi, ju siis see vesi sealt ikke välja on läinud. Kui jälle jamama hakkab, siis alusta kõrgepinge oasde põhjalikust tuulutamisest ja käi sprayga yle nagu Arvo juba soovitas. Kui siis ka ei aita, võid hakata halvimaga arvestama (loodame et nii ikka ei lähe). näiteks mul lapsevanemal hakkas Audi 200 puterdama.... Kui iga päev pilli liigutasid töötas nagu normaalselt, paar päeva seisis ja kaputt, ainult vedades sai hääle sisse ja siis paukus ja pildus tuld ja suitsu kuni soojaks läks! Ja jama kestis 3 nädalat (küll sai süüdistatud kütet ja elektroonikat ja jumal teab mida veel...) kuni jagaja kaas maha taibati võtta ja oligi H2O alla roninud- tuulutus, pihustus..... pill töötab nagu muiste!! :D
Vasta