M50 vastupidavus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
truumu

M50 vastupidavus

Postitus Postitas truumu »

et siis tekkis selline huvitav mõte, kui kaua peavad M50 mootorid vastu, enne kui midagi tegema peaks
kui kellelgi on kogemusi, ehk jagaks teistega?
oleks huvitav teada, millisel kilometraažil on vahetatud klapisääre tihendid, rõngad, saaled?
kas nad peavad samapalju vastu kui näiteks M30?
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

no nii...Sa Toomas pead ikka üks päev õlledega meile tulema...siis võime pikalt rääkida M50 vastupidavusest... :D
truumu

Postitus Postitas truumu »

:lol: eks ma siis tule mõni päev
Kasutaja avatar
MargusM
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
Peamine sõiduk: E91 330d touring
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas MargusM »

Mul on 525i 24V 1992.a läbisõit 319000 km. Sain auto kätte, kui oli sõidetud 250000 ja sinnamaani oli vahetatud õigeaegselt nii õli, kui küünlaid(raamatus kõik kirjas). Minu ajal on vahetatud veepump ja samuti õli ning küünlad. Kompressioon on ühtlane ja normis. Õli võtab umbes 1,5l/10000 km peale(Castrol Magnatec poolsünt). Külmalt paar hüdrotõukurit klõbisevad mõne minuti ja nukkvõlli otsa simmer ning ülemise kaane tihend vajaks vahetust aga muidu ei näe küll praegu põhjust kapoti all kaevama hakata. :cool:
truumu

Postitus Postitas truumu »

1,5l on juba palju, isegi naise rullnokk (320 84.a.) võtab 10 000km peale 0,5l s.t. pole vaja juurde valada vahetuste vahel
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Minu oma tarbib ka õli aga selles ilmselt lekkiv väntvõlli simmerling süüdi, mis lähiajal vahetusse läheb.
Kaaneremont just tehtud ja plokk pidi ka nagu uus seest välja nägema.

Kui ise lollusi ei tee, siis peaks suht vastupidav mootor olema
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

91a 520. Ehk olen mina loll, kuid mul küll õli ei võta. 15000km. ja kui võtab pool normi, rohkem küll mitte. Vahetanud samuti veepumba, mida ei tasu vist mainida, küünlad, geneka tableti, geneka rihma, eelnevalt vist aastal 2000 on vahetatud kaks süütepooli, ........ ongi vist kõik. Mina sõitnud kahe aastaga 45000km. Aaa, selline märkus siis veel, et kaane tihendi vahelt õige pisut imbub õli ühte küünla pessa.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Kasutaja avatar
Tõnis
Klubiliige EKBK
Postitusi: 400
Liitunud: 19.03.2004 19:25 50
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Tõnis »

No minu 91a 520 oli ostes 370 000 sõitnud ja mina sõitsin temaga veel pea 90 000 maha, ostes natuke tõukurid klõbisesid, sellest sain lahti õlimargi vahetusega, muidugi vahetasin regulaarselt igasugu vedelikke, filtreid, küünlaid, lambda anduri ja muidugi uue veepumba ka. Enne mahamüümist ei olnud küll veel mingeid iseärasusi mootoritöös kuulda ega näha, iga ilmaga läks ilusti käima ja teeäärde ei jätnud ka :D Niiet mootoripoolest küllaltki muretu oli seda autot pidada :cool:
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Ennast värske M50 mootoriga bemari omanikuna huvitaks, et kuidas on lood selle kurikuulsa plastiklabadega veepumbaga? Kas võib eeldada, et tänaseks on need juba kõige kaduva teed läinud või tasub igaks juhuks uus pump valmis vaadata?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

No mingist aastast hakata metallist labadega paigaldama neid pumpasid. Tasuks võibolla lihtsalt asi tükkideks võtta ja ära kontrollida. Ise ka juba pikemat aega mõtlen, et peaks võibolla kontrollima...
Kasutaja avatar
MargusM
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
Peamine sõiduk: E91 330d touring
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas MargusM »

Arvo kirjutas:Ennast värske M50 mootoriga bemari omanikuna huvitaks, et kuidas on lood selle kurikuulsa plastiklabadega veepumbaga? Kas võib eeldada, et tänaseks on need juba kõige kaduva teed läinud või tasub igaks juhuks uus pump valmis vaadata?

Endal läks kuumal suvepäeval plastlabadega veepump õhtale. See juhtus ikka väga ootamatult. Õnneks ma ikka jälgin jahutusvedeliku temp. näidikut ja midagi hullu ei juhtunud. Ei tea, kas on kuidagi visuaalselt enne võimalik kindlaks teha, et varsti on pump kutu?
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Mul hakkas tasakesi tilkuma. Läbisõit oli ca 80k.
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Muhv kirjutas:Mul hakkas tasakesi tilkuma. Läbisõit oli ca 80k.
Kas enne tilkumist tegi imelikku häält kaa ja kas loksus?
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Muhv kirjutas:Mul hakkas tasakesi tilkuma. Läbisõit oli ca 80k.
Kas 80k oli läbisõit sinu käes või üldse auto läbisõit? Äkki keegi teab ka mis aastast metallist labadega pumpasid tootma hakati?
Vasta