N47 jne diisel, HOIATUS!

Üldised arutelud ning näpunäited

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7611
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 24.12.2014 16:09 25

"Esimest korda kuuleme, et N mootor N*ssib" :lol:
Neil on täiega poogen. Garantii läbi siis peabki
auto kohe pressi alla minema, ei mingit juttugi.
Tegelikult on asi rahalises kaoses kinni. E46 airbagi
recall lihtsalt ei ole otseselt BMW süü ja siis saab
kellegi teise kaela kallata ;)
KSP - kõrgsurvepump

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3357
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 24.12.2014 16:25 55

Kuno, see ju väga vana uudis...

Igatahes mina sõidan rahuliku südamega edasi, pommikindlaid BMW mootoreid on kahjuks vähe.

Enne ostu sai ööd ja päevad selle sama mootori probleemidega tutvutud. Enamus ketiprobleeme oli väikese läbisõiduga masinatel, mis ilmselgelt viitas defektsetele detailidele. Muidugi ülipikad õlivälbad aitavad probleemile kaasa.
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4495
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 24.12.2014 16:41 11

Tauri_J kirjutas:Kuno, see ju väga vana uudis...



See ei tähenda midagi. Mul paar töökaaslast on tahtnud osta selle mootoriga autot. Peale selle probleemist teada saamist loobusid selle soetamisest. Kõik ei tea seda kohe

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3357
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 24.12.2014 16:52 36

mõtlesin pigem seda, et ega see uudis nüüd üleöö ei ilmunud.

Iga sõber/sugulane/tuttav saab googlisse sisse trükkida "n47 probleemid" ja asjaga põhjalikumalt tutvuda.
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI

Kalev
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 10.09.2005 20:37 46
Asukoht: Tallinn <-> Viljandimaa

Postitus 29.12.2014 10:09 55

Mingi aeg lugesin kusagilt foorumist, et jupid olevat 100% kinni makstud. Norrakal, kui õigesti mäletan.

Silver88
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1436
Liitunud: 05.09.2010 21:56 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E46 330d/6k. 04'/E91 320dA 06'
Telefon: 56642342

Postitus 29.12.2014 11:30 22

Paistab et BMW keerab meelega oma need mootorit tuksi, kuna M57 ja M47 tulid liiga hästi välja. Uuemaid BMWsid pole vast mõtet enam ostagi :D

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4495
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 29.12.2014 11:33 46

Silver88 kirjutas:Paistab et BMW keerab meelega oma need mootorit tuksi, kuna M57 ja M47 tulid liiga hästi välja. Uuemaid BMWsid pole vast mõtet enam ostagi :D


On küll. 5a ju garantiid. ;)

Samas suutis BMW kunagi omal ajal ka M40 valmis toota mis samuti paras käkerdis on. Siis kui need mootorid mingi 5-6a vanad olid ei maksnud nende pead ühti mingi 50 eurot :lol:

Lisaks pragunesid M20 plokikaaned, mis muidu väga tugev mootor on.

zaruljom
Huviline
 
Postitusi: 574
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus 29.12.2014 16:16 55

5a või 100k km. Viimane saab diislil enamasti ikka vähemalt 3a täis. Remondi teeb kalliks see, et ketiajam on salongipoolses otsas, mootor tuleb välja tõsta aiste vahelt. Pidavat üldse odavalt tehtud olema see N47. 3-lidrane M57 vähe asjalikum ja ketivenimisi pigem suurte läbisõitude juures. Järeltulija B47 äkki veidi töökindlam, eks seda näitab aeg jällegi.

Kalev
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 10.09.2005 20:37 46
Asukoht: Tallinn <-> Viljandimaa

Postitus 29.12.2014 19:25 46


ImreR
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 2427
Liitunud: 26.03.2006 20:10 40
Asukoht: Hiiumaa
Peamine sõiduk: BMW E53 X5 2005

Postitus 29.12.2014 22:30 04

Probleemne see mootor on, aga kas just kõik, seda ei usu. Nii kaua kuni endal koos püsib võin targutada ju :D Tahaks loota, et on ka erandeid!
Viimati muutis ImreR, 29.12.2014 22:49 23, muudetud 1 kord kokku.
EBK Kossutiim

Kalev
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 10.09.2005 20:37 46
Asukoht: Tallinn <-> Viljandimaa

Postitus 29.12.2014 22:37 58

http://www.auto24.ee/used/1845787

Üks rikkega meil siin Eestis ka.
Viimati muutis Kalev, 29.12.2014 22:44 54, muudetud 1 kord kokku.

raxx
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1657
Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: BMW 525d

Postitus 29.12.2014 22:55 38

.
Viimati muutis raxx, 29.12.2014 23:28 08, muudetud 2 korda kokku.
BMW M3 Touring

zaruljom
Huviline
 
Postitusi: 574
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus 29.12.2014 23:00 20

Kui sakslaste Autobild juba asjast kirjutab, ei saa seda suvaliseks müüdiks tembeldada. Ja kui ise ka kunagi seda ridaneli diislit vaatasin, siis tänas seisuga- tänan ei. arusaadav, et n47 motoga meestel vesi ahjus ja peaks probleemi olemasolu eitama. Samas tuleb tunnistada, et siinses foorumis tõesti pole nagu kohanud, et selle ketiprobleemiga keegi kokku oleks otseselt puutunud. Samas ettevaatlikuks teeb küll, terve nett täis seda juttu n47 kohta.

Sama keiss on ka vw 1,2 ja 1,4 tsi mootoritega. ei tea, kas kette tarnib sama firma või. hakkas neid mingi hetk võibolla savist tegema.

MartenL
Huviline
 
Postitusi: 2508
Liitunud: 05.09.2007 20:54 36
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Alltrack

Postitus 31.12.2014 08:54 30

N47 mootorit ei tasu osta ühel lihtsal põhjusel: kui see sul ka koos püsib, siis pärast normaalse hinna eest müüa on võimatu, kuna nagu siingi teemas välja tuleb loevad inimesed internetti rohkem kui autoga sõidavad. Vähemalt enamik.

Minu meelest on 130kw N47 suurepäraste kiirendusomadustega nii väikse mootori kohta kuid küllaltki lärmakas võrreldes sarnaste teiste tootjate mootoritega. Võibolla oli osa ka e91 konstruktsioonis ja viiese peal on see mootor vaiksem.

redline
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2170
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu

Postitus 31.12.2014 18:14 52

Kettidega on neil mootoritel ka eestis probleeme olnud. Vahetasin 2011 aastal juba kahel e61 ketijooksu välja imelike häälte tõttu mis kostusid mootori tagant poolt. Lahti võttes visuaalselt nagu midagi viga polnudki, aga uute kettide ja taldadega oli asi jälle korras.
56792145

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2530
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 01.01.2015 17:13 00

Kuno_T kirjutas:Kusjuures N-seeria bensukad nad keerasid vussi...


Millised täpsemalt? Ja kuidas, mis sellega kaasnes?

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2530
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 01.01.2015 22:36 40

Kuno_T kirjutas:Valvetronic, jaotusvõllide ketipinguti.

Kõigil N seeria mudelitel või ainult teatud?

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5156
Liitunud: 05.06.2003 12:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 02.01.2015 00:06 53

Kui suurest arvest siis N47 puhul jutt on üldse, et selle pärast 5-6 aastat vanad autod ostmata/müümata jäävad? Selle rikke kõrvaldamise peaks sel juhul ostu/müügihinna sisse kirjutama ja maakera pöörleb edasi.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

redline
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2170
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu

Postitus 02.01.2015 22:48 08

Varuosa list korralike tükkidega oli veidi alla 1000eur, see siis 2011/2012a. Kui rääkida Audist, siis see n47 ka väga hea pill :lol: Audil 3.0tdi, 4.0tdi, 2.4 ja 3.2 bensukatel ketijooksu vahetus iganädalane teema :lol:
56792145

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5156
Liitunud: 05.06.2003 12:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 03.01.2015 00:17 39

Siis 2009 alates (kui v-võlli enam pole vaja uut) on summa auto vanust ja hinda arvestades suhteliselt tühine. Mõned paagid kütust.
Inetu lugu, selge see. Vaja pole seda jama kellelegi, aga nüüd kui summad selged, küll siis autohinnad ka ära reguleeruvad. Need kes omaalgatuslikult kohe kiirelt ära teevad on alguses päris heal positsioonil edasimüügil ja saavad suht leebelt "alt ära" :)
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5156
Liitunud: 05.06.2003 12:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 03.01.2015 01:19 32

Kuno_T kirjutas:Sel juhul tuleks kogu üritus korralikult dokumenteerida ja paberid "tallele panna". Kuid tõenäoliselt turg sellist tegutsemist ei kiida heaks, st ei maksa seda kulutust kinni.

Jaa, ei maksa kinni kindlasti. Aga on vähemalt võimalik kaelast ära müüa, sama hinnaga, aga eelistatud seisus nendega kellel pole tehtud.
Teine variant on muidugi ära teha ja ise lõpuni ekspluateerida, sest kümnekonna aasta pärast pole enam vahet.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Ander
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 2214
Liitunud: 03.04.2007 11:20 51
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X1

Postitus 03.01.2015 01:31 55

Nende netis levivate hoiatuste põhjal võiks enamus BMW-sid ostmata jätta :mrgreen:
Küll see antud teemas käsitletud probleem,mõned söövad palju õli,roolilatid lagunevad,pöördsiibrid kukuvad sisse jne ...
Eks see kasutatud auto ostmine ongi üks paras loterii ja kunagi ei tea kuidas eelmine omanik seda hoidnud on ning mis üllatused tulemas.

Ei oska saksa keelt,et neid esimeses postituses olevaid linke lugeda aga sealt jäi silma,et need probleemid max 100000km läbisõiduga autodel ? Annab see kuidagi varem märku ka,et hakkab laiali lendama ? Lugesin,et mingi lagina järgi saab kindlaks teha,minuarust need diislid teevad kõik imeliku häält.
Neid mootoreid ilmselt miljon toodetud,kuna need niipaljudel seeriatel esindatud ja palju neid siis laguneb ? Vaevalt,et pooled,usun,et pigem on ikka väikeosa ja enamusel korras.

Nüüd kui Eestis järsku 15 inimest viitsiks kirjutada,et tal lendas turbo laiali siis äkki see ka kohe tüüpviga sest kõigil ju laguneb.Need kellel korras ei hakka ju kirjutama sellest.

Endal ka sama mootoriga auto aga maha müüma nüüd ei hakka sellepärast.Tulevikus teist autot ostes pigem hindaks ikka konkreetse auto seisukorda,mitte seda mis kellelgi juhtunud on või juhtuda võib.

theboynextdoor
Huviline
 
Postitusi: 37
Liitunud: 21.09.2007 17:40 56

Postitus 05.01.2015 11:02 33

Tean ühte E60 2008 aasta 3.0l 200kw bensukal läks väntvõll lambist mnt peal sõites pooleks.

KalevK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 360
Liitunud: 01.08.2011 20:34 13
Asukoht: Vantaa
Peamine sõiduk: e36 330Ci m50b30

Postitus 05.01.2015 12:02 22

Sattusin ka teema peale, lugesin läbi ja peaks mainima- paanika on poistel siin kõva.
Paljudel reaalset kogemust on?
Endal 520 N47 motoga, 208tkm kellal, enne mind olnud longlife intervall, ise vahetan 15-20 vahel õli ära. Mootor töötab ilusti (ptüi-ptüi-ptüi). Sõbral sama motoga 300tkm sõitnud ja töötab samuti ilusti, ketivahetust ei ole olnud, mingeid hääli ei kostu.
Ja igal tootjal mingid oma probleemid, eelnevalt oli škoda superb dsg kastiga, selle hooratas tegemisga Soomes 2000-2500 euri ja N47 ketivahetus Soomes ametlikult sama hinnaga.
Kui siin keegi postitas osadelisti ja hinna, mis oli veidike peale 1000 euri, noh, see dsg kasti osad lähevad pea samapalju, kui esindusest võtta.
Näiteid võiks otsida ja tuua veel. Selle asemel, et põdeda, osta korraliku ajalooga auto ja tee ostueelne ülevaatus ning sõida. Iga asi, mi sliigub kulub. Oled tubli omanik, teed teatavad toimingud varem, et see asi, mis liigub, kauem liiguks!

PS! Nii palju lisaks, et kuna Soomes automaks, siis 85% siin 2.0d motodega ja pole kuulnud, et hirmsalt neid laguneks. Aga parema meelega sõidaks muidugi 35d motoga, kui need hinnad siin naabrite juures mõistlikud oleks. 2008 aasta masina eest €30K on ebareaalne :/
Buy BMW, they said, it will be fun, they said - TRUE, I'll say!

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3357
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 05.01.2015 19:06 36

süvendab seda paanikat ka see, et BMW inseneriidud on ketiajami mootori taha viinud.
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI

Ander
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 2214
Liitunud: 03.04.2007 11:20 51
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X1

Postitus 06.01.2015 10:09 53

Pole nende mootorite puhul just eriti tark aga see on silma jäänud,et mootorikoodid siiski erinevad ... Algus jah N47 aga mingeid tähiseid on seal veel.
Leidsin kaks järgnevat lauset probleemide kohta (Ei pruugi just ainult need mootoritüübid olla,näiteks pigem see)
"engines N47, N47DKO, N47S, interval from 01.03.2007 to production 05.01.2009"
"N47 engine, N47DKO, N47S, N47T production interval 05.01.2009 - 01.03.2011"
Äkki siis mingi kindel partii metsa läinud ? Tehaseid BMW-l ilmselt igalpool ja vaevalt üks tarnija kõikidele tehastele neid juppe tarnib.
Et siis loogiline oleks,et kusagil kindlates tehastes toodetud mootorid mingil ajavahemikul :roll:

RaikoK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1255
Liitunud: 14.05.2011 17:18 58
Peamine sõiduk: BMW E93 325i

Postitus 06.01.2015 14:40 40

Need N47 mis eestisse jõuavad on ju enamus mingi 300k sõitnud juba, kui mingi defekt ka on siis peaks olema see juba enne välja löönud ju ?

ImreR
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 2427
Liitunud: 26.03.2006 20:10 40
Asukoht: Hiiumaa
Peamine sõiduk: BMW E53 X5 2005

Postitus 06.01.2015 16:02 28

Pole kunagi täpselt nendest tähistest arusaanud, st. et ma olen vaadanud siit ja sealt ning ei klapi kohati ka nende tootmise ajad. Igatahes bmwfans lehe andmetel on mul N47N mootor. Bmwarchive lehe andmetel veel selline kombo: N47D20O1
Mis asi mul siis on ja kas läheb sinna alla ja äkki ikka mootorid kõik samad, lihtsalt osad on kohitsetud(ajuga siis midagi piiratud, nt. 120 kw versioonid, nö. .18 ja .16 lõpuga mudelid jne.) ja osad võimsamad vms.?
EBK Kossutiim

ImreR
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 2427
Liitunud: 26.03.2006 20:10 40
Asukoht: Hiiumaa
Peamine sõiduk: BMW E53 X5 2005

Postitus 06.01.2015 16:11 13

Mida sa ajad, räägid ikka minuga?
EBK Kossutiim

ImreR
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 2427
Liitunud: 26.03.2006 20:10 40
Asukoht: Hiiumaa
Peamine sõiduk: BMW E53 X5 2005

Postitus 06.01.2015 16:15 24

Kuno, aitab ja palun ära nähva koguaeg. Hakkab ära tüütama sinu pidev ilkumine ja teiste mõnitamine!!!
Ma teen korraliku postituse, panen oma auto andmed(pole oluline kas sul õnnestub nede õigsuses veenduda või mitte ja mind ei huvita kui sa ei tea mis auto mul hetkel on) mida ma tean 100% õiged olema, siis paluks ka korraliku vastust :!: Punkt :evil:
EBK Kossutiim

Järgmine

Mine Üldine tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole

cron