Tagakummid kuluvad!

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
taimz
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 09.01.2003 16:06 38
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Tagakummid kuluvad!

Postitus Postitas taimz »

Küsimus!
Mis oleks kõige mõistlikum teha, kui koopaääred söövad suurematset aukudest läbi sõites kumme, olukord pole küll hull aga ikka väikesed kahjustused on näha! Kas tuleks taha uued vedrud panna või puksid vms?
Kasutaja avatar
Indrek_S
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 29.03.2005 18:47 53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Sportvedrud panna. Siis on rehvide ja rattakoobaste kokkusattumise võimalus märgatavalt väiksem.
BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

amordid pigem tuleks panna, siis amort hoiab jäigemana, vedru ju annab ainult kõrgust või madaldust :)
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Kui koopaääred ja rehvi serv juba kokku saavad, on ilmselt mõttekas otsida viga:
- liigväikese offsetiga velgedest
- liiglaiadest rehvidest

Normaalse settingu korral rehvi välisserv ja koopaserv kokku ei saa. Olgu seal siis milline vedru või amort tahes.
taimz
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 09.01.2003 16:06 38
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas taimz »

Kui koopaääred ja rehvi serv juba kokku saavad, on ilmselt mõttekas otsida viga:
- liigväikese offsetiga velgedest
- liiglaiadest rehvidest
Viga on teada, kuid loodan, et ehk on ka peale rehvide v. velgede vahetamist võimalik mõni variant!
Kasutaja avatar
Rene_V
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
Telefon: 55560543
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Rene_V »

tee koopad laiemaks :)
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
taimz
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 09.01.2003 16:06 38
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas taimz »

Kas oleks mõeldav vedrude alla paigutada kummirõngad, mis natuke kergitaks taguotsa 3 -4 cm?
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

taimz kirjutas:Kas oleks mõeldav vedrude alla paigutada kummirõngad, mis natuke kergitaks taguotsa 3 -4 cm?
Autoturul ja Lada juppe müüvas putkas müüakse ehk veel selliseid kummist pukse, mis vedru keeru vahele pannakse. See tõstab umbes 3-4 cm.
Vedrude alla on ka pandud, mäletamistmööda transportöörilindist lõigati... aga eks ta üks kulibinlus ole.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Nende kummist poolkuude vedrukeerdude vahele panek lõpeb BMW-l harilikult vedru pooleksminekuga. Proovitud ja kirutud pärast. Läheb klotsist natuke edasi pooleks, sest sealt kohast hakkab murdma.

Sportvedrude panek on halb nõu. Küsija avataril on E28, sellel on tagaratta laius väga piiratud ja asi peab all istuma väga täpselt, minul nt kipub vastus käima ja 9-tollisel veljel saab olla ainult 225 kumm.

Tuleks kanali peal (auto ratastel) vaadata palju ruumi on amordi ja ratta vahel ning treida tagavelgedel sisepinnast kümmekond mm maha. Rattakoopa tagumine palju juurde ei anna, sest seal on kahekordne plekk ja asi väga kõva.

Tüüpiline probleem on tagant väljast vastukäimine, kui E28-le on pandud alla laiemat sorti E34 veljed. Nt pannes alla E34 BBS veljed 7x15 205/60 kummiga, hakkab aukudes tagant vastu käima. Vastu koopaserva. Lahendus on mahatreimine (mul on nt sedasi tehtud). Nagu näha, pole seal vaga väga palju, et probleem tuleks. Tagavedrud on mul uued.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

toivoku kirjutas:amordid pigem tuleks panna, siis amort hoiab jäigemana, vedru ju annab ainult kõrgust või madaldust :)
Sportvedru annab samamoodi j2ikust juurde :roll:
Lancer EVOLUTION 9
Vasta