1. leht 6-st

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 24.12.2014 16:09 25
Postitas arnis
"Esimest korda kuuleme, et N mootor N*ssib" :lol:
Neil on täiega poogen. Garantii läbi siis peabki
auto kohe pressi alla minema, ei mingit juttugi.
Tegelikult on asi rahalises kaoses kinni. E46 airbagi
recall lihtsalt ei ole otseselt BMW süü ja siis saab
kellegi teise kaela kallata ;)

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 24.12.2014 16:25 55
Postitas Tauri_J
Kuno, see ju väga vana uudis...

Igatahes mina sõidan rahuliku südamega edasi, pommikindlaid BMW mootoreid on kahjuks vähe.

Enne ostu sai ööd ja päevad selle sama mootori probleemidega tutvutud. Enamus ketiprobleeme oli väikese läbisõiduga masinatel, mis ilmselgelt viitas defektsetele detailidele. Muidugi ülipikad õlivälbad aitavad probleemile kaasa.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 24.12.2014 16:41 11
Postitas oo7
Tauri_J kirjutas:Kuno, see ju väga vana uudis...

See ei tähenda midagi. Mul paar töökaaslast on tahtnud osta selle mootoriga autot. Peale selle probleemist teada saamist loobusid selle soetamisest. Kõik ei tea seda kohe

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 24.12.2014 16:52 36
Postitas Tauri_J
mõtlesin pigem seda, et ega see uudis nüüd üleöö ei ilmunud.

Iga sõber/sugulane/tuttav saab googlisse sisse trükkida "n47 probleemid" ja asjaga põhjalikumalt tutvuda.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 29.12.2014 10:09 55
Postitas Kalev
Mingi aeg lugesin kusagilt foorumist, et jupid olevat 100% kinni makstud. Norrakal, kui õigesti mäletan.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 29.12.2014 11:30 22
Postitas Silver88
Paistab et BMW keerab meelega oma need mootorit tuksi, kuna M57 ja M47 tulid liiga hästi välja. Uuemaid BMWsid pole vast mõtet enam ostagi :D

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 29.12.2014 11:33 46
Postitas oo7
Silver88 kirjutas:Paistab et BMW keerab meelega oma need mootorit tuksi, kuna M57 ja M47 tulid liiga hästi välja. Uuemaid BMWsid pole vast mõtet enam ostagi :D
On küll. 5a ju garantiid. ;)

Samas suutis BMW kunagi omal ajal ka M40 valmis toota mis samuti paras käkerdis on. Siis kui need mootorid mingi 5-6a vanad olid ei maksnud nende pead ühti mingi 50 eurot :lol:

Lisaks pragunesid M20 plokikaaned, mis muidu väga tugev mootor on.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 29.12.2014 16:16 55
Postitas zaruljom
5a või 100k km. Viimane saab diislil enamasti ikka vähemalt 3a täis. Remondi teeb kalliks see, et ketiajam on salongipoolses otsas, mootor tuleb välja tõsta aiste vahelt. Pidavat üldse odavalt tehtud olema see N47. 3-lidrane M57 vähe asjalikum ja ketivenimisi pigem suurte läbisõitude juures. Järeltulija B47 äkki veidi töökindlam, eks seda näitab aeg jällegi.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 29.12.2014 19:25 46
Postitas Kalev
Leidsin üles.

http://www.babybmw.net/viewtopic.php?f= ... 5&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 29.12.2014 22:30 04
Postitas ImreR
Probleemne see mootor on, aga kas just kõik, seda ei usu. Nii kaua kuni endal koos püsib võin targutada ju :D Tahaks loota, et on ka erandeid!

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 29.12.2014 22:37 58
Postitas Kalev
http://www.auto24.ee/used/1845787" onclick="window.open(this.href);return false;

Üks rikkega meil siin Eestis ka.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 29.12.2014 22:55 38
Postitas raxx
.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 29.12.2014 23:00 20
Postitas zaruljom
Kui sakslaste Autobild juba asjast kirjutab, ei saa seda suvaliseks müüdiks tembeldada. Ja kui ise ka kunagi seda ridaneli diislit vaatasin, siis tänas seisuga- tänan ei. arusaadav, et n47 motoga meestel vesi ahjus ja peaks probleemi olemasolu eitama. Samas tuleb tunnistada, et siinses foorumis tõesti pole nagu kohanud, et selle ketiprobleemiga keegi kokku oleks otseselt puutunud. Samas ettevaatlikuks teeb küll, terve nett täis seda juttu n47 kohta.

Sama keiss on ka vw 1,2 ja 1,4 tsi mootoritega. ei tea, kas kette tarnib sama firma või. hakkas neid mingi hetk võibolla savist tegema.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 31.12.2014 08:54 30
Postitas MartenL
N47 mootorit ei tasu osta ühel lihtsal põhjusel: kui see sul ka koos püsib, siis pärast normaalse hinna eest müüa on võimatu, kuna nagu siingi teemas välja tuleb loevad inimesed internetti rohkem kui autoga sõidavad. Vähemalt enamik.

Minu meelest on 130kw N47 suurepäraste kiirendusomadustega nii väikse mootori kohta kuid küllaltki lärmakas võrreldes sarnaste teiste tootjate mootoritega. Võibolla oli osa ka e91 konstruktsioonis ja viiese peal on see mootor vaiksem.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 31.12.2014 18:14 52
Postitas redline
Kettidega on neil mootoritel ka eestis probleeme olnud. Vahetasin 2011 aastal juba kahel e61 ketijooksu välja imelike häälte tõttu mis kostusid mootori tagant poolt. Lahti võttes visuaalselt nagu midagi viga polnudki, aga uute kettide ja taldadega oli asi jälle korras.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 01.01.2015 17:13 00
Postitas Volum
Kuno_T kirjutas:Kusjuures N-seeria bensukad nad keerasid vussi...
Millised täpsemalt? Ja kuidas, mis sellega kaasnes?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 01.01.2015 22:36 40
Postitas Volum
Kuno_T kirjutas:Valvetronic, jaotusvõllide ketipinguti.
Kõigil N seeria mudelitel või ainult teatud?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 02.01.2015 00:06 53
Postitas eero
Kui suurest arvest siis N47 puhul jutt on üldse, et selle pärast 5-6 aastat vanad autod ostmata/müümata jäävad? Selle rikke kõrvaldamise peaks sel juhul ostu/müügihinna sisse kirjutama ja maakera pöörleb edasi.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 02.01.2015 22:48 08
Postitas redline
Varuosa list korralike tükkidega oli veidi alla 1000eur, see siis 2011/2012a. Kui rääkida Audist, siis see n47 ka väga hea pill :lol: Audil 3.0tdi, 4.0tdi, 2.4 ja 3.2 bensukatel ketijooksu vahetus iganädalane teema :lol:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 03.01.2015 00:17 39
Postitas eero
Siis 2009 alates (kui v-võlli enam pole vaja uut) on summa auto vanust ja hinda arvestades suhteliselt tühine. Mõned paagid kütust.
Inetu lugu, selge see. Vaja pole seda jama kellelegi, aga nüüd kui summad selged, küll siis autohinnad ka ära reguleeruvad. Need kes omaalgatuslikult kohe kiirelt ära teevad on alguses päris heal positsioonil edasimüügil ja saavad suht leebelt "alt ära" :)

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 03.01.2015 01:19 32
Postitas eero
Kuno_T kirjutas:Sel juhul tuleks kogu üritus korralikult dokumenteerida ja paberid "tallele panna". Kuid tõenäoliselt turg sellist tegutsemist ei kiida heaks, st ei maksa seda kulutust kinni.
Jaa, ei maksa kinni kindlasti. Aga on vähemalt võimalik kaelast ära müüa, sama hinnaga, aga eelistatud seisus nendega kellel pole tehtud.
Teine variant on muidugi ära teha ja ise lõpuni ekspluateerida, sest kümnekonna aasta pärast pole enam vahet.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 03.01.2015 01:31 55
Postitas Ander
Nende netis levivate hoiatuste põhjal võiks enamus BMW-sid ostmata jätta :mrgreen:
Küll see antud teemas käsitletud probleem,mõned söövad palju õli,roolilatid lagunevad,pöördsiibrid kukuvad sisse jne ...
Eks see kasutatud auto ostmine ongi üks paras loterii ja kunagi ei tea kuidas eelmine omanik seda hoidnud on ning mis üllatused tulemas.

Ei oska saksa keelt,et neid esimeses postituses olevaid linke lugeda aga sealt jäi silma,et need probleemid max 100000km läbisõiduga autodel ? Annab see kuidagi varem märku ka,et hakkab laiali lendama ? Lugesin,et mingi lagina järgi saab kindlaks teha,minuarust need diislid teevad kõik imeliku häält.
Neid mootoreid ilmselt miljon toodetud,kuna need niipaljudel seeriatel esindatud ja palju neid siis laguneb ? Vaevalt,et pooled,usun,et pigem on ikka väikeosa ja enamusel korras.

Nüüd kui Eestis järsku 15 inimest viitsiks kirjutada,et tal lendas turbo laiali siis äkki see ka kohe tüüpviga sest kõigil ju laguneb.Need kellel korras ei hakka ju kirjutama sellest.

Endal ka sama mootoriga auto aga maha müüma nüüd ei hakka sellepärast.Tulevikus teist autot ostes pigem hindaks ikka konkreetse auto seisukorda,mitte seda mis kellelgi juhtunud on või juhtuda võib.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 05.01.2015 11:02 33
Postitas theboynextdoor
Tean ühte E60 2008 aasta 3.0l 200kw bensukal läks väntvõll lambist mnt peal sõites pooleks.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 05.01.2015 12:02 22
Postitas KalevK
Sattusin ka teema peale, lugesin läbi ja peaks mainima- paanika on poistel siin kõva.
Paljudel reaalset kogemust on?
Endal 520 N47 motoga, 208tkm kellal, enne mind olnud longlife intervall, ise vahetan 15-20 vahel õli ära. Mootor töötab ilusti (ptüi-ptüi-ptüi). Sõbral sama motoga 300tkm sõitnud ja töötab samuti ilusti, ketivahetust ei ole olnud, mingeid hääli ei kostu.
Ja igal tootjal mingid oma probleemid, eelnevalt oli škoda superb dsg kastiga, selle hooratas tegemisga Soomes 2000-2500 euri ja N47 ketivahetus Soomes ametlikult sama hinnaga.
Kui siin keegi postitas osadelisti ja hinna, mis oli veidike peale 1000 euri, noh, see dsg kasti osad lähevad pea samapalju, kui esindusest võtta.
Näiteid võiks otsida ja tuua veel. Selle asemel, et põdeda, osta korraliku ajalooga auto ja tee ostueelne ülevaatus ning sõida. Iga asi, mi sliigub kulub. Oled tubli omanik, teed teatavad toimingud varem, et see asi, mis liigub, kauem liiguks!

PS! Nii palju lisaks, et kuna Soomes automaks, siis 85% siin 2.0d motodega ja pole kuulnud, et hirmsalt neid laguneks. Aga parema meelega sõidaks muidugi 35d motoga, kui need hinnad siin naabrite juures mõistlikud oleks. 2008 aasta masina eest €30K on ebareaalne :/

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 05.01.2015 19:06 36
Postitas Tauri_J
süvendab seda paanikat ka see, et BMW inseneriidud on ketiajami mootori taha viinud.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.01.2015 10:09 53
Postitas Ander
Pole nende mootorite puhul just eriti tark aga see on silma jäänud,et mootorikoodid siiski erinevad ... Algus jah N47 aga mingeid tähiseid on seal veel.
Leidsin kaks järgnevat lauset probleemide kohta (Ei pruugi just ainult need mootoritüübid olla,näiteks pigem see)
"engines N47, N47DKO, N47S, interval from 01.03.2007 to production 05.01.2009"
"N47 engine, N47DKO, N47S, N47T production interval 05.01.2009 - 01.03.2011"
Äkki siis mingi kindel partii metsa läinud ? Tehaseid BMW-l ilmselt igalpool ja vaevalt üks tarnija kõikidele tehastele neid juppe tarnib.
Et siis loogiline oleks,et kusagil kindlates tehastes toodetud mootorid mingil ajavahemikul :roll:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.01.2015 14:40 40
Postitas RaikoK
Need N47 mis eestisse jõuavad on ju enamus mingi 300k sõitnud juba, kui mingi defekt ka on siis peaks olema see juba enne välja löönud ju ?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.01.2015 16:02 28
Postitas ImreR
Pole kunagi täpselt nendest tähistest arusaanud, st. et ma olen vaadanud siit ja sealt ning ei klapi kohati ka nende tootmise ajad. Igatahes bmwfans lehe andmetel on mul N47N mootor. Bmwarchive lehe andmetel veel selline kombo: N47D20O1
Mis asi mul siis on ja kas läheb sinna alla ja äkki ikka mootorid kõik samad, lihtsalt osad on kohitsetud(ajuga siis midagi piiratud, nt. 120 kw versioonid, nö. .18 ja .16 lõpuga mudelid jne.) ja osad võimsamad vms.?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.01.2015 16:11 13
Postitas ImreR
Mida sa ajad, räägid ikka minuga?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.01.2015 16:15 24
Postitas ImreR
Kuno, aitab ja palun ära nähva koguaeg. Hakkab ära tüütama sinu pidev ilkumine ja teiste mõnitamine!!!
Ma teen korraliku postituse, panen oma auto andmed(pole oluline kas sul õnnestub nede õigsuses veenduda või mitte ja mind ei huvita kui sa ei tea mis auto mul hetkel on) mida ma tean 100% õiged olema, siis paluks ka korraliku vastust :!: Punkt :evil: