M50B20 (206S1) mootori swap/X20 pinout

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Injection
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 09.06.2010 18:46 51

M50B20 (206S1) mootori swap/X20 pinout

Postitus Postitas Injection »

Kuna plaanis on mootor istutada margivälisele masinale, siis pöördun taas siia, kust võiks kõige enam leiduda teadjamaid mehi BMW mootri elektrisüsteemi kohta.

Hetkel on siis olemas käiv M50B20 (206S1) mootor, mis pärineb '91 aasta E36 sedaanist. Võiks eeldada, et ka juhtmestik võiks sest aastast pärineda. Minu käes on hetkel masinast mootor agregaatide ja selle juhtmestik X20 pistiku mõlema poolega, radikas, käpad-padjad jne.

Niisiis abi oleks peamiselt tarvis mootori peajuhtmestiku poolelt, X20 pistikuga.

VIN: WBAC312030AL45007
Mootor: M50B20 [(206SI1) aastast '91]
Aju: Bosch 0 261 200 403 (Silver label)

1.Mis juhe on mis? X20
Pilt
10 SININE/KOLLANE - ? - 0.75
11 PRUUN/KOLLANE - Jahutusvedeliku temp. andur - 0.5
12 PRUUN/VIOLETNE - Jahutusvedeliku temp. andur - 0.5
13 ROHELINE/VIOLETNE - Kütusepump - 0.75
14 MUST/VALGE - ? - 0.5
15 TÜHI
16 KOLLANE/VALGE - Diag - 0.5
17 VALGE/VIOLETNE - Diag - 0.5
18 MUST/KOLLANE - Starter - (0.75?/)1.0
19 VALGE/ROHELINE - Näidikuplokk [kontakt 16 pistikus X16 (diagnostika pesa?)] - 0.5
20 MUST - Spidomeetri signaal? - 0.5
21 ROHELINE - DME toide [pin 58 (Autodata väidab, et kontakt pole kasutusel)] - 0.75(/1.0?)
22 ROHELINE/VALGE - Reverse/Data Link? - (0.75?)/0.5
23 PRUUN/ROHELINE - Õlirõhu andur (näidikuplokki) - 0.5
24 VALGE/MUST - Kütusekulu näidik - 0.5
25 SININE - Generaator - 0.5
Viimati muutis Injection, 01.09.2015 11:04 22, muudetud 2 korda kokku.
Võida JE Pistons kolvikomplekt!
Jaapani Autode Entusiastid
Sõidukite transport - Leia oma sõiduki transpordiks parima hinnaga teenusepakkuja!
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: M50B20 (206S1) mootori swap

Postitus Postitas redline »

pin 20, must on tahhokas
pin 14 must/valge oli äkki kütuse hetkekulu näitaja, aga hetkel peast kahjuks ei mäleta
403 on ilma ews´ita, ja ei takista miski seal mootoril käivitumast.
Õhulugeja võiksid panna ikka m50b20 oma, aga m50b25 oma toimib ka.

Jutt suht pikk, ei saa aru hetkel mis arusaamatuks jääb :)
56792145
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: M50B20 (206S1) mootori swap

Postitus Postitas jargo »

nii huvi pärast! mis masinale see kompott peale siis läheb.mingile 800kg kaaluvale riisiraketile?
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
Injection
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 09.06.2010 18:46 51

Re: M50B20 (206S1) mootori swap

Postitus Postitas Injection »

redline kirjutas:pin 20, must on tahhokas
pin 14 must/valge oli äkki kütuse hetkekulu näitaja, aga hetkel peast kahjuks ei mäleta
403 on ilma ews´ita, ja ei takista miski seal mootoril käivitumast.
Õhulugeja võiksid panna ikka m50b20 oma, aga m50b25 oma toimib ka.

Jutt suht pikk, ei saa aru hetkel mis arusaamatuks jääb :)
Tänud, redline.
Eks see jutt sai jah ühe korraga uniselt pikk ära kirjutatud jah :D.

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f9/ ... s-t104554/:
10 - BL/GE REVERSE LIGHT>
11 - BR/GE ECTEMP>INST
12 - BR/VI ECTEMP>INST
13 - GN/VI EKP RELAY>EKP
14 - SW/WS DME<SPEEDO OUTPUT (M1.7.3 MSS50 M41)
15 - SW/GN T30H STARTING>OBC/ZKE
16 - WS/GE RXD DIAG
17 - WS/VI TXD DIAG
18 - SW/GE T50 STARTER<IGNITION/EWS MSS50
19 - WS/GN SERVICE>INST
20 - SW TD ENGINE SPEED>ALL
21 - GN POWER T15S> IGNITION SWITCH AT RUN/START
22 - GN/WS POWER T15 SWITCHED 12V POWER AT ACC/RUN/START
23 - BR/GN OIL PRESSURE WARNING LIGHT>INST
24 - WS/SW TI DME>INST
25 - SW (M3 318TDS (BL M50) ALTERNATOR>INST
Värvid kattuvad.
10- Reverse light switch
11/12 - Temp sensor signal from the dual temp sender to the temp gauge in the Instruments. One part send a signal to the ECU, the other connects just to the instruments. Some late cars such as compacts don't use a direct
link like this, they use a data signal from the ECU
13 - Switched output from the fuel pump relay on the engine loom to the fuel pump
14 - Speed signal input to the ECU from the clocks.
15 - "Starter activated" signal, this is sent out to devices like the radio etc, getting them to shut off for a second to route more power to the Starter
16,17 - Diagnostic lines, TXD and RXD
18 - T50 - Terminal 50 is the start signal, live when the starter is activated
19 - Service light reset from Diag plug pin 7 to the Instrument cluster to reset the lights
20 - TD RPM signal from the engine to the instruments
21 - T15- live wire when the ignition is at run or start, (but not at the Acc / radio on), power signal to ECU
22 -Switched power from the ignition from ACC/RUN and START, coming from a 10A fuse,
23- Oil pressure warning light to instruments
24- Ti fuel consumption signal from the ECU to the instruments/OBC
25 - D+, output from the alternator to the alternator / battery light.
Viimati muutis Injection, 01.09.2015 11:13 58, muudetud 1 kord kokku.
Võida JE Pistons kolvikomplekt!
Jaapani Autode Entusiastid
Sõidukite transport - Leia oma sõiduki transpordiks parima hinnaga teenusepakkuja!
Kasutaja avatar
Injection
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 09.06.2010 18:46 51

Re: M50B20 (206S1) mootori swap

Postitus Postitas Injection »

jargo kirjutas:nii huvi pärast! mis masinale see kompott peale siis läheb.mingile 800kg kaaluvale riisiraketile?
Might be, might be not. Kaal võib ilma mootori ja muu nodita ehk nii olla küll.
Viimati muutis Injection, 01.09.2015 10:20 51, muudetud 1 kord kokku.
Võida JE Pistons kolvikomplekt!
Jaapani Autode Entusiastid
Sõidukite transport - Leia oma sõiduki transpordiks parima hinnaga teenusepakkuja!
Vasta