1. leht 1-st

M50 2,5 mootoriga probleemid

Postitatud: 11.04.2005 13:02 38
Postitas albert
Kas võiks olla mingi tüüpviga, kui masin peale seismist tahab käivitamiseks pikalt starteriga käiamist, ei luba ka? Aeg-ajalt ei lähe ka korralikult edasi, vahest harva paugub. Bensu.- ,õhufilter, küünlad vahetatud. Üks süütepool vahetatud. Isegi, kui veel mõni süütepool läbi, siis peaks käivitamisel vähemalt lubamagi. Bensurõhuregulaatoris ei saa vist ka viga olla, seal peaks olema kaks võimalust, kas töötab koguaeg või üldsegi mitte.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.

Postitatud: 11.04.2005 16:48 40
Postitas Aaro
UM-is tuvastati mul, et üks süütepool töötab kehvasti. Nii et UM abiks

Postitatud: 11.04.2005 17:44 35
Postitas meph
Või siis truumu ja laki 6.

Re: M50 2,5 mootoriga probleemid

Postitatud: 11.04.2005 17:47 17
Postitas marx
albert kirjutas:Kas võiks olla mingi tüüpviga, kui masin peale seismist tahab käivitamiseks pikalt starteriga käiamist, ei luba ka? Aeg-ajalt ei lähe ka korralikult edasi, vahest harva paugub. Bensu.- ,õhufilter, küünlad vahetatud. Üks süütepool vahetatud. Isegi, kui veel mõni süütepool läbi, siis peaks käivitamisel vähemalt lubamagi. Bensurõhuregulaatoris ei saa vist ka viga olla, seal peaks olema kaks võimalust, kas töötab koguaeg või üldsegi mitte.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.
Mis mõtled selle "seismise" all? Kas 2 nädalat või 1h? Mulle nagu tundub bensupump....

Re: M50 2,5 mootoriga probleemid

Postitatud: 11.04.2005 17:58 38
Postitas albert
marx kirjutas:
albert kirjutas:Kas võiks olla mingi tüüpviga, kui masin peale seismist tahab käivitamiseks pikalt starteriga käiamist, ei luba ka? Aeg-ajalt ei lähe ka korralikult edasi, vahest harva paugub. Bensu.- ,õhufilter, küünlad vahetatud. Üks süütepool vahetatud. Isegi, kui veel mõni süütepool läbi, siis peaks käivitamisel vähemalt lubamagi. Bensurõhuregulaatoris ei saa vist ka viga olla, seal peaks olema kaks võimalust, kas töötab koguaeg või üldsegi mitte.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.
Mis mõtled selle "seismise" all? Kas 2 nädalat või 1h? Mulle nagu tundub bensupump....
Paarist tunnist piisab, et probleemid tekiksid, aga kui öö läbi seisab peab juba pikemalt käivitama.

Postitatud: 11.04.2005 18:00 39
Postitas albert
meph kirjutas:Või siis truumu ja laki 6.
Lasin seal mootorile diagnostikat teha, aga nende apartuuri järgi oli kõik korras.

Postitatud: 11.04.2005 18:10 38
Postitas ilmari
teada saad siis räägi mis tegid.

Postitatud: 11.04.2005 18:23 47
Postitas meph
Kusjuures kummist bensujuhtmed tasub läbi vaadata. Mul puterdamine tuli sellest, et 1 volla lasi survet välja.

Postitatud: 11.04.2005 23:02 10
Postitas ryan
niisiis sama probla enam vähem. tegu m50 motoga
täna hommikul esimest korda 5 ja poole aasta jooksul ei käivitunud nii nagu peab :( :)
selline asi et hommikul parkides auto ümber käivitus naksti
5 tunni pärast tagasi tulles käivitus korraks ja suri välja.
teistkorda proovides pidin juba gaasiga mängima(tavaliselt käivitub kohe gaasi andmata!)puterdas ehk siis ei saand pöördeid üles !
kolmas kord proovisin ka gaasiga siis õnneks läks kuidagimuudu
sõitsin mootori soojaks ja proovisin käivitada ja töötab nii nagu peab
filtrid küünlad pensupump vahetatud et milles asi võib olla :?:

To meph:kas soojalt ka puterdas ?

Postitatud: 12.04.2005 09:34 42
Postitas albert
BMW oleks heateo teinud, kui oleks sissepritsesüsteemi ja elektroonika Jaapanist tellinud.

Postitatud: 12.04.2005 09:45 51
Postitas priitv8
albert kirjutas:BMW oleks heateo teinud, kui oleks sissepritsesüsteemi ja elektroonika Jaapanist tellinud.
Äkki põhjendad?
Aga algse probleemi juurde tulles: kütusetrassi rõhku ja tema käitumist pikema aja jooksul ka mõõtsid? Trassis on vähemalt kaks tagasilöögiklappi, mis ei lase rõhul seisva mootoriga alla vajuda - üks on rõhuregulaatoris (tagasivoolu suunas) ja teine bensupumbas (pealevoolu suunas). Kui need on korras, siis võib mõni pihusti lihtsalt tilkuda.
Igal juhul ei tohi rõhk pihustilatis 30 minutiga langeda rohkem kui 0,5 baari.

Postitatud: 12.04.2005 10:21 59
Postitas marx
Mul M50 mootoriga selline jama, et peale paaritunnist seismist ei lähe enam käima ja viga selles, et bensupumba surveklapp laseb surve maha ja pumb ei hakka kohe korralikult lööma. Muidu pump korras, aga tuleb siiski välja vahetada.

Postitatud: 12.04.2005 11:09 58
Postitas albert
priitv8 kirjutas:
albert kirjutas:BMW oleks heateo teinud, kui oleks sissepritsesüsteemi ja elektroonika Jaapanist tellinud.
Äkki põhjendad?
Elektroonikaga on väga palju probleeme. Esimese asjana võiks välja tuua kallid süütepoolid ja lambda, millede hinnast ja halvast töökindlusest on paljud vanade BMW-de omanikud teada saanud. Näidikute plokid, kompuutri jama ajamine. Tühikäigumootori tõrked.
Tõrkeid võib kõigi asjadega esineda, aga osadel on neid rohkem, osadel palju vähem.

Postitatud: 12.04.2005 11:25 50
Postitas priitv8
albert kirjutas:Elektroonikaga on väga palju probleeme. Esimese asjana võiks välja tuua kallid süütepoolid ja lambda, millede hinnast ja halvast töökindlusest on paljud vanade BMW-de omanikud teada saanud. Näidikute plokid, kompuutri jama ajamine. Tühikäigumootori tõrked.
Tõrkeid võib kõigi asjadega esineda, aga osadel on neid rohkem, osadel palju vähem.
Huvitav, teada on ainult üks kehv süütepool - Mayer&Christie. Aga jah, tuleb tunnistada, et keerulisem on elekter neil küll, kui enamikul eakaaslastel. Lambda? Et jaapani lambda on odavam ja kestab kauem? Meie bensiiniga? Ja originaal-lambda 800 krooniga on ka kallis? See, kui pritsesüsteem koolend lambdast lihtsalt välja ei tee, on teine asi.