Vea kirjeldus: Peale turbo vahetust ei liigu auto nii nagu peab, uus turbo oli ilma lõtkudeta, kuid kui pöörded üle 3000 lähevad, kaob minek ära ning lööb musta tagant välja, enne 3000 kiirendab nagu peab. Arvatavasti kaob turbo ära, kuna rõhk läheb kõrgematel pööretel liiga suureks ning elektroonika lükkab turbo tagant ära. Põhjuseks ilmselt aktuaatori varda vale reguleering.
BMW 525D 2001, mootoriks M57D25, .
Otsin diagnostikut, kes saaks mõõta turbo rõhku erinevatel pööretel ning saaks vajadusel hakkama ka aktuaatori varda paika keeramisega.
Ehk oskate kedagi soovitada?
O: pädev diagnostik tartu lähedal.
- bmwRe39
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 14.03.2011 23:49 03
- Peamine sõiduk: BMW X5 e53
- Asukoht: Norway.FI.Jõgeva.Rakvere
Re: O: pädev diagnostik tartu lähedal.
http://www.diagnostika.ee/
mina olen sealt alati abi saanud ja asub tartus tehase tänaval.ehk saad sealt abi:)
mina olen sealt alati abi saanud ja asub tartus tehase tänaval.ehk saad sealt abi:)
Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels
Re: O: pädev diagnostik tartu lähedal.
Veel pädevaid diagnostikuid: http://www.dialab.ee/ Tähe tn.
Samas võid uurida ka siit: http://www.diisliabi.ee/ Turu tn.
Samas võid uurida ka siit: http://www.diisliabi.ee/ Turu tn.
760i