kuumalt üks pott puudub(lõpuks toimib)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

kuumalt üks pott puudub(lõpuks toimib)

Postitus Postitas Raivo »

nimelt asi järgmine: tuled sõidust, auto ilusti toimib, jätad u 5-10min seisma, siis käivitades nagu üks või kaks pütti ei toimi...ainult löristab..
sõita u paar-kolm km või lasta pöörded kuni 5000p/min, on asi korras, pütt jälle taga.

küünlad suht uued, seega vaevalt et asi selles. oskab keegi midagi tarka kosta?
jutt käib 2,5 M20 mootorist.
530d
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

mitte keegi?
530d
LoheLoom
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 02.07.2003 23:17 10

Postitus Postitas LoheLoom »

äkki on viga küünla juhtmetes need krdi juhtmed mis on mingi kivimiga (nime ei mäleta ) tehtud hakkavad nimodi jamama mul on korra olnud vahetsain juhtmed ära ja asi korras oli :cool: muidugi võib ka midagi hullemat olla:P
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

aga kuidas ta käivitub külmast peast? kas siis ka löristab?? äkki on viga kütuse rõhuregulaatoris, mis seistes laseb kütuserõhu alla??
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

[quote][i]Algselt postitas Veiko[/i]
aga kuidas ta käivitub külmast peast? kas siis ka löristab?? äkki on viga kütuse rõhuregulaatoris, mis seistes laseb kütuserõhu alla?? [/quote]külmas käivitub hästi, kuid pöörded kõiguvad veidi.

tegelt nad kõiguvad tibake ka sooja mootoriga:(

btw, kuda seda aru saada, et millest need küünlajuhtmed siis tehtud on? (keraamika)
530d
LoheLoom
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 02.07.2003 23:17 10

Postitus Postitas LoheLoom »

ma ei saanud ennem aru kui juhtme katki tegin :P need on need grafiit juhtmed mis pikapääle ära kustuvad tegin juhtme katki sii oli sääl sees selline grafiidi puru ja tükid. Kõige lihtsam otsi kuskilt mõni kasutatud kuid korras küünlajuhe ja vaheta sellel mitte töötaval potil see ära kui läheb paremax siis osta kõik uued juhtmed. Kui sa talnas oled siis mine näiteks siimu juurde tal ikka neid vanu peaks vedelema :P
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Raivo!! Katseta võttes küünlajuhtmeid üxhaaval maha ja siis on näha kas mõne juhtmega asi muutub ve ei . Siis jätkame :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

minu arvamus on et, tegu ei ole vigase kyynla juhtmega, ma arvan et, see on ikka mingi vahe tahtsama juhtmega seotud jama....
Ma soovitaks syyte asjad yle kontrollida
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

krt asi ikka jamab.

kas keegi teab mõnda normaalset kohta, kus diagnostikat teha?

see nö diagnostika pistik autol on väike, mitte suur.

help!
530d
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Normaalselt saab diagnostikat teha vast ainult UMis. Lisaks elektroonikale on neil seal ka kapis posu juppe, mida vajadusel prooviks külge kruvitakse. Kogu see lugu võib minna aga siga kalliks.

Kui sul just esimene pott ei jama, on mul korras NGK juhtmete sett saadaval. Lisaks kontrolli veel rootorit (ega ta pragunenud pole) ja jagaja kaant (see võib vajada lihtsalt puhastamist)
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

käis diagnostikas (mitte UM ega Bosch). 2 küünlajuhet vajava vahetust. üks see suur mis läheb jagajast süütebooli.
ning esimene küünlajuhe kah:(

aga miskit on ikka veel mäda.
väidavad et süüde võib varjane olla.
süüdet aga reguleerib aju(motronic).

peab vist Boschi või UM'i minema?:o
530d
Erik_G
Huviline
Postitusi: 434
Liitunud: 21.12.2002 15:57 00
Asukoht: Merivälja
Kontakt:

Postitus Postitas Erik_G »

pihustid ei jama äkki???
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

[quote][i]Algselt postitas Erik_G[/i]
pihustid ei jama äkki??? [/quote]

ei tea.
pole veel diagnostikasse jõudnud...
aargh..
530d
Erik_G
Huviline
Postitusi: 434
Liitunud: 21.12.2002 15:57 00
Asukoht: Merivälja
Kontakt:

Postitus Postitas Erik_G »

saad ju töötava mootoriga ise ka esialgse kontrolli teha. võta kruvikeeraja ja pane yks ots vastu pihustit teine vastu kõrva kuula kas tiksub kui ei siis peetis tiksumine peab tõusma vastavalt pööretele
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

[quote][i]Algselt postitas Erik_G[/i]
saad ju töötava mootoriga ise ka esialgse kontrolli teha. võta kruvikeeraja ja pane yks ots vastu pihustit teine vastu kõrva kuula kas tiksub kui ei siis peetis tiksumine peab tõusma vastavalt pööretele [/quote]

hmm, asi läheb vist liiga keeruliseks...:D

EDIT: küünlad on vahetatud ning korralikud.
530d
silver
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 13.11.2002 09:09 21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas silver »

Kui küünlajuhtmed olid juba vanad, siis võivad ka küünlad vanad olla.
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

ma niisama lihtsalt korra küsin- et mis küünlaid sa kasutad?
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Asi nüüd järgmine:

vahetatud rootor, jagaja kaan, küünlajuhtmed, küünlad, õhufilter, hammasrihm on ka õigesti peal, kui probleem on sama.

külmalt auto käivitad, kõik toimib, sõidad u 20min ja hakkab pihta, üks silinder kukub tagant ära.
esialgu küll aeg-ajalt veel toimib, kuid peale ütleme et 40min pärast käivitust on asi hull, ainult 5 silindrit järgi. krt töötab nagu traktor, ning bensiini kulu on ka müstiliselt suur.

milles võiks veel asi olla?
klapivahe, õhukulumõõtja?

HELP!!!:o
530d
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kontrolli siis pritsungi juhtmeid äkki kuumaga hakkab kuskilt lekkima ja tekitab lühist ühele pritsele.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Indrek_
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 19.09.2003 22:21 35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_ »

Äkki proovida teist õhulugejat või pritsungiaju.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

täna lähen klappe reguleerima.

kus asub pritsungi aju, ning pritsungi juhtmed?
530d
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kus asub pritsungi aju, ning pritsungi juhtmed? [/quote]
aju asub kindalaeka laes, plastikkatte taga. pritsungi juhtmed asuvad pihustite küljes :)
äkki hoopis sul üks pihusti saba andnud?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

hetkel tundub, et klappide reguleerimine mõjus:)
530d
Tehnik
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 19.02.2004 20:29 12

Postitus Postitas Tehnik »

Sierral oli sama jama-klapipesad ära,klapid ebatihedad.Paljalt regullimine ei aita kaua-varsti jälle jamab :|
enne tehke auto viimasepeal korda ja siis mõelge veel 9 korda,kas tasub oma e30'le rõvedaid spoilasid ja sinist valgust külge toppida.
Vasta