1. leht 2-st

Koonusfiltri paigaldus

Postitatud: 24.11.2005 15:30 14
Postitas KristjanS
Oskab keegi öelda kus on pädevad mehed seda tegema? Olen küsinud mitmest remondi töökojast ja nemad ei tee ja ei oska... Kui kellelgi on kogemusi või teab kus paigaldavad ja seda ka hästi siis võiks mulle abiks olla ;)

Postitatud: 24.11.2005 21:52 25
Postitas Sander
Milleks sul koonust vaja on? Kas õhulugeja on muidu traadiga?

Postitatud: 24.11.2005 22:02 46
Postitas KristjanS
ei mina tea on ta traadiga vai mitte. Koonuse ostsin aga öeldi et ise ei ole mõtet paigaldada jne. Teoreetiliselt ise pannes näeks see nii välja, et filter otsa ja klambriga kinni. Aga tegelikkuses see nii ei ole.
Et milleks vaja ? Hääl on seksikas ja lisa KW lubatakse samuti.

Postitatud: 24.11.2005 22:14 21
Postitas Sander
HotZ kirjutas:ei mina tea on ta traadiga vai mitte. Koonuse ostsin aga öeldi et ise ei ole mõtet paigaldada jne. Teoreetiliselt ise pannes näeks see nii välja, et filter otsa ja klambriga kinni. Aga tegelikkuses see nii ei ole.
Et milleks vaja ? Hääl on seksikas ja lisa KW lubatakse samuti.
Jajah, lisa kilowatte saad siis juurde, kui tuleb korralik külmaõhu võtt, kui tuleb soe õhk, saad -kwt; usu mind ;)
Ja kui on traadiga õhulugeja ära parem pane, võib olla läheb kalliks...

koonusfilter

Postitatud: 01.12.2005 16:55 54
Postitas STG44
mis mootor ?

Postitatud: 01.12.2005 17:09 41
Postitas lynx
vabandage mu harimatust, aga milline see traadiga õhulugeja on?

Postitatud: 01.12.2005 17:39 07
Postitas hasmit
mis tähendab et ei või ise paigaldada koonust. Minul on küll endal pandud ja töötab peris ilusti. Aga nohhh.....noor mees, huvi on siis lase kuskil räige raha eest külge kruttida

Postitatud: 01.12.2005 21:49 00
Postitas KristjanS
Pole väitnudki, et ei või ise. Filter tuleks mootori ruumist eraldada et ta sealt sooja otse sisse ei imeks ja kw ei tahaks kaotada. Carart juba pakkus, et paigaldavad ja samas mõõdame ennem ja pärast kiirenduse.
Eks näis ja annan teada ka :)

Postitatud: 03.12.2005 21:29 17
Postitas raimo_r
loodetavasti on ikka kuiv-filter, st mitte õlitatav.

Postitatud: 03.12.2005 21:37 38
Postitas KristjanS
raimo_r kirjutas:loodetavasti on ikka kuiv-filter, st mitte õlitatav.
Kuiv jah.

Postitatud: 23.01.2006 16:29 20
Postitas Kill3r
mis vahe neil on? Kumb parem ja miks :oops:

Postitatud: 23.01.2006 16:57 52
Postitas erik
Kill3r kirjutas:mis vahe neil on? Kumb parem ja miks :oops:
Õlitatav filter võib kahjustada õhu soendus niiti õhulugejas.
Kuigi ise olen kasutanud 2 suve, pole õnneks mitte kui midagi sellega juhtunud :roll:

Postitatud: 24.01.2006 02:56 08
Postitas Svenp
Osta UMist originaalfiltreid (odavam kui B-osa!) ja vaheta sagedamini. Saad oma kW ning puhta ja jaheda õhu.

Postitatud: 25.01.2006 18:03 41
Postitas toivoku
öö ma paigaldasin küll ise ja ootan praegu uut torukorralikuks paigaldamiseks :D

Postitatud: 25.01.2006 20:14 30
Postitas meph
No ise see filter toru otsa visata pole tõesti mingi probleem. Spetsialisti ongi vaja selleks, et nad sulle valmistaksid filtri ja mootoriruumi vahele seina.
Filtri enda võin ma sulle 50 kulli eest ise ka paigaldada :)

Korralikult tehes see sein samas läheb rohkem maksma kui filter ise :)

Ja võimsuses sa selle liigutusega vabalthingava mootori juures praktiliselt ei võida midagi, pigem saad paar originaalfiltriga kaduma läinud hobust tagasi kui sedagi. Enda filtriinstalli juures olen mõõtnud koonusega ja ilma filtrita tõmmete vaheks 1 hobujõu. Filtriga läheb siis see 1 hobujõud kaduma. Pakun, et originaalfiltriga võib see kadu olla 2-3 hobujõudu vast.

Kui ilma seinata koonuse paigaldad, siis võid arvestada kusagil 5 hobujõu kaoga.

Postitatud: 26.01.2006 01:18 45
Postitas toivoku
mina ehitan ka omale selle seina ise :) ehk siis CAI

Postitatud: 26.01.2006 01:40 03
Postitas Kill3r
erik kirjutas:
Kill3r kirjutas:mis vahe neil on? Kumb parem ja miks :oops:
Õlitatav filter võib kahjustada õhu soendus niiti õhulugejas.
Kuigi ise olen kasutanud 2 suve, pole õnneks mitte kui midagi sellega juhtunud :roll:
Ok, mul 2 kuud alles koonus peal olnud ja siiani pole midagi juhtunud.

Postitatud: 27.01.2006 11:39 07
Postitas raimo_r
kahe kuuga ei juhtu linnas või maantel ilma filtrita sõites ka eriti midagi. tulemused avalduvad tavaliselt hiljem.

Postitatud: 27.01.2006 20:39 32
Postitas siim_s
Ei saa ma nüüd aru. On siis keegi käinud stendis mõõtmas palju neid kilovatte juurde tuleb/vähemaks läheb et nii umbes kilovatise täpsusega numbreid välja laotakse :?

Sellist teemat on paljudes foorumites olnud samuti nn "peaks saama juurde kw" tooniga. Pakuks et üks julge mees võiks käia ära stendis ja ametlike faktidega umbmäärased väited ümber lükata.
Läheks ise aga minul pole plaanis sellist filtrit enda autole peale panna.

MInevikust tuleb meelde kogemus. Oli mul kunagi Ford Focus. Sai talle ka pandud peale see K&N filter - paneel ainult. Sai ka õhu sissevõttu paremaks muudetud.
et midagi paremaks oleks muutunud, sellist tunnet ei olnud. Siin on aga mängus fakt et mootor oli 1,6 ja nii väikesele mootorile pole antud filtrist tõesti abi - selle võrra olen jälle targem. et siis nagu vanasõna: "ega enne teada ei saa, kui ise pole järgi proovinud".

Ok, soovin siiski jõudu ja jaksu.

PS Kui g-tech-i saaksid muretseda, siis sellega mõõtes võib selle kahe filtri vahe teada saada kindlasti. Kallimad joonistavad arvutisse võimsusgraafikud ja kiirendusgraafikud ja palju muudki.

koonusfilter

Postitatud: 13.02.2006 13:46 07
Postitas STG44
konkreetselt sinu mootoril kui sa aretad otse külge ilma lisatoruta läheb tõmme lahjemaks ja gaasi andmisel tekib madalatel pööretel tühi koht, lisks laseb koonusfilter 10x rohkem tolmu läbi. Ainuke positiivne ja praktiline pool on siis kui sul on juba tuunitud mootor, väljalase, suuremad bens. rõhud, siis oleks vaja rohkem õhku. kusjuures isiklikult arvan et 1500.- eest annab midagi praktilisemat ära teha aga proovi järgi !

Postitatud: 13.02.2006 15:25 06
Postitas Tarmo
tänapäeval ju müüakse neid koonuseid mingi 400.- ga

Postitatud: 17.02.2006 21:19 38
Postitas KristjanS
Ühesõnaga nagu jutust aru saada pole asjal mingit mõtet... pigem mõttetu raha raiskamine esiteks ja pealekauba kaotad auto tõmbes ja mõne kw isegi kui hästi läheb :P

Postitatud: 17.02.2006 23:20 56
Postitas raimo_r
KristjanS kirjutas:Ühesõnaga nagu jutust aru saada pole asjal mingit mõtet... pigem mõttetu raha raiskamine esiteks ja pealekauba kaotad auto tõmbes ja mõne kw isegi kui hästi läheb :P
jah, stock mootoril täiesti mõttetu

Postitatud: 18.02.2006 00:34 41
Postitas ErR
Minu arust unustate te ikkagi ära ühe suure eelise koonusfiltri puhul. Ta võib ju õhku läbi lasta sama palju kui uus paberfilter, aga samas saab ju lahti suure õhutakistusega tehase filtrikorpusest, mis on mõeldud siiski ka sisselaske müra summutama. Kas tuleb koonusega juurde või mitte, sõltub ikka selle installist - kui dünos lihtsalt paberfilter välja võtta, jääb orig, korpus ikka alles, mis veel halvemal juhul võtab sooja õhku õhku radikast (bmw-del õnneks nii ei ole) ja tulebki võimsuse kasv ~0.5 kw. Lisaks veel dünos õhk seisab, aga koonusfiltrile saab tagada sõites suurema õhu pealevoolu, mille tavaline filtrikorpus muidu ära nulliks oma mürasummutusega.
Ja üks legend on veel see, et õlitatav filter rikub kuumtraadiga õhulugeja ära - on siis kellelgi reaalselt ka nt. see kuumtraat läbi põlenud õlitatava filtriga? See sõltub ju ka sellest kui palju õli filtri peale kantakse, värskelt õlitatuna muidugi võib sealt mingi õliudu eralduda, aga mitte pidevalt.
Üks mõte on veel see, et kui mitteõlitataval filtril (nagu Apex) on võrdne voolavus õlitatavaga (K&N), siis võiks teoreetiliselt õlitatav filtreerida rohkem ja peenemaid osakesi õhust välja, kuna tal on veel õli abiks tolmuosakesi siduma.

Minu mõtted sellel teemal :)

Postitatud: 29.06.2008 15:45 43
Postitas vull
ErR kirjutas:Minu arust unustate te ikkagi ära ühe suure eelise koonusfiltri puhul. Ta võib ju õhku läbi lasta sama palju kui uus paberfilter, aga samas saab ju lahti suure õhutakistusega tehase filtrikorpusest, mis on mõeldud siiski ka sisselaske müra summutama.
just nimelt müra summutama, mitte õhku kinni pidama. õhk ei ole mingi paberihunnik, mida üks korpus kinni peaks pidama
ehk siis mina ei usu ka, et see koonus midagi aitama peaks. laseb lihtsalt saasta rohkem läbi, peab hooldama ning müra jääb summutamata

edit*
ja kusjuures kõige rohkem summutab häält see väikene toru, mis õhufiltri korpuse ees on (+ siis tuli, mis korpuse augu ees õhku blokeerib)
mul esiots praktiliselt puudus ja kui väheke maad maanteel sõitsin (haha, hea et mente ei näinud :D), tuli kapoti alt selline hääl nagu mootor oleks roostes ja sellepärast ka selline üürgav hääl :D
nüüd alles tulin selle peale, et õhu liikumine oli teine. mingit boosti küll ei tundnud. lihtsalt häält oli rohkem

Koonusfiltri paigaldus

Postitatud: 29.06.2008 23:12 04
Postitas Pavel_V
Koonusfilter täiesti mõttetu asi,keerabki õhulugeja p'sse :evil:
Parem korralik Sportsummuti! Ja tulevadki sexikas hääled! ;)

Postitatud: 30.06.2008 00:46 33
Postitas Dreamon
Tegelt on ikka korralikust koonusest kasu ka kui ta õieti installida korraliku vaheseinaga ja korraliku õhu voolu pealejooksuga, siis on tast kasu ka,kes ei proovi see ei saagi teada :P

Postitatud: 06.07.2008 12:23 44
Postitas raimo_r
mis kasu siis sellest on? saad foori alt tuhandiksekundi jagu kiiremini minema?
auto mootoris on 100 + n muud võimalust reaalselt autot kiiremini edasi liigutavat jõudu juurde saada.

Postitatud: 07.07.2008 14:31 25
Postitas Dreamon
raimo_r kirjutas:mis kasu siis sellest on? saad foori alt tuhandiksekundi jagu kiiremini minema?
auto mootoris on 100 + n muud võimalust reaalselt autot kiiremini edasi liigutavat jõudu juurde saada.
:P Jaa aga kui sa juba need 100 + asja ära teed siis võid selle ka ära teha,kahju ta väga ikka ei tee kui koguaeg kruusateedpidi ei sõida :D

Postitatud: 07.07.2008 14:41 21
Postitas VeikoA
Njah, edu Sulle auto müügiga tulevikus, kui auto mootor on koonusega tuksi keeratud. Mina seda autot Sinult ei ostaks ja ei soovita teistelegi.
Milleks seda koonust vaja panna on?
Sportpütast saan ma veel täiesti aru, aga milleks koonusfilter?

Ilu pärast? Pole kottigi muud teha või?
Minu mõistus ei võta lihtsalt. :?