1. leht 1-st

Tagakummid kuluvad!

Postitatud: 21.08.2005 12:11 31
Postitas taimz
Küsimus!
Mis oleks kõige mõistlikum teha, kui koopaääred söövad suurematset aukudest läbi sõites kumme, olukord pole küll hull aga ikka väikesed kahjustused on näha! Kas tuleks taha uued vedrud panna või puksid vms?

Postitatud: 21.08.2005 12:31 56
Postitas Indrek_S
Sportvedrud panna. Siis on rehvide ja rattakoobaste kokkusattumise võimalus märgatavalt väiksem.

Postitatud: 21.08.2005 12:33 16
Postitas toivoku
amordid pigem tuleks panna, siis amort hoiab jäigemana, vedru ju annab ainult kõrgust või madaldust :)

Postitatud: 21.08.2005 12:45 31
Postitas AndresS
Kui koopaääred ja rehvi serv juba kokku saavad, on ilmselt mõttekas otsida viga:
- liigväikese offsetiga velgedest
- liiglaiadest rehvidest

Normaalse settingu korral rehvi välisserv ja koopaserv kokku ei saa. Olgu seal siis milline vedru või amort tahes.

Postitatud: 21.08.2005 12:54 00
Postitas taimz
Kui koopaääred ja rehvi serv juba kokku saavad, on ilmselt mõttekas otsida viga:
- liigväikese offsetiga velgedest
- liiglaiadest rehvidest
Viga on teada, kuid loodan, et ehk on ka peale rehvide v. velgede vahetamist võimalik mõni variant!

Postitatud: 21.08.2005 13:09 29
Postitas Rene_V
tee koopad laiemaks :)

Postitatud: 21.08.2005 16:23 18
Postitas taimz
Kas oleks mõeldav vedrude alla paigutada kummirõngad, mis natuke kergitaks taguotsa 3 -4 cm?

Postitatud: 21.08.2005 17:23 16
Postitas AndresS
taimz kirjutas:Kas oleks mõeldav vedrude alla paigutada kummirõngad, mis natuke kergitaks taguotsa 3 -4 cm?
Autoturul ja Lada juppe müüvas putkas müüakse ehk veel selliseid kummist pukse, mis vedru keeru vahele pannakse. See tõstab umbes 3-4 cm.
Vedrude alla on ka pandud, mäletamistmööda transportöörilindist lõigati... aga eks ta üks kulibinlus ole.

Postitatud: 21.08.2005 17:34 47
Postitas Aare
Nende kummist poolkuude vedrukeerdude vahele panek lõpeb BMW-l harilikult vedru pooleksminekuga. Proovitud ja kirutud pärast. Läheb klotsist natuke edasi pooleks, sest sealt kohast hakkab murdma.

Sportvedrude panek on halb nõu. Küsija avataril on E28, sellel on tagaratta laius väga piiratud ja asi peab all istuma väga täpselt, minul nt kipub vastus käima ja 9-tollisel veljel saab olla ainult 225 kumm.

Tuleks kanali peal (auto ratastel) vaadata palju ruumi on amordi ja ratta vahel ning treida tagavelgedel sisepinnast kümmekond mm maha. Rattakoopa tagumine palju juurde ei anna, sest seal on kahekordne plekk ja asi väga kõva.

Tüüpiline probleem on tagant väljast vastukäimine, kui E28-le on pandud alla laiemat sorti E34 veljed. Nt pannes alla E34 BBS veljed 7x15 205/60 kummiga, hakkab aukudes tagant vastu käima. Vastu koopaserva. Lahendus on mahatreimine (mul on nt sedasi tehtud). Nagu näha, pole seal vaga väga palju, et probleem tuleks. Tagavedrud on mul uued.

Postitatud: 22.08.2005 03:32 19
Postitas Kristo_P
toivoku kirjutas:amordid pigem tuleks panna, siis amort hoiab jäigemana, vedru ju annab ainult kõrgust või madaldust :)
Sportvedru annab samamoodi j2ikust juurde :roll: