bensiini surve madal

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

bensiini surve madal

Postitus Postitas rajko »

alustan algusest. Kui mootor peale sai pandud oli kõik korras, töötas enam vähem, järsku ühel hommikul enam ei töötanud. Kuni siiani.
Külmalt mingi 1-2 minutit on korras, jõuab minna jne. Siis järsku hakkab puterdama ja minna ei jõua. Eelmise regulaatoriga oli surve 2 bari, pump suutis 5 bari lüüa. Sain uue kasutatud regulaatori. Algus täpselt sama 1-2 minutit ilus ja siis kõik. Käisin mõõtmas, 2 bari survet :?: Kusjuures nagu on parem minek selle regulaatoriga aga ikka pool jõudu on puudu ja katkub sõites jubedalt. Ei saa ju olla et see regulaator ka katki on ja täpselt samamoodi aint 2 bari annab. Kütuse voolikust millest bensiin tuleb on tunda et miskit nagu pulsseeriks. Pump ei saa ju se olla, se suriseb ühtlaselt. Tagasivoolu voolik ei pulsseeri. Teeninduses öeldi et neil näidik on siiani õieti näitanud. Gaasitades seier liikus +0.2-0.3 bari üles. Sõidu ajal ajab bensiinihaisu ka sisse, aga see ehk sellest et segu lahja on :?:
Kõik on nagu õige ja hea, aint 1 bar on puudu survest. Mis edasi teha? Kuskil peab kala sees olema.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Külmalt käis seepärast hästi, et külmkäivituspihustist tuleb alguses lisabensiini. Siis hakkab kakkuma, sest bensiini tuleb liiga vähe (surve madal)

Tavaliselt teevad sellist pulli regulaatorid, aga siin vist muu kamm

Kas regulaatori on ikka 3.0 bar oma või on 2.5???
Väliselt on need ühesugused.

Järgmise asjana puhastada bensupumba relee kontaktid. Ja sealt edasi.

Kuidas see 5 bar mõõdeti?

Praegu kui regulaator välja jätta oleks nagu probleem selles et pump ei jõua lüüa.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

regulaatori peal kirjas 3.0.
Külmkäivituspihustit ei ole enam, see voolik on kinni pandud.
Pumba relee on ka uus ja see sai kohe alguses ära vahetatud, enne kui mootor üldse töötanud oli, peale seda nädala käis ilusti.
5 bari sai nii, et manomeeter läks vooliku otsa millest bensiin tuleb kapoti alla. Starterit ja seier tõusis 2-3 sekundiga 5 barini.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kui regulaator on kahtluse alt väljas, siis edasi sukelduda auto alla.

Seal ei saa mingi müstikaviga olla, bensu süsteem selline elementaartehnika

Bensu andur paagist välja, seal peaks sõel otsas olema. Kui pump on peale töötamist katsudes tuline, siis kas ummistus või pump õhtal ise.
Bensufilter samamoodi.

Prooviks võib krokodillidega lasta voolu otse pumba peale, on vahepealse juhtmestiku jamad välistatud.

Paagi tuulutus on loodetavasti korras.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

kas mitte mingi andur ei anna ajule käsku segada kütust kui mootor soojeneb. külmkäivitus on mängust väljas ja kui peaks 2 min pärast hakkama otse segama kas siis ei või sealtpoolt jama olla ? Võibolla ka mingi lõdvik võimisiganes. Küünlad vaata ka üle, äkki mõni töösoojalt läheb lolliks.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

535-l on kollektori allotsas eraldi külmkäivituspihusti, mis teatud aja laseb otse kollektorisse lisabensiini. See on ka nendel mudelitel, millel juba kat on tavaliselt (E34 nt).

Kui see on pimedaks tehtud, on külmade ilmadega alguses käivitamine raske. Muud ei juhtu. See junn töötab seal mingi 20 sek

Bensusurve on puhtalt mehhaaniline kamm seal, 535-l pole isegi seda käivitamise aegreleed nagu 520-l on (et pump tirtsti teeb). Seal on tavaline 4 otsaga relee, kui starterit keerad, lükkab sisse ja süüte välja keeramisega välja, kogu elekter.

Mingi võimalus on veel need ümarad tagaslöögiklapid, millest üks on survepoolel ja teine tagasivoolupoolel

Kui surve on seal 1 bar madalam, siis elektroonikaga pole seal pistmist midagi (õnneks)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

algselt oli pumba relee peetis, siis sai lihtsalt juhe veetud akult pumbani. Kohapeal töötas ilusti, nagu praegugi. Sõita siis ei saanud, kuna auto ei olnud komplektne eriti. Aga küllap töötas, kuna peale relee vahetust töötas edasi normaalselt. Sõites.
Eelmine suvi sai pump vahetatud, pandi vana korpuse sisse mingi boschi pumba sisu , Hr Lillo tartust tegi. Filter sai ka sügisel vahetatud. Seega filtris ei tohiks jama olla, kui siis pumbas, aga pump ju 5 bari pumpas üsna kiirelt, seega see ei tohiks ka ju jamada.
Aga miks sissetulev bensiinivoolik pulsseerib? Ei tohiks ju. Ehk on mõni toru kokku vajutatud või mingi muu takistus ees. Aga kas se takistus saab üleöö tulla? Ega see ei mõjuta, et peale auto kokkupanekut paagi täis lastes ajas üle pikka aega. Alguses ajas pagasnikusse ja põhja alla bensiini, hiljem lihtsalt haisutas. Ehk on mingid õhutustorud umbes või toite voolikud katki. Samas praegu on umbes 15 liitrit sees ja kuskilt välja ei aja bensiini, voolikud ja paak on kuiv. Aint sõites on bensiini haisu tunda, vaatasin kõik voolikud üle ja tundub et ei leki midagi. Loiku alla ei teki.
Ega muud üle ei jää kui kuskilt manomeeter otsida ja vehele panna. Siis veidi lihtsam katsetada. Aga nõuanded ikka teretulnud.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mis moodi sa selle 5 bar'i pumbast ära mõõtsid? Tühikäigul või pöördes? Tühikäigul näiteks minu pump on suuteline ka 7 bar'i välja taguma, aga pöördes mootorile vaevu miinimumi. (Kah vaja mingi hetk veidi surkida ja ringi vaadata paagis pumba ümber.)
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

mootor ei töötanud. Pandi lihtsalt manomeeter vooliku otsa millekaudu bensiin tuleb. Siis pidi käiama, kuna pump ei lähe enne käima. Nii see 5 bari saigi.
Pump ei saa ju nii nõrk ka olla et tühikäigul ei suuda 3 bari tekitada. Kohapeal gaasitades rõhk isegi tõusis ju veits, nii nagu peab.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ühenda pumba toitevoolik lahti, pane mingi teine jupp ja las pump võtab bensiini otse kuskilt nõust. Ja proovi siis. Kui siis ka jamab, siis võib vist pumba ära visata.

Toitetorud võib kanali peal üle vaadata, aga kui need kuskilt lössis pole, siis seal vaevalt viga on

See 5bar veel pumba korrasolekut ei näita, see on hetkeline surve, mille annab ka kulunud pump välja

Kui sa paneks praegu 5 bar regulaatori, siis see mootor ei tööta sul kauem kui mõni sekund.

Tähtis ei ole ainult surve, vaid see, kui palju suudab pump ette pumbata
selle rõhuga. Praegu ei suuda ta isegi 3.0 bariga pumbata.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

ega praegu vist autoga hea sõita pole, kuigi saaks. Juhtub üldse miskit kui lahja seguga ringi lasta?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ega ta nüüd hea ei ole. Senikaua kui ei detoneeri, kohe midagi ei juhtu. Ainult lahja seguga hakkab metall tasapisi ära põlema (temp on kõrgem). Vene autodega järgi proovitud asi, hakkad bensiini omaarust kokku hoidma, 20 000 pärast paistab klappide vahelt valgus

Ainult sõidu ajal detonatsiooni eriti ei kuule.

Kui aga bensupump on mingi kahest kokku ehitatud, siis sellega kodust kaugele minna kahtlane niikuinii
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

suht müstilised asjad ikka toimuvad selle autoga mul. Ostsin täna manomeetri ja muu nänni et survet mõõta. 2.7-2.8 bari, gaasitades lõi 3.2 peale, ilma vaakumvoolikuta 3.2. Kõik voolikud ja torud vaatasin üle, kuivad, torud ilusad, kokku pole pressitud kuskilt. Läksin sõitma et vaadata mis siis teeb. Surve ilusti pisut alla 3, kiirendades 3.2. Alguses puterdas ja jõnksutas samamoodi edasi nagu enne. Lasin paar korda 3 esimest käiku lõpuni, surve püsib ilusti 3.2 kui gaas põhjas. Ja siis järsku hakkas mootor ilusti tööle, kõik oli nii nagu enne. Kuidas nad teeninduses 2 bari mõõtsid mõlema regulaatoriga jääb müstikaks, või siis sai asi iseenesest vahepeal terveks. Tühikäigul jatab ikkagi vahele ja kiirendades on mõned õrnad jõnksud tunda, kuid bensiinisurvest see pole. Samas kui mootor laiali oli siis puhastasin pihusteid, white spiriti ja mingi pihustipuhastus ainega. 4 olid ilusad, kuid 2 olid sellised imelikud, lasid liiga peenikest juga, eriti koonusesse ei läinud. Kuid läbilaskevõime oli silma järgi sama, lihtsalt peenike juga tuli. Pihustid panin otse voolikuga pumba külge. Ega ometi nende 2 pihusti pärast tühikäik vahele ei jäta?
Pole veel muidugi Co'd jõudnud lasta paika keerata, kui see paika saab, eks läheb paremaks pisut.
Vasta