K:Lisa S227A Sport suspension+lowered+ride-height

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Tadzikk
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 04.09.2008 19:55 08
Asukoht: Viljandi mk võhma..

K:Lisa S227A Sport suspension+lowered+ride-height

Postitus Postitas Tadzikk »

Kas selle lisa olemasolu on silmaga selgesti eristatav just esimesel teljel. Minu auto on tehasest välja veerenud sellise lisaga,kuid ei erine kõrguse osas millegi poolest tava vedrustusega autost.
Kuidas saan aru ,kas keegi eelmine omanik on selle lisa elimineerinud esimeselt teljelt või mitte.
Asi selles ,et uute amortide paigaldusest saati on esimesed rattad kuidagi teistmoodi käitunud konarlikul teel sõitses.Tundub nagu amort ei suudaks vedru võnget summutada.Amortideks Monroe Refleksid.Või ongi need amordid jäigemapoolsed ja põrutavad?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:Lisa S227A Sport suspension+lowered+ride-height

Postitus Postitas arnis »

Vahe on 3cm. Sport on 3cm madalam ja amordid peaksid olema just
selle vedrustuse oma, mitte tavavedrustuse omad, võivad valesti tööle hakata.
Tagasillas on õhkvedrustus S227A puhul.

Mõõda mõõdulindiga kõigi velgede servast tiiva servani tasasel pinnal. Ja maini velgede tollid.
Pilt
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta