K:diagnostika selgitus.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Tadzikk
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 04.09.2008 19:55 08
Asukoht: Viljandi mk võhma..

K:diagnostika selgitus.

Postitus Postitas Tadzikk »

Mure bmw e36 m52b20 mootoriga. Kui kiirendada 4-5 käiguga vaikse hoopealt siis teeb auto jõnksu.
vaadates diagnostikaga mootori väärtusi hakkas silma silindrite parameetrite erinevus. Ehk keegi oskab antud pildi põhjal miskit öelda
Pilt
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitus Postitas arnis »

Antud pildil on asjaga kõik okei.
Viga otsida teistmoodi.

Vaata neidsamu numbreid madalate pööretega ja kiirendades.
Ära kapotti aknasse löö.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4358
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitus Postitas PeeterA »

3. ja 4. silinder käivad teistest kehvemini.

Kas lambda-regulatsioon toimib? Õhulekkeid mootoril pole? Võib proovida küünalde-süütepoolide ümberviskamist. Seejärel näeb, kas viga liigub korralikult käivale silindrile. Kui see ei aita, siis võib proovida pihustite ümberviskamist.
tel. 51 949 859
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitus Postitas ooDDoo »

Kui süütepool jätab vahele peaks vastav viga salvestuma. kui lambda paneks segast oleks 6-es silinder ka mööda. mingeid veakoode polnud ees?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4358
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitus Postitas PeeterA »

Elu ei ole paraku nii lihtne. Alati ei salvestu mingeid veakoode, et saaks otsejoonelt juppe vahetada.
tel. 51 949 859
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitus Postitas ooDDoo »

Mul on küll enamasti iga turtsatuse kohta jäänud ikka kas misfire või nukka või vända anduri viga
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4358
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitus Postitas PeeterA »

Mingid veakoodid kindlasti tekivad kehvasti käivate silindrite korral. M52 mootori korral näiteks ei pruugi lambdaregulatsioon(closed loop) toimida, kui mootor väga kehvasti(misfire) käib. Sellisel juhul on vastava panga(1 või 2) lambdaregulatsiooni veakood kah mälus.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Tadzikk
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 04.09.2008 19:55 08
Asukoht: Viljandi mk võhma..

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitus Postitas Tadzikk »

Algselt oli peale õhukulumõõtjat olev lõdvik katki,kui selle liimisin uuesti kokku ja mähkisin ventilatsooni teibiga kinn,kuna uut lõdvikut ei olnud käepärast. See tegevus aga ei muutnud midagi. Kui vaadata digital ja analog väärtusi siis sealt on näha et töösooja mootoriga on mõlema lamda näidud identsed ( pulseerivad vahemikus 0,66-4,71). Mingeid asjakohaseid veakoode pole näinud.ühe korra olid knock sensor ja muffler flap. Mõlesin isegi ,et peaks algatuseks proovima küünlaid vahetada ,kuna masin juba 2003aastast ühe omaniku käes olnud ja selle ajajooksul pole neid vahetatud. Samuti on tunda bensiini lõhna õlis isegi peale õlivahetust.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitus Postitas ooDDoo »

millest siin üldse enam rääkida kui küünlad 11 a vahetamatta.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Vasta