3. leht 6-st

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 08:18 01
Postitas oo7
Ma arvan, et see välja veninud kett lihtsalt rikub hammasrataste hambad ära. Vaevalt keegi hobi korras seda väntvõlli vahetada tahab, sest selle jaoks on vaja terve mootor lahti kiskuda.

Vb olla siin on see koht, et kui õigel ajal jaole saada pole seda vaja teha ? :roll:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 21:17 03
Postitas kloox
Üks x3 07 aasta lõpp n47 motoga veeres esinduse poole,kuna seal väideti et tehas remondib oma rahadega veninud keti ära,nii et pole see moto hull miskit,kui esindus korda teeb tasuta.Ls on201 tuhhi.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 21:50 47
Postitas Raemees
Kas keegi teab sellist asja mainida keti klõbin on paremini kuulda külma või sooja mootoriga?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 22:12 06
Postitas Ander
kloox kirjutas:Üks x3 07 aasta lõpp n47 motoga veeres esinduse poole,kuna seal väideti et tehas remondib oma rahadega veninud keti ära,nii et pole see moto hull miskit,kui esindus korda teeb tasuta.Ls on201 tuhhi.
Tasuta tähendab ikka seda,et viid auto sinna,vahetakse need jubinad ära ja ei pea seal mingi tööraha vms eest maksma :roll: Siin oli juttu,et ainult osaliselt tehakse "tasuta" korda ?
Kui see nii,et jupid + tööraha tasuta siis võiks enda autogi viia UM-i :mrgreen: Ka 2007 aasta lõpp ja Ls 201k km.
Või seal ikka mingi aga,et auto peab olema Eestist ostetud või vähemalt neil regulaarselt hoolduses käinud ...

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 22:15 10
Postitas ttsys
Lõhkumist ei varja midagi:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 22:23 16
Postitas Raemees
No nendes videotes lõhub ju juba täiega. Ilmselt nii ongi et kui väheke krõbistab, seda siis väga ei erista.

Ander kus see jutt oli, et just osaliselt remont UM hüvitatakse? Tehase recall siis.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 22:27 27
Postitas Tauri_J
keegi võiks otse UM-ist küsida, praegu lihtsalt mingid jutud levivad.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 22:31 40
Postitas ttsys
Kui "kõrv teravaks teha" siis see tiks on eristatav juba ka varajases staadiumis. Kes harjunud kuulama see tunnetab seda sagedust nii heli, kui ka vibraga. Vähemalt nii kirjutavad selle kohta mootoritehnikud.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 22:52 20
Postitas Ander
Raemees kirjutas: Ander kus see jutt oli, et just osaliselt remont UM hüvitatakse? Tehase recall siis.
Siin ei kirjutatud UM-st vaid kusagil teises riigis osaliselt oli hüvitatud.Kusagil eelmistel lehtedel oli see kirjas.
Kuna üks siin kirjutas,et X3 sinna viidi siis ehk oskab tema paremini kommenteerida seda.Huvitaks ennastki.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 25.02.2015 23:09 20
Postitas ttsys
Petitsioon higistab alla 8000 ehk taevas ja maa ei ole veel kokku saanud. https://secure.avaaz.org/en/petition/BM ... l/?azFyRgb
Unistada pole keelatud aga tunnel on igatahes pime, mis pime. Segi ei tohi ajada mingi müüja legaalset vastutust kasutatud auto müügil nagu näiteks Saksamaal kehtiv seadus, mis tarbija kaitsel. Kui seal kasutatud auto müüja ei nimetanud müügikuulutuses, mis hiljem ühtlasi ka müügilepingu lahutamatu osa, et "tiks on sees" siis (oli vist 6 kuu jooksul) peab "tiksu" tekke korral selle korda tegema või auto raha tagastama.
Sisuliselt iga N47 ilma sellise "tiksu" märketa müügikuulutuses/lepingus on nagu endale jalga tulistamine.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 26.02.2015 07:19 12
Postitas kloox
Kuna pole minu masin ja alles Eestis arvele võeti,siis täpsemalt hetkel kommenteerida ei oska,kas kõik või pool hüvitatakse.Kui teada saan,siis annan siia ka teada.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 27.02.2015 13:08 21
Postitas Henri.
Ei oska keegi kommenteerida?
Henri. kirjutas:Kui nüüd reaalselt tehase väited kõrvale jätta, siis kas nt. 2013a N47D20 F10 võib ka sama probleemiga vaevelda?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 27.02.2015 13:09 37
Postitas toivoku
Henri. kirjutas:Ei oska keegi kommenteerida?
Henri. kirjutas:Kui nüüd reaalselt tehase väited kõrvale jätta, siis kas nt. 2013a N47D20 F10 võib ka sama probleemiga vaevelda?
tuttava klient soomes pani 440 000 sellisega ennem kui kett läks, tegemist taksoga.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 27.02.2015 19:20 45
Postitas Ander
Vaadake UM-i lehelt tehase aktsioonide alt kas auto läheb selle 0011540300 alla.
Ma tegin ise sealt päringu ja sain vastuse,et vaja teha kontroll.
Täna käisin UM-is näitamas autot ja jäeti ravile.Eks nädalapärast selgub mis seal tehakse.
Pidi suht värske tagasikutsumine olema ;)
Nüüd lähevad siis N47 diislid hinda :mrgreen:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 27.02.2015 19:38 02
Postitas Tauri_J
kuna sa tegid selle?

Ise tegin eelmine pühapäev ja esmaspäeval tuli vastus, et mingeid tehase aktsioone ei ole vaja teha.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 27.02.2015 19:54 00
Postitas ttsys
Lõpuks sõnastati ka must-valgel ära selle olukorra seos õliga/õlitusega. Garantii ajal "lõõtsaks tõmmatud" õlivälp saab sellega osalise kompensatsiooni. Samas ei loe sealt selle olukorra jaoks koostatud puma alt kuskilt välja, et see käib ka garantii alt väljunud olukordade kohta(?)
http://www.scribd.com/doc/254458401/OB% ... 300#scribd

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 27.02.2015 20:06 17
Postitas Ander
Tauri_J kirjutas:kuna sa tegid selle?

Ise tegin eelmine pühapäev ja esmaspäeval tuli vastus, et mingeid tehase aktsioone ei ole vaja teha.
Kolmapäeval tegin päringu,eile sain vastuse ja mingi imeläbi tänaseks aja ülevaatamiseks.
Eks seal oleneb ilmselt sellest ka millal toodetud auto on.Mul ilmselt üks esimesi N47 mootoriga autosid mis liinilt tuli.Pole täpselt kursis muidugi millal täpselt neid mootoreid paigaldama hakati.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 27.02.2015 23:15 19
Postitas ttsys
Loe "ridade vahelt". Samahästi võid küsida, miks seal pole kirjas, et "optimeering on /oli vaja aktsia p/e paremaks saamiseks ja võimaldas kreedet rahavood finantskriisi ajaks 3-5 aastat ära nihutada".
Ehk siis kust tuleb see mainitud "õlivaegus"? ;)

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 27.02.2015 23:50 02
Postitas ttsys
Pilt

Poliitiliselt korrektsemalt ilmselt ei olegi võimalik seda välba poliitikat iseloomustada(!)
Võib veel juurde mainida, et see "individual cases... deviation" käib keskkonna juurde, kus selgelt 3-4 aasta-aega. Näiteks Austraalia BMW diilerid ei tea sellest kõrvalekaldest sisuliselt midagi. Mitmete artiklite ja usutluste põhjal selgub, et neil seda "N47 probleemi" pole ette tulnud, ometigi on neid seal kõvasti müüdud.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 04.03.2015 20:47 34
Postitas Ander
On keegi veel UM-i poole pöördunud selle N47 probleemiga ja saanud sealt "positiivse" vastuse ?
Ma täna sain teada,et mu autol mootor maas ja töö käib.Ilmselt siis kettide vahetus,mitte ainult pinguti.
Mis tehti seal kirjutan täpsemalt oma auto teemas kui olen auto kätte saanud.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 20:58 31
Postitas ladammm
Kas keegi oskab ka seda öelda, kas see ketihäda võib teoreetiliselt kimbutada ka n46 bensumootorit ?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 21:04 00
Postitas ttsys
N46 ei oma midagi ühist selle teemaga. Pealegi on N46 väga lai mõiste.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N46

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 21:10 06
Postitas Raemees
Mida siin targemad arvavad keti venimise kontrollimist läbi ketipinguti poldi ava?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 21:24 19
Postitas ImreR
Raemees sul ju ka algus aastate N47? Kas oled esindusest küsinud tehase aktsioonide kohta vin-i järgi?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 21:28 45
Postitas ImreR
Salata muidugi ei ole, pigem ju hea uudis ikkagi ;)
Siis võib ju nüüd öelda, et tehas tunnistab oma süüd?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 21:36 03
Postitas ImreR
Kuno, kas vajadus jälle pihta hakata? Närib koguaeg sees midagi?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 21:42 23
Postitas ImreR
Enne olid ähmased kurtmised ja kellegi poolt loodud info killud asjast, toonitan kellegi. Nüüd sai reaalselt esindusest, rõhutan margi esindusest, abi minu enda tuttav, minu soovitusel järele küsida. Kas pole vahet siis?

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 21:49 07
Postitas ttsys
Tujurikkuja stiilis sõnum aga midagi ei saa korda pelgalt sellest, et veninud kett ja pinguti asendada. See on nagu narkarile lax ja see chill ei kesta kaua.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 21:53 01
Postitas ImreR
Ära plärtsu, kirjuta korralikult ja rahulikult. Mina sulle peale ei lenda, sina aga üritad igal võimalusel "ära panna". Sul on vajadus olla domineeriv ja pealtükkiv?
Ma pole kunagi väitnud, et seda viga pole sellel mootoril. Ma polnud kuskilt veel lugenud, et tehas seda viga tunnistab ja kutsuks massiliselt selle veaga autosi tagasi. Nüüd sain jah sellele kinnitust.

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitatud: 06.03.2015 22:02 44
Postitas ImreR
Teiste eest seista või tesite eest rääkida? Kelle eest ma siis rääkisin ja mida? Kusjuures, tegin sellele inimesele heateo, kes sai keti vahetatud, ise ta poleks selle peale võib-olla tulnudki.
Sina ründad otse, mina otseselt kellelegi halba ei tee.
Kas ma üldse nimeliselt küsisin sinu käest midagi? Kui sinu poole ei pöörduta, siis tasub vaiksemalt võtta!