1. leht 1-st

kuumalt üks pott puudub(lõpuks toimib)

Postitatud: 17.07.2003 20:10 20
Postitas Raivo
nimelt asi järgmine: tuled sõidust, auto ilusti toimib, jätad u 5-10min seisma, siis käivitades nagu üks või kaks pütti ei toimi...ainult löristab..
sõita u paar-kolm km või lasta pöörded kuni 5000p/min, on asi korras, pütt jälle taga.

küünlad suht uued, seega vaevalt et asi selles. oskab keegi midagi tarka kosta?
jutt käib 2,5 M20 mootorist.

Postitatud: 27.07.2003 21:13 50
Postitas Raivo
mitte keegi?

Postitatud: 27.07.2003 23:38 43
Postitas LoheLoom
äkki on viga küünla juhtmetes need krdi juhtmed mis on mingi kivimiga (nime ei mäleta ) tehtud hakkavad nimodi jamama mul on korra olnud vahetsain juhtmed ära ja asi korras oli :cool: muidugi võib ka midagi hullemat olla:P

Postitatud: 28.07.2003 00:29 28
Postitas Veiko
aga kuidas ta käivitub külmast peast? kas siis ka löristab?? äkki on viga kütuse rõhuregulaatoris, mis seistes laseb kütuserõhu alla??

Postitatud: 28.07.2003 18:57 20
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Veiko[/i]
aga kuidas ta käivitub külmast peast? kas siis ka löristab?? äkki on viga kütuse rõhuregulaatoris, mis seistes laseb kütuserõhu alla?? [/quote]külmas käivitub hästi, kuid pöörded kõiguvad veidi.

tegelt nad kõiguvad tibake ka sooja mootoriga:(

btw, kuda seda aru saada, et millest need küünlajuhtmed siis tehtud on? (keraamika)

Postitatud: 30.07.2003 08:53 15
Postitas LoheLoom
ma ei saanud ennem aru kui juhtme katki tegin :P need on need grafiit juhtmed mis pikapääle ära kustuvad tegin juhtme katki sii oli sääl sees selline grafiidi puru ja tükid. Kõige lihtsam otsi kuskilt mõni kasutatud kuid korras küünlajuhe ja vaheta sellel mitte töötaval potil see ära kui läheb paremax siis osta kõik uued juhtmed. Kui sa talnas oled siis mine näiteks siimu juurde tal ikka neid vanu peaks vedelema :P

Postitatud: 01.08.2003 20:17 23
Postitas Cardo
Raivo!! Katseta võttes küünlajuhtmeid üxhaaval maha ja siis on näha kas mõne juhtmega asi muutub ve ei . Siis jätkame :)

Postitatud: 23.08.2003 12:01 56
Postitas Are
minu arvamus on et, tegu ei ole vigase kyynla juhtmega, ma arvan et, see on ikka mingi vahe tahtsama juhtmega seotud jama....
Ma soovitaks syyte asjad yle kontrollida

Postitatud: 17.09.2003 09:58 58
Postitas Raivo
krt asi ikka jamab.

kas keegi teab mõnda normaalset kohta, kus diagnostikat teha?

see nö diagnostika pistik autol on väike, mitte suur.

help!

Postitatud: 17.09.2003 10:21 11
Postitas Muhv
Normaalselt saab diagnostikat teha vast ainult UMis. Lisaks elektroonikale on neil seal ka kapis posu juppe, mida vajadusel prooviks külge kruvitakse. Kogu see lugu võib minna aga siga kalliks.

Kui sul just esimene pott ei jama, on mul korras NGK juhtmete sett saadaval. Lisaks kontrolli veel rootorit (ega ta pragunenud pole) ja jagaja kaant (see võib vajada lihtsalt puhastamist)

Postitatud: 22.09.2003 12:30 24
Postitas Raivo
käis diagnostikas (mitte UM ega Bosch). 2 küünlajuhet vajava vahetust. üks see suur mis läheb jagajast süütebooli.
ning esimene küünlajuhe kah:(

aga miskit on ikka veel mäda.
väidavad et süüde võib varjane olla.
süüdet aga reguleerib aju(motronic).

peab vist Boschi või UM'i minema?:o

Postitatud: 23.09.2003 17:41 16
Postitas Erik_G
pihustid ei jama äkki???

Postitatud: 24.09.2003 10:12 48
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Erik_G[/i]
pihustid ei jama äkki??? [/quote]

ei tea.
pole veel diagnostikasse jõudnud...
aargh..

Postitatud: 24.09.2003 13:30 03
Postitas Erik_G
saad ju töötava mootoriga ise ka esialgse kontrolli teha. võta kruvikeeraja ja pane yks ots vastu pihustit teine vastu kõrva kuula kas tiksub kui ei siis peetis tiksumine peab tõusma vastavalt pööretele

Postitatud: 24.09.2003 13:42 25
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Erik_G[/i]
saad ju töötava mootoriga ise ka esialgse kontrolli teha. võta kruvikeeraja ja pane yks ots vastu pihustit teine vastu kõrva kuula kas tiksub kui ei siis peetis tiksumine peab tõusma vastavalt pööretele [/quote]

hmm, asi läheb vist liiga keeruliseks...:D

EDIT: küünlad on vahetatud ning korralikud.

Postitatud: 24.09.2003 15:10 01
Postitas silver
Kui küünlajuhtmed olid juba vanad, siis võivad ka küünlad vanad olla.

Postitatud: 24.09.2003 17:05 25
Postitas Are
ma niisama lihtsalt korra küsin- et mis küünlaid sa kasutad?

Postitatud: 25.10.2003 19:05 26
Postitas Raivo
Asi nüüd järgmine:

vahetatud rootor, jagaja kaan, küünlajuhtmed, küünlad, õhufilter, hammasrihm on ka õigesti peal, kui probleem on sama.

külmalt auto käivitad, kõik toimib, sõidad u 20min ja hakkab pihta, üks silinder kukub tagant ära.
esialgu küll aeg-ajalt veel toimib, kuid peale ütleme et 40min pärast käivitust on asi hull, ainult 5 silindrit järgi. krt töötab nagu traktor, ning bensiini kulu on ka müstiliselt suur.

milles võiks veel asi olla?
klapivahe, õhukulumõõtja?

HELP!!!:o

Postitatud: 25.10.2003 23:39 17
Postitas Cardo
Kontrolli siis pritsungi juhtmeid äkki kuumaga hakkab kuskilt lekkima ja tekitab lühist ühele pritsele.

Postitatud: 26.10.2003 18:29 00
Postitas Indrek_
Äkki proovida teist õhulugejat või pritsungiaju.

Postitatud: 27.10.2003 12:16 08
Postitas Raivo
täna lähen klappe reguleerima.

kus asub pritsungi aju, ning pritsungi juhtmed?

Postitatud: 27.10.2003 12:32 46
Postitas kimmo
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kus asub pritsungi aju, ning pritsungi juhtmed? [/quote]
aju asub kindalaeka laes, plastikkatte taga. pritsungi juhtmed asuvad pihustite küljes :)
äkki hoopis sul üks pihusti saba andnud?

Postitatud: 29.10.2003 13:00 28
Postitas Raivo
hetkel tundub, et klappide reguleerimine mõjus:)

Postitatud: 19.02.2004 20:39 25
Postitas Tehnik
Sierral oli sama jama-klapipesad ära,klapid ebatihedad.Paljalt regullimine ei aita kaua-varsti jälle jamab :|