M50 2,5 mootoriga probleemid

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

M50 2,5 mootoriga probleemid

Postitus Postitas albert »

Kas võiks olla mingi tüüpviga, kui masin peale seismist tahab käivitamiseks pikalt starteriga käiamist, ei luba ka? Aeg-ajalt ei lähe ka korralikult edasi, vahest harva paugub. Bensu.- ,õhufilter, küünlad vahetatud. Üks süütepool vahetatud. Isegi, kui veel mõni süütepool läbi, siis peaks käivitamisel vähemalt lubamagi. Bensurõhuregulaatoris ei saa vist ka viga olla, seal peaks olema kaks võimalust, kas töötab koguaeg või üldsegi mitte.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

UM-is tuvastati mul, et üks süütepool töötab kehvasti. Nii et UM abiks
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Või siis truumu ja laki 6.
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Re: M50 2,5 mootoriga probleemid

Postitus Postitas marx »

albert kirjutas:Kas võiks olla mingi tüüpviga, kui masin peale seismist tahab käivitamiseks pikalt starteriga käiamist, ei luba ka? Aeg-ajalt ei lähe ka korralikult edasi, vahest harva paugub. Bensu.- ,õhufilter, küünlad vahetatud. Üks süütepool vahetatud. Isegi, kui veel mõni süütepool läbi, siis peaks käivitamisel vähemalt lubamagi. Bensurõhuregulaatoris ei saa vist ka viga olla, seal peaks olema kaks võimalust, kas töötab koguaeg või üldsegi mitte.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.
Mis mõtled selle "seismise" all? Kas 2 nädalat või 1h? Mulle nagu tundub bensupump....
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

Re: M50 2,5 mootoriga probleemid

Postitus Postitas albert »

marx kirjutas:
albert kirjutas:Kas võiks olla mingi tüüpviga, kui masin peale seismist tahab käivitamiseks pikalt starteriga käiamist, ei luba ka? Aeg-ajalt ei lähe ka korralikult edasi, vahest harva paugub. Bensu.- ,õhufilter, küünlad vahetatud. Üks süütepool vahetatud. Isegi, kui veel mõni süütepool läbi, siis peaks käivitamisel vähemalt lubamagi. Bensurõhuregulaatoris ei saa vist ka viga olla, seal peaks olema kaks võimalust, kas töötab koguaeg või üldsegi mitte.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.
Mis mõtled selle "seismise" all? Kas 2 nädalat või 1h? Mulle nagu tundub bensupump....
Paarist tunnist piisab, et probleemid tekiksid, aga kui öö läbi seisab peab juba pikemalt käivitama.
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

Postitus Postitas albert »

meph kirjutas:Või siis truumu ja laki 6.
Lasin seal mootorile diagnostikat teha, aga nende apartuuri järgi oli kõik korras.
ilmari
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 15.11.2004 02:55 31
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas ilmari »

teada saad siis räägi mis tegid.
ilmari
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kusjuures kummist bensujuhtmed tasub läbi vaadata. Mul puterdamine tuli sellest, et 1 volla lasi survet välja.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

niisiis sama probla enam vähem. tegu m50 motoga
täna hommikul esimest korda 5 ja poole aasta jooksul ei käivitunud nii nagu peab :( :)
selline asi et hommikul parkides auto ümber käivitus naksti
5 tunni pärast tagasi tulles käivitus korraks ja suri välja.
teistkorda proovides pidin juba gaasiga mängima(tavaliselt käivitub kohe gaasi andmata!)puterdas ehk siis ei saand pöördeid üles !
kolmas kord proovisin ka gaasiga siis õnneks läks kuidagimuudu
sõitsin mootori soojaks ja proovisin käivitada ja töötab nii nagu peab
filtrid küünlad pensupump vahetatud et milles asi võib olla :?:

To meph:kas soojalt ka puterdas ?
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

Postitus Postitas albert »

BMW oleks heateo teinud, kui oleks sissepritsesüsteemi ja elektroonika Jaapanist tellinud.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

albert kirjutas:BMW oleks heateo teinud, kui oleks sissepritsesüsteemi ja elektroonika Jaapanist tellinud.
Äkki põhjendad?
Aga algse probleemi juurde tulles: kütusetrassi rõhku ja tema käitumist pikema aja jooksul ka mõõtsid? Trassis on vähemalt kaks tagasilöögiklappi, mis ei lase rõhul seisva mootoriga alla vajuda - üks on rõhuregulaatoris (tagasivoolu suunas) ja teine bensupumbas (pealevoolu suunas). Kui need on korras, siis võib mõni pihusti lihtsalt tilkuda.
Igal juhul ei tohi rõhk pihustilatis 30 minutiga langeda rohkem kui 0,5 baari.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Mul M50 mootoriga selline jama, et peale paaritunnist seismist ei lähe enam käima ja viga selles, et bensupumba surveklapp laseb surve maha ja pumb ei hakka kohe korralikult lööma. Muidu pump korras, aga tuleb siiski välja vahetada.
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

Postitus Postitas albert »

priitv8 kirjutas:
albert kirjutas:BMW oleks heateo teinud, kui oleks sissepritsesüsteemi ja elektroonika Jaapanist tellinud.
Äkki põhjendad?
Elektroonikaga on väga palju probleeme. Esimese asjana võiks välja tuua kallid süütepoolid ja lambda, millede hinnast ja halvast töökindlusest on paljud vanade BMW-de omanikud teada saanud. Näidikute plokid, kompuutri jama ajamine. Tühikäigumootori tõrked.
Tõrkeid võib kõigi asjadega esineda, aga osadel on neid rohkem, osadel palju vähem.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

albert kirjutas:Elektroonikaga on väga palju probleeme. Esimese asjana võiks välja tuua kallid süütepoolid ja lambda, millede hinnast ja halvast töökindlusest on paljud vanade BMW-de omanikud teada saanud. Näidikute plokid, kompuutri jama ajamine. Tühikäigumootori tõrked.
Tõrkeid võib kõigi asjadega esineda, aga osadel on neid rohkem, osadel palju vähem.
Huvitav, teada on ainult üks kehv süütepool - Mayer&Christie. Aga jah, tuleb tunnistada, et keerulisem on elekter neil küll, kui enamikul eakaaslastel. Lambda? Et jaapani lambda on odavam ja kestab kauem? Meie bensiiniga? Ja originaal-lambda 800 krooniga on ka kallis? See, kui pritsesüsteem koolend lambdast lihtsalt välja ei tee, on teine asi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta