K:vedrustuse paugud
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
K:vedrustuse paugud
Tere, klubilased!
Mul selline mure, mis mind ammu juba vaevanud on- nimelt nagu enamus teavad, on mu autol madaldus, võrreldes tavavedruga peaks ees olema madaldus 50mm ja taga 35mm. Probleem aga on selles, et esiots on kuidagi jube jäik, mis väljendub selles, et kui auto mingit muhku v lohku saab, käib auto kerest läbi selline konkreetne pauk , olen mõelnud ja arutanud mitmega, millest see võib tingitud olla kuid ühest vastust ei ole saanud. Küll arvatakse, et on läbilöögipuksid- uurisin ja solgutasin ja mis iganes muud tegin- aru ei saanud nagu, et läbi oleks, on öeldud, et Bilsteini sportamordid käituvadki nii, seda ei oska kommenteerida senikaua kuni oleks võimalus proovida teisi amorte.
Ja paugud käivad ainult ees, taga on täiesti mõnus pehme mu meelest... Ise päris ei usu, et madaldus+ 17'' velg tingimata seda teevad, sest talvel 15'' veljega oli natuke mahedam , aga mitte väga...
Usun, et paljude soovitus oleks vahetada sportvedrud/amordid tavaliste vastu, aga ütleme nii, et ilu nõuab ohvreid... Kui vaja ja kui see aitaks, oleks nõus autot natukene tõstma,viima madalduse ees umbes 35mm-ni ja taga vbl mingi 35- 20 mm-ni, aga kas see aitab... Muidugi olen kuulnud, et sellise madaldusega saaks kasutada tavaamorte, see vast aitaks...
Olen praegu Eestist eemal, kuid kui Eesti jõuan, tahaks midagi ses suhtes ette võtta... Teadjamad mehed, äkki oskate nõu anda... Kommenteerida võivad ka need, kes seda asja ise on kogenud, mõned siin klubis on... Probleem on algusest peale olnud, kuid nüüd tahaks küll midagi ette võtta...
Tänud juba ette asjaliku ja edasiviiva info eest!!
Mul selline mure, mis mind ammu juba vaevanud on- nimelt nagu enamus teavad, on mu autol madaldus, võrreldes tavavedruga peaks ees olema madaldus 50mm ja taga 35mm. Probleem aga on selles, et esiots on kuidagi jube jäik, mis väljendub selles, et kui auto mingit muhku v lohku saab, käib auto kerest läbi selline konkreetne pauk , olen mõelnud ja arutanud mitmega, millest see võib tingitud olla kuid ühest vastust ei ole saanud. Küll arvatakse, et on läbilöögipuksid- uurisin ja solgutasin ja mis iganes muud tegin- aru ei saanud nagu, et läbi oleks, on öeldud, et Bilsteini sportamordid käituvadki nii, seda ei oska kommenteerida senikaua kuni oleks võimalus proovida teisi amorte.
Ja paugud käivad ainult ees, taga on täiesti mõnus pehme mu meelest... Ise päris ei usu, et madaldus+ 17'' velg tingimata seda teevad, sest talvel 15'' veljega oli natuke mahedam , aga mitte väga...
Usun, et paljude soovitus oleks vahetada sportvedrud/amordid tavaliste vastu, aga ütleme nii, et ilu nõuab ohvreid... Kui vaja ja kui see aitaks, oleks nõus autot natukene tõstma,viima madalduse ees umbes 35mm-ni ja taga vbl mingi 35- 20 mm-ni, aga kas see aitab... Muidugi olen kuulnud, et sellise madaldusega saaks kasutada tavaamorte, see vast aitaks...
Olen praegu Eestist eemal, kuid kui Eesti jõuan, tahaks midagi ses suhtes ette võtta... Teadjamad mehed, äkki oskate nõu anda... Kommenteerida võivad ka need, kes seda asja ise on kogenud, mõned siin klubis on... Probleem on algusest peale olnud, kuid nüüd tahaks küll midagi ette võtta...
Tänud juba ette asjaliku ja edasiviiva info eest!!
http://www.e30m3performance.com/myths/t ... ravel2.htm
Loe sealt, pst on seal kirjas, et sõidu mugavust saab parandada kui asendada need läbilõõgi puksid metall plaatidega, siis on amordi käik pikem (seda moodi saab auto originaal vedrudega ka nati madalamaks).
Loe sealt, pst on seal kirjas, et sõidu mugavust saab parandada kui asendada need läbilõõgi puksid metall plaatidega, siis on amordi käik pikem (seda moodi saab auto originaal vedrudega ka nati madalamaks).
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ma ise kaldun arvama, et ikka peab järgi uurima, mis amort mul seal eesotsas üldse on, selles mõttes, et kas sport v tavaamort... Asi nimelt selles, et üht teooriat kuulsin veel, mille peale ma ise olen ka mõelnud, nimelt see, et vedrud on liiga lühikesed. Eks peab järgi uurima ja tegutsema vastavalt sellele, kindel on see, et päris tavamõõdus vedru ma kindlasti ei pane, usun, et selle paukumise likvideerimiseks on ka teisi mooduseid, sest asi peaks olema lihtsalt jäik madala vedru puhul... Aga eks me näe... Sinna on natuke aega veel, kui saan praktikas tegutsema hakata, aga üritan teoorias natuke asja selgitada enne
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Esiamortidega see jama ongi, et seal niisama näha pole, mis amort all on. Plaan on igatahes varsti asi lahti katkuda ja järgi uurida, mis teema on. Kuigi jah, ka see asi käis omal peast läbi. Ise arvan ka, et ainult madala vedru pärast ei tohiks asi nii julm olla...
muuseas, dantee, palju sul madaldust on?
muuseas, dantee, palju sul madaldust on?
Rusikareegel on see, et vedru ja amort peavad kokku sobima. Nii karakteristikute, kui ka tööpiirkonna osas. Naaber vahetas oma E39-l iga kvartal esiamorte, kuna amort oli standard aga vedru miski hull madaldus ja nii need amordid surid. Selle raha eest, mis ta 1.5 aasta jooksul amortide alla pani oleks juba korraliku coil-over süsteemi saanud Vaata Konisid ja Bilsteine, neil on spets madalamatele vedrudele ette nähtud seeriad.
Edit: IMHO kui meie katsepolügooni tüüpi teedel ikkagi see ebapraktiline (aga julge madaldamise otsus vastu võtta oleks mõistlik kohe karterikaitse alla panna. Originaalid istuvad väga hästi alla ja ei tee kliirensit oluliselt madalamaks võrreldes alumiiniumist monster-pantseritega. Samas on tasuvusaeg ikka väga lühike kui võrrelda kaitse hinda ja karteriremondi maksumust. Ise olen vist juba break-eveni kätte saanud, kui Riiga sõites poetas ees sõitev veokas keset teed paraja jalkapallisuuruse jääkamaka, millest muidu mööda ei saanud kui üle sõites Pauk oli selline, et ilma kaitseta oleks karter ilmselt mõnesaja meetri peale laiali laotatud.
Edit: IMHO kui meie katsepolügooni tüüpi teedel ikkagi see ebapraktiline (aga julge madaldamise otsus vastu võtta oleks mõistlik kohe karterikaitse alla panna. Originaalid istuvad väga hästi alla ja ei tee kliirensit oluliselt madalamaks võrreldes alumiiniumist monster-pantseritega. Samas on tasuvusaeg ikka väga lühike kui võrrelda kaitse hinda ja karteriremondi maksumust. Ise olen vist juba break-eveni kätte saanud, kui Riiga sõites poetas ees sõitev veokas keset teed paraja jalkapallisuuruse jääkamaka, millest muidu mööda ei saanud kui üle sõites Pauk oli selline, et ilma kaitseta oleks karter ilmselt mõnesaja meetri peale laiali laotatud.
Viimati muutis Ilves, 26.08.2005 12:19 00, muudetud 1 kord kokku.
probleem kindlasti selles, et tavaamordi peale on pandud sportvedru. Endal oli astra gsi, millele samuti panin orig. amordi peale 30mm madaldusvedru. Tulemus enam-vähem sama, mis sa kirjeldasid. Tihti amort põhja ja paugud käivad.
Nüüd E-36, millel K&W sportamordi ja vedru komplekt -30mm madaldust ja pole mingisugust probleemi.
Ehk siis osta korralik sportamordi-vedru komplekt ja asi saab väga heaks, lisaks paraneb ka juhitavus.
Kui vaja saan paarist kohast uurida hindu, ehk saab soodsamalt.
Nüüd E-36, millel K&W sportamordi ja vedru komplekt -30mm madaldust ja pole mingisugust probleemi.
Ehk siis osta korralik sportamordi-vedru komplekt ja asi saab väga heaks, lisaks paraneb ka juhitavus.
Kui vaja saan paarist kohast uurida hindu, ehk saab soodsamalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 01.07.2005 15:45 05
- Asukoht: Juuru-Rapla-Tallinn
autopartner myyb ka madaldus sarjasid...mingid soome vedrud vist on..uuriAARE530 kirjutas:Seoses sellega- oskab äkki keegi soovitada firmasid, kes madaldussarju müüvad, DC- ICE ma tean, aga veel...
ja sachs amorte..igasuguseid.Ise töötan autopartneris seetõttu tean
Sõidad millega sõidad pea-asi et sõidad BMW-ga
56716703
56716703
mul on selline jama oma 525 touringuga et tagumised vedrud juba ära vajunud natukene ( tagaots pole enam ilusti kikkis ) ja nagu alguses kui vedru oli OK nagu ei tundnudki auke kusagil eriti ja nüüd kui vedru väsinud siis on iga krdi väiksemgi auk täiega tunda ( mul on orig vedrustus ) et mis asja pulgad arvavad, kas võib asi olla väsinud vedrudes?
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
On asi lahenenud?
Kas sul on see pauk teravates muhkudes või suuremates lainetes, kui lainetes siis tõenäoliselt käib amort põhjas ära.
Mul autol koni reg. amordid ja algul keerasin liiga jäigaks, laines ja künkilikul teel oli hea sõita mingit õõtsumis polnud, aga kui mingi teravam muhk teel oli siis käis ikka paras pauk läbi. Nii kui amordid pehmemaks keerasin probleem kadus. All on: taga touringu vedrud (sedaanil) ja ees orig. vedrud 1 keerd lühemaks lõigatud.
Seega minu loogika ütleb, et amort ei tohi vedrust jäigem olla, sest siis langeb kogu löök amordile mis ei summuta ju lööki. Kui amort on pehmem kui vedru siis tekib õõtsumine ja hakkab autot üles viskama muhkudes.(algul kui touringu vedrud orig amortidega alla panin oli selline efekt)
Kas sul on see pauk teravates muhkudes või suuremates lainetes, kui lainetes siis tõenäoliselt käib amort põhjas ära.
Mul autol koni reg. amordid ja algul keerasin liiga jäigaks, laines ja künkilikul teel oli hea sõita mingit õõtsumis polnud, aga kui mingi teravam muhk teel oli siis käis ikka paras pauk läbi. Nii kui amordid pehmemaks keerasin probleem kadus. All on: taga touringu vedrud (sedaanil) ja ees orig. vedrud 1 keerd lühemaks lõigatud.
Seega minu loogika ütleb, et amort ei tohi vedrust jäigem olla, sest siis langeb kogu löök amordile mis ei summuta ju lööki. Kui amort on pehmem kui vedru siis tekib õõtsumine ja hakkab autot üles viskama muhkudes.(algul kui touringu vedrud orig amortidega alla panin oli selline efekt)