Kõige ökonoomsemad pöörded ja käik??

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
tallshady
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 13.06.2005 14:05 04
Asukoht: Tartu

Kõige ökonoomsemad pöörded ja käik??

Postitus Postitas tallshady »

E34 BMW 520i 110kw 24w 1991/92a bensiin.

Mis pööretel on sõit kõige ökonoomsem ja kas linnas tasub 'viiendaga' sõita?

Kas tasub pika sirge/languse peal käik välja võtta, või on mõttekam lihtsalt ainult gaas lahti lasta? Kumb tegevus on säästlikum
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kõige ökonoomsem peaks olema max momendi juures.
Vabakäiguga hooga küll veereda ei tasu, sest siis käib ju mootor tühikäigul edasi. Mootoriga pidurdades seevastu keeratakse kütus täiesti kinni.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

VW Polo 1,3D on suhteliselt ökonoomne lahendus ;)
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Linnas võid sõita suvalise käiguga mis sulle meeldib. Kui liiklust vähe ja pikk maa ilma pidurdamiseta võimalik läbida, siis mina lükkan tavaliselt viienda sisse ja podistan 1500rpm'i juures...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mootor võtab kõige vähem kütust selliselt, kus seguklapp on minimaalselt avatud so pööretel, kus mootor ühtlaselt veab (kõige vähem l/100 km)

Mootori kütuse erikulu (g/kWh kohta) on väiksem kõige suurema momendi pööretel (kõige vähem liitreid hobujõu kohta)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

aga milleks ökonomaiser on? Proovi kuskil pikemal sirgel linnas, ühtlase sõiduga, mis käigu ja mis pööretega näitab seier kõige vähem kütuse kuluks. Palju variante ei saa olla, 3, 4 või 5's käik. Peasi et pööre väga madalale ei lange. Ma enda omaga linnas 50'ga ei saa 5.ndaga sõita, pöörded on siis umbes tühikäigu juures.
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

SIIN selline teema olemas.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Aru ma ei mõista, kui inimene ostab BMW ja huvitub kütusekulust...
Ammugi ju selge, et bemm ei ole kõige ekonoomsem.
Kui tahad saada punktist A punkti B maksimaalse mugavuse ja kiirusega(ja kiirendusega), pead selle eest maksma(kasvõi benaraha)
Soovitaksin kah midagi muud, a-la Nissan Micrat
Bayeri tehase toodang ei ole mõeldud kokkuhoiuks vaid sõidu nautimiseks,arvan ma...
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

No seda muidugi, kuid miks mitte teada ka nippe kuidas autoga sõita ökonoomselt? Alati ei pea ju kummivilinal paugutama :) Vahest võib rahulikult ringi ka kruisida :)
truumu

Postitus Postitas truumu »

meph kirjutas:No seda muidugi, kuid miks mitte teada ka nippe kuidas autoga sõita ökonoomselt? Alati ei pea ju kummivilinal paugutama :) Vahest võib rahulikult ringi ka kruisida :)
Kusjuures suutsid Sina jah minu autoga suhtkoht ekonoomselt sõita 19,2 vs 14 l/100km
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mööda panid :P Minu keskmine sinu autoga oli 11.5l/100km ;)
Vasta