6. leht 6-st

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 15.04.2018 13:36 35
Postitas martinmss
Mul näiteks tuli viimane n47D20A plokimõraga, 3 silindri hülss on alla vajunud ja laseb surve veesärki.
kett sai vahetatud ca 30k tagasi samamoodi oli häiriv lagin sees.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 10.06.2018 17:55 13
Postitas mafeikin17
Kas 2014 aasta 2.0 diislitel on samuti see keti anomaalia ?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 10.06.2018 19:29 10
Postitas Volum
On.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 13.06.2018 22:02 46
Postitas Sultan Mad
Kuskilt lugesin välja (võib olla mitte usaldusväärne allikas aga ise usun), et peale esialgset projekteerimist ja disaini läheb kogu kompott veel targemate kätte kelle ülesanne on teatud süsteemidele teha nn. reverse engineering, et süsteem ei oleks liiga töökindel ega hooldusvaba.

Paistab, et N47-ga mindi veidi liiale selle tagurpidi arendusega.

Lembitu allveelaeva käisin ammu uudistamas ning üks mehaanik mainis, et nii töökindlaid diisel mootoreid tänapäeval autodele ei tohi teha, muidu autotootjad läheksid pankrotti.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 13.06.2018 23:01 13
Postitas ttsys
Lühidalt: ei ole vaja asju välja mõelda! Proovige oma elus kasvõi üks kord kohtuda mõne BMW kalibreeritud arendusinseneriga ja küsige otse, kust inseneeriat puudutavat infot ammutada mitte lugeda "kuskilt" ja "midagi"(!?) N47 juhtum on piinlik juhtum, aga selline käsitlus nagu siin äsja presenteeriti on pehmelt öeldes umbluu. "N47-gate" on müügi- ja järelmüügi strateegia muutuse ajastuse negatiivne kehastus. Kõik. Tervikus eksiti lihtsa inseneeria reegli vastu: "2 nuppu" korraga ei keerata.