5. leht 6-st

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 09.07.2015 23:53 08
Postitas Slava_323
Esmasp. auto läheb Angelari kuna parim hinnapakkumine tuli sealt. UM ütles et ei ole kuulnud 3,0 ketidest midagi ja ainult 2.0 kutsuti tagasi. Pressisin neid soodustusega mulle jne aga . hea kui 4000 saaks 2% või tasuta kohvi... :lol:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 20.03.2016 14:41 18
Postitas tiit001
Tere!
Selline ehk mittetraditsiooniline küsimus siia teemasse, et kuidas, või kust välja lugeda, mis mootoriga tegu on masinal?
Otsinguks siis nt selline leht: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;

Kas nendest masinatest on ka mõnel see kardetud N47 mootor? Või millise mootoriga eelistada, kui hinnalaeks sätiks 10000, bens, automaat viiene E60(ka huvi E53 vastu)

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 20.03.2016 14:50 49
Postitas Raemees
Neist ei ole ükski N47

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 20.03.2016 15:00 13
Postitas ttsys
N47 on 1.6 ja 2.0 diisel. VIN järgi kõik loetav ja kõigil.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 20.03.2016 16:02 29
Postitas tiit001
Kas siis laiaslaastus 2003-2006a 2,5 ja 3,0 bens, automaatidel veel need vanakooli pommikindlad mootorid.Või tasuks ikka mõnedest kw varjantidest mööda vaadata?
Sorry, aga mina ei saa aru, kuidas vin-i järgi mootori marki/tüüpi tuvastada:-)

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 20.03.2016 16:07 41
Postitas ttsys
Sa oled juba niigi vales kohas oma jutuga bensukate tõttu aga realoem.com ja sisestatud vin peegeldab kõik andmed auto kohta.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 20.03.2016 16:08 00
Postitas Raemees
Põhjust muretsemiseks ei ole, iga BMW mootor mingil hetkel laguneb, seda enam kui ajalugu puudub(eriti vanemad) kes teab kui palju läbi on "uhatud"

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 20.03.2016 16:15 50
Postitas tiit001
ttsys kirjutas:Sa oled juba niigi vales kohas oma jutuga bensukate tõttu aga realoem.com ja sisestatud vin peegeldab kõik andmed auto kohta.


Tänud, ei solgi teemat enam!

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 03.03.2018 08:02 23
Postitas tryku
Kas keegi oskab/viitsib teha kokkuvõtte nendest ketiprobleemidest? Mis aastast on mootorit parendatud ning ketiajam töökindlam? Mis on varuosade täpne loetelu, mille vahetusega tuleb arvestada?

Saan aru, et alates 2009 mingist hetkest on probleeme vähem. Milles see täpsemalt väljendub? Kas väntvõll tuleb kõigil vahetada?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 03.03.2018 19:58 51
Postitas Tauri_T
Minu E91 2.0d vahetati sellised asjad ära UM aktsiooni käigus.
Pilt
Pilt

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 03.03.2018 20:50 50
Postitas teet82
Miks kaks plokikaanetihendit?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 04.03.2018 06:57 11
Postitas Tauri_T
Selle küsimuse pead UMile esitama.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 04.03.2018 08:01 20
Postitas mikuuu
Erinevad koodid ja hinnad neil.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 04.03.2018 12:19 39
Postitas sigaelmar
See on veider jah. Üks on ühe auguga tihendi kood, teine kahe auguga. Võibolla nad tegid tellimuse ette nii, et võtsid igaks juhuks mõlemad variandid sisse sest ma arvan, et VIN kood ei ütle, mitu auku seal tehasest on. Ja siis unustasid vale variandi arve pealt maha võtta. Või siis andsidki kliendile tellimuselehe mitte arve.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 04.03.2018 12:35 54
Postitas toivoku
sigaelmar kirjutas:See on veider jah. Üks on ühe auguga tihendi kood, teine kahe auguga. Võibolla nad tegid tellimuse ette nii, et võtsid igaks juhuks mõlemad variandid sisse sest ma arvan, et VIN kood ei ütle, mitu auku seal tehasest on. Ja siis unustasid vale variandi arve pealt maha võtta. Või siis andsidki kliendile tellimuselehe mitte arve.
päris hea 100+ euri kinni maksta :D

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 04.03.2018 15:08 09
Postitas Tauri_T
See on tehaseaktsioon nagu ma kirjutasin, ehk siis see arve kuulub nende poolt tasumisele. Telligu palju tahavad neid.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 07.03.2018 21:08 54
Postitas tryku
Mis põhjusel keti vahetuseks tuleb ka plokikaanetihend vahetada? Kas ketti ei saa vahetada plokikaant maha võtmata?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 07.03.2018 21:21 49
Postitas Volum
Ikka saab.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 07.03.2018 23:24 33
Postitas teet82
tryku kirjutas:Mis põhjusel keti vahetuseks tuleb ka plokikaanetihend vahetada? Kas ketti ei saa vahetada plokikaant maha võtmata?
Tuleks aru saada sellist tüüpi mootorite ehitusest, ketikoja kaas on pigistatud karteripõhja ja plokikaane vahele. Kui ketikoja kaas maha tõmmata ilma plokikaan eemaldamata, siis tagasi tuleb see suruda nii, et see nühib vastu plokikaanetihendit. Jah saab, aga tehniliselt on see täiesti vale, kuigi suurt probleemi sellest tulla ei saa, võib-olla ainult õlileke. Teine variant oleks kett lahti pressida ja uuesti neetida..
Siit tekib nüüd küsimus, et kas raha võetakse tehase normtundide järgi aga tegelikult tehakse kuidagi teisiti/valesti/kiiremini.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 08.03.2018 06:37 54
Postitas tryku
Suur tänu põhjaliku vastuse eest!

Täpsustuseks veel, ehk keegi oskab väntvõllidega seonduvat täpsemalt kommenteerida. Kas mingist aastakäigust alates ei ole vaja neid enam vahetada? Kui suur probleem on üldse väntvõlli küljes oleva ketiratta kulumine? Saan internetist loetu põhjal aru, et kõige suuremad probleemid on kuni 2009 toodetud mootoritega.

Tauri_T poolt lisatud UM-i nimekirjas väntvõlli näiteks polnud. EHk täpsustad, mis aasta masinaga tegu on?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 08.03.2018 07:12 29
Postitas ooDDoo
kaanetihendi vahetuse asemel vahetavad targemad karteripõhja tihendi... ketivahetusel õlivahetus ju elementaarne.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 08.03.2018 10:10 02
Postitas Tauri_T
tryku kirjutas:Suur tänu põhjaliku vastuse eest!

Täpsustuseks veel, ehk keegi oskab väntvõllidega seonduvat täpsemalt kommenteerida. Kas mingist aastakäigust alates ei ole vaja neid enam vahetada? Kui suur probleem on üldse väntvõlli küljes oleva ketiratta kulumine? Saan internetist loetu põhjal aru, et kõige suuremad probleemid on kuni 2009 toodetud mootoritega.

Tauri_T poolt lisatud UM-i nimekirjas väntvõlli näiteks polnud. EHk täpsustad, mis aasta masinaga tegu on?
Minul siis 2007/10 masin.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 13.03.2018 07:34 13
Postitas prööt
Tere

Kas on mõtet spekuleerida selle üle, kui kaua peaks n47 mootor kestma kui kett on vahetatud 25-30 000 kilomeetrit tagasi UM-s tehaseaktsioonina? Väntvõll läks samamoodi vahetusse. Kui korralikult hooldata ja iga 10 000 tagant õli vahetada, siis peaks äkki kestma? Netiavarustes jäi selline lause silma, et uuemad pudinad on natukene teistsuguse ehitusega, ning ei tohiks enam nii kiiresti kuluda. Samas on jälle ka jäänud silma lause, et mootor ongi valesti ehitatud.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 13.03.2018 09:05 34
Postitas m2x
teet82 kirjutas:. Kui ketikoja kaas maha tõmmata ilma plokikaan eemaldamata, siis tagasi tuleb see suruda nii, et see nühib vastu plokikaanetihendit. Jah saab, aga tehniliselt on see täiesti vale, kuigi suurt probleemi sellest tulla ei saa, võib-olla ainult õlileke.
Oleb liiga laisk et lugeda, mis konest jutt käib, aga bmw mootorid on parasjagu sarnased.. Üritasin m51 motol niimoodi vahetada, lasin karteri tibake lahti alt. Vahele surumisega ajas minema kaanetihendi paremas nurgas (eestvaates vasakus siis) oleva veekanali kummitihendi. Tulemuseks jahutusvedeliku leke nii väljapoole kui karterisse. Lõppkokkuvõttes tuli ikkagi kaas maha. Tundus lihtsam tol hetkel, kuna kui karter täitsa eest ära tahta võtta, siis minu autol oleks pidanud sillaraami lahti laskma...

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 17.03.2018 20:17 18
Postitas redline
N47 mootoril peab karteri nagunii ära võtma, sest õlipumba kett on ees pool ja keti vahetuseks tuleb õlipumba ratas eemaldada. Olen teinud 10-15 n47 mootorit ja ükski neis pole õli lekkinud peale seda tööd. Plokikaast pole eemaldanud, antud mootoril on vaja libistada vastu kaanetihendit 5-6mm otsakaant ja see on ka kõik. Kui väntvõlli vahetust ei toimu, siis kogu protsess võtab aega 7-8 tundi ehk auto saab samal päeval juba tagasi.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 05.04.2018 05:59 16
Postitas Kert11
Kas see keti “hirm” on ainult diislitel? Kuidas M54 (E60 530i) bentsukas 170kw mootoriga lood, kas peab ka 200 000 läbisõidu juures ketti vahetama või sellistega pole probleemi olnud?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 05.04.2018 09:12 54
Postitas RaikoK
Pole probleemi

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 05.04.2018 23:28 55
Postitas Frenzi
kuidas n57 kommenteeritakse? just 330d 180kw ehk e9x lci. kas nendel ka keti jamad nagu n47 ja võiks 200 000 juures ära teha?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.04.2018 00:25 38
Postitas ttsys
Oleneb kas stock või chip-viagraga. Mõnel N57+ATM on viagra mõjul kaua enne muud mured kui kett. Stock olekus sõltub kõik jällegi konkreetsest mootorist ja sellest millal/kuidas hooldused tehtud. 200k km juures võib ka mootorivahetus olla täiesti reaalne versus probleemivaba kuni 350k km. Ei ole olemas šablooni.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.04.2018 09:41 59
Postitas RaikoK
Üldistades võib ikkagi öelda,et n57t puudutavad ka ketimured , alles sai paar nädalat tagasi ühte e92 n57ga , läbisõit oli 200 tuuri , vaatamas käidud ja kett tegi laginat