N47 jne diisel, HOIATUS!

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Slava_323 »

Esmasp. auto läheb Angelari kuna parim hinnapakkumine tuli sealt. UM ütles et ei ole kuulnud 3,0 ketidest midagi ja ainult 2.0 kutsuti tagasi. Pressisin neid soodustusega mulle jne aga . hea kui 4000 saaks 2% või tasuta kohvi... :lol:
F31 320d M Performance
tiit001
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.12.2004 20:12 59

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas tiit001 »

Tere!
Selline ehk mittetraditsiooniline küsimus siia teemasse, et kuidas, või kust välja lugeda, mis mootoriga tegu on masinal?
Otsinguks siis nt selline leht: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;

Kas nendest masinatest on ka mõnel see kardetud N47 mootor? Või millise mootoriga eelistada, kui hinnalaeks sätiks 10000, bens, automaat viiene E60(ka huvi E53 vastu)
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Raemees »

Neist ei ole ükski N47
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas ttsys »

N47 on 1.6 ja 2.0 diisel. VIN järgi kõik loetav ja kõigil.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47
tiit001
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.12.2004 20:12 59

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas tiit001 »

Kas siis laiaslaastus 2003-2006a 2,5 ja 3,0 bens, automaatidel veel need vanakooli pommikindlad mootorid.Või tasuks ikka mõnedest kw varjantidest mööda vaadata?
Sorry, aga mina ei saa aru, kuidas vin-i järgi mootori marki/tüüpi tuvastada:-)
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas ttsys »

Sa oled juba niigi vales kohas oma jutuga bensukate tõttu aga realoem.com ja sisestatud vin peegeldab kõik andmed auto kohta.
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Raemees »

Põhjust muretsemiseks ei ole, iga BMW mootor mingil hetkel laguneb, seda enam kui ajalugu puudub(eriti vanemad) kes teab kui palju läbi on "uhatud"
tiit001
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 04.12.2004 20:12 59

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas tiit001 »

ttsys kirjutas:Sa oled juba niigi vales kohas oma jutuga bensukate tõttu aga realoem.com ja sisestatud vin peegeldab kõik andmed auto kohta.


Tänud, ei solgi teemat enam!
tryku
Huviline
Postitusi: 575
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas tryku »

Kas keegi oskab/viitsib teha kokkuvõtte nendest ketiprobleemidest? Mis aastast on mootorit parendatud ning ketiajam töökindlam? Mis on varuosade täpne loetelu, mille vahetusega tuleb arvestada?

Saan aru, et alates 2009 mingist hetkest on probleeme vähem. Milles see täpsemalt väljendub? Kas väntvõll tuleb kõigil vahetada?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Kasutaja avatar
Tauri_T
Huviline
Postitusi: 725
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
Asukoht: Läänemaa

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Tauri_T »

Minu E91 2.0d vahetati sellised asjad ära UM aktsiooni käigus.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas teet82 »

Miks kaks plokikaanetihendit?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Tauri_T
Huviline
Postitusi: 725
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
Asukoht: Läänemaa

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Tauri_T »

Selle küsimuse pead UMile esitama.
mikuuu
Huviline
Postitusi: 924
Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
Peamine sõiduk: BMW 530d '03
Asukoht: Tartumaa

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas mikuuu »

Erinevad koodid ja hinnad neil.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas sigaelmar »

See on veider jah. Üks on ühe auguga tihendi kood, teine kahe auguga. Võibolla nad tegid tellimuse ette nii, et võtsid igaks juhuks mõlemad variandid sisse sest ma arvan, et VIN kood ei ütle, mitu auku seal tehasest on. Ja siis unustasid vale variandi arve pealt maha võtta. Või siis andsidki kliendile tellimuselehe mitte arve.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas toivoku »

sigaelmar kirjutas:See on veider jah. Üks on ühe auguga tihendi kood, teine kahe auguga. Võibolla nad tegid tellimuse ette nii, et võtsid igaks juhuks mõlemad variandid sisse sest ma arvan, et VIN kood ei ütle, mitu auku seal tehasest on. Ja siis unustasid vale variandi arve pealt maha võtta. Või siis andsidki kliendile tellimuselehe mitte arve.
päris hea 100+ euri kinni maksta :D
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
Tauri_T
Huviline
Postitusi: 725
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
Asukoht: Läänemaa

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Tauri_T »

See on tehaseaktsioon nagu ma kirjutasin, ehk siis see arve kuulub nende poolt tasumisele. Telligu palju tahavad neid.
tryku
Huviline
Postitusi: 575
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas tryku »

Mis põhjusel keti vahetuseks tuleb ka plokikaanetihend vahetada? Kas ketti ei saa vahetada plokikaant maha võtmata?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Volum »

Ikka saab.
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas teet82 »

tryku kirjutas:Mis põhjusel keti vahetuseks tuleb ka plokikaanetihend vahetada? Kas ketti ei saa vahetada plokikaant maha võtmata?
Tuleks aru saada sellist tüüpi mootorite ehitusest, ketikoja kaas on pigistatud karteripõhja ja plokikaane vahele. Kui ketikoja kaas maha tõmmata ilma plokikaan eemaldamata, siis tagasi tuleb see suruda nii, et see nühib vastu plokikaanetihendit. Jah saab, aga tehniliselt on see täiesti vale, kuigi suurt probleemi sellest tulla ei saa, võib-olla ainult õlileke. Teine variant oleks kett lahti pressida ja uuesti neetida..
Siit tekib nüüd küsimus, et kas raha võetakse tehase normtundide järgi aga tegelikult tehakse kuidagi teisiti/valesti/kiiremini.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
tryku
Huviline
Postitusi: 575
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas tryku »

Suur tänu põhjaliku vastuse eest!

Täpsustuseks veel, ehk keegi oskab väntvõllidega seonduvat täpsemalt kommenteerida. Kas mingist aastakäigust alates ei ole vaja neid enam vahetada? Kui suur probleem on üldse väntvõlli küljes oleva ketiratta kulumine? Saan internetist loetu põhjal aru, et kõige suuremad probleemid on kuni 2009 toodetud mootoritega.

Tauri_T poolt lisatud UM-i nimekirjas väntvõlli näiteks polnud. EHk täpsustad, mis aasta masinaga tegu on?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas ooDDoo »

kaanetihendi vahetuse asemel vahetavad targemad karteripõhja tihendi... ketivahetusel õlivahetus ju elementaarne.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Tauri_T
Huviline
Postitusi: 725
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
Asukoht: Läänemaa

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Tauri_T »

tryku kirjutas:Suur tänu põhjaliku vastuse eest!

Täpsustuseks veel, ehk keegi oskab väntvõllidega seonduvat täpsemalt kommenteerida. Kas mingist aastakäigust alates ei ole vaja neid enam vahetada? Kui suur probleem on üldse väntvõlli küljes oleva ketiratta kulumine? Saan internetist loetu põhjal aru, et kõige suuremad probleemid on kuni 2009 toodetud mootoritega.

Tauri_T poolt lisatud UM-i nimekirjas väntvõlli näiteks polnud. EHk täpsustad, mis aasta masinaga tegu on?
Minul siis 2007/10 masin.
Kasutaja avatar
prööt
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30.04.2012 21:54 43
Peamine sõiduk: e91 2.0d
Asukoht: Tallinn

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas prööt »

Tere

Kas on mõtet spekuleerida selle üle, kui kaua peaks n47 mootor kestma kui kett on vahetatud 25-30 000 kilomeetrit tagasi UM-s tehaseaktsioonina? Väntvõll läks samamoodi vahetusse. Kui korralikult hooldata ja iga 10 000 tagant õli vahetada, siis peaks äkki kestma? Netiavarustes jäi selline lause silma, et uuemad pudinad on natukene teistsuguse ehitusega, ning ei tohiks enam nii kiiresti kuluda. Samas on jälle ka jäänud silma lause, et mootor ongi valesti ehitatud.
Kasutaja avatar
m2x
Huviline
Postitusi: 626
Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
Peamine sõiduk: E39 530d Touring
Asukoht: Neli ratast õhus...

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas m2x »

teet82 kirjutas:. Kui ketikoja kaas maha tõmmata ilma plokikaan eemaldamata, siis tagasi tuleb see suruda nii, et see nühib vastu plokikaanetihendit. Jah saab, aga tehniliselt on see täiesti vale, kuigi suurt probleemi sellest tulla ei saa, võib-olla ainult õlileke.
Oleb liiga laisk et lugeda, mis konest jutt käib, aga bmw mootorid on parasjagu sarnased.. Üritasin m51 motol niimoodi vahetada, lasin karteri tibake lahti alt. Vahele surumisega ajas minema kaanetihendi paremas nurgas (eestvaates vasakus siis) oleva veekanali kummitihendi. Tulemuseks jahutusvedeliku leke nii väljapoole kui karterisse. Lõppkokkuvõttes tuli ikkagi kaas maha. Tundus lihtsam tol hetkel, kuna kui karter täitsa eest ära tahta võtta, siis minu autol oleks pidanud sillaraami lahti laskma...
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas redline »

N47 mootoril peab karteri nagunii ära võtma, sest õlipumba kett on ees pool ja keti vahetuseks tuleb õlipumba ratas eemaldada. Olen teinud 10-15 n47 mootorit ja ükski neis pole õli lekkinud peale seda tööd. Plokikaast pole eemaldanud, antud mootoril on vaja libistada vastu kaanetihendit 5-6mm otsakaant ja see on ka kõik. Kui väntvõlli vahetust ei toimu, siis kogu protsess võtab aega 7-8 tundi ehk auto saab samal päeval juba tagasi.
Viimati muutis TarmoV12, 19.03.2018 12:52 22, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Teema puhastatud.
56792145
Kasutaja avatar
Kert11
Huviline
Postitusi: 961
Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Kert11 »

Kas see keti “hirm” on ainult diislitel? Kuidas M54 (E60 530i) bentsukas 170kw mootoriga lood, kas peab ka 200 000 läbisõidu juures ketti vahetama või sellistega pole probleemi olnud?
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas RaikoK »

Pole probleemi
Kasutaja avatar
Frenzi
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 02.04.2016 21:28 47
Peamine sõiduk: M5

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Frenzi »

kuidas n57 kommenteeritakse? just 330d 180kw ehk e9x lci. kas nendel ka keti jamad nagu n47 ja võiks 200 000 juures ära teha?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas ttsys »

Oleneb kas stock või chip-viagraga. Mõnel N57+ATM on viagra mõjul kaua enne muud mured kui kett. Stock olekus sõltub kõik jällegi konkreetsest mootorist ja sellest millal/kuidas hooldused tehtud. 200k km juures võib ka mootorivahetus olla täiesti reaalne versus probleemivaba kuni 350k km. Ei ole olemas šablooni.
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas RaikoK »

Üldistades võib ikkagi öelda,et n57t puudutavad ka ketimured , alles sai paar nädalat tagasi ühte e92 n57ga , läbisõit oli 200 tuuri , vaatamas käidud ja kett tegi laginat
Vasta