N47 jne diisel, HOIATUS!

Üldised arutelud ning näpunäited

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4223
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 06.03.2015 22:12 23

Kett sai 04/2013 viimati uue numbri ja ilmselt saab varsti jälle uue. Probleem jätkub.
Viimati muutis ttsys, 07.03.2015 14:50 00, muudetud 2 korda kokku.

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 10626
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 06.03.2015 22:13 04

Pilt
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy , E39 528iT, citroen jumpy, audi allroadc5:) Kui midagi vaja siis 58344541

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4495
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 06.03.2015 23:19 16

N47 inimesed läksid algul kurjaks, sest paha Kuno läks nende kalli vara turuväärtuse kallale :lol:

Nüüd vist peaksite selle eest, et tänu sellele teemale osad oma autodele tasuta uued ketid saavad ja ehk ka mõni mootor terveks jääb, talle vist hoopis õlled välja tegema :lol: :lol:

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4223
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 06.03.2015 23:45 22

F20 lendasid lõpu pool juba 30k km peal nii, et saavad mitu korda vahetada.

Ander
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 2214
Liitunud: 03.04.2007 11:20 51
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X1

Postitus 07.03.2015 11:37 10

Pônev arutelu teil siin tekkinud :lol:
Poleks seda siin lugenud siis sôidaks ikka kôriseva ketiga.Esimene diisel masin ja arvasin,et normaalne hääl,vanad diislid teevad veel hullemat :mrgreen:
Huvitav mis tingimused peavad täidetud olema,et selle mootoriga jutule vôetakse.
Mul auto 1,5 aastat tagasi Eestisse toodud ja UM polnud ennem käinud ning läbisôit oli 201000 km.

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3357
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 07.03.2015 12:39 10

garantiil on tingimused

tagasikutsumisel ehk "recall"-il peab olema bmw :lol:

Aga nii ta on enamus tagasikutsumistel, et enamustel juhtudel mingeid tingimusi ei ole.
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4223
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 07.03.2015 14:51 04

Uue varuosanumbri saamine ei tähenda alati seda, et midagi on muudetud selle varuosa parameetrites ehk tehnilises konfiguratsioonis. Uus number võib tingitud olla ka näiteks tarneahela muudatusest. Neid kette on ilmselt pikalt vaja laos hoida nii, et kogused, tarnetingimused ja loomulikult hind peavad strateegiliselt klappima. Viimane hinnamuutus ei luba samuti vähematki järeldusi teha; eriti veel seda, et kett on olulise hinnalangusega ühtlasi ka tehniliselt paremaks muudetud vm.
Kuni 04/2013 11318510014:
Pilt
Hetkel kehtiv 11318572503:
Pilt

Raemees
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 740
Liitunud: 07.09.2009 11:30 36
Asukoht: Rae v, Harjumaa
Peamine sõiduk: Subaru Forester 2015

Postitus 18.03.2015 20:23 37

Kuno_T kirjutas:Juba ainuüksi väntvõll oli UM-is 977 .

H2 kaudu sain sellise tulemuse (mingi väike allahindlus on ka sees):
11217803479 AUSTAUSCH KURBELWELLE MIT LAGERSCHALEN AT Pfandpauschale 50,00 BMW 10 13.83 865.66 € 1 865.66 €
11417797896 KETTE BMW 10 0.24 33.94 € 1 33.94 €
11318506652 KETTE BMW 10 0.35 29.15 € 1 29.15 €
13527797906 KETTENRAD BMW 10 0.34 24.82 € 1 24.82 €
11277800523 ZAHNRAD BMW 10 0.34 81.18 € 1 81.18 €
11318510014 STEUERKETTE BMW 10 0.23 66.85 € 1 66.85 €
11317797899 FUHRUNGSSCHIENE BMW 10 0.03 12.01 € 1 12.01 €
13527797904 FUHRUNGSSCHIENE BMW 10 0.04 11.69 € 1 11.69 €
Tellimuse üldsumma:1125.30 € + 2 transat (2. seotud väntvõlli tagastamisega)

+ tööd ligi 30 tundi+ veel tihendeid, polte, vedelikke jms-t. Kui juba litakas ära käinud (st tähendab: seisma jäänud), siis lisanduvad purunenud ülaosa detailid, kolvid, täiendav töö jne.


Kindlasti keegi teab mainida, miks see ratas vahetusse peaks minema?
kood: 11277800523

Raemees
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 740
Liitunud: 07.09.2009 11:30 36
Asukoht: Rae v, Harjumaa
Peamine sõiduk: Subaru Forester 2015

Postitus 20.03.2015 21:49 34

Ok selge on see, et tolle UM recalliga seda hammasratast ei vahetata. Seega ilmselt vahetuse vajadus puudub. :D

MartenL
Huviline
 
Postitusi: 2508
Liitunud: 05.09.2007 20:54 36
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Alltrack

Postitus 17.06.2015 08:31 05

Auto24 kuulutusest vt. parempoolne paber:

Pilt

Ander
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 2214
Liitunud: 03.04.2007 11:20 51
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X1

Postitus 17.06.2015 09:15 45

Kas mitte sellel väntvõllil polnud liiga teravate vms hammastega ratas mis ketti venitas :roll:
Kunagi kui selle teema põhjalikult läbi lugesin siis jäi nagu mulje,et mitte kulumises polnud viga ...
Mul vahetati ka need kõik samad jubinad ära mis seal nimekirjas ning väntvõlli vahetuseks puudus vajadus nagu mulle UM-st öeldi.
10/2007 tootmisajaga auto mul.

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3357
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 17.06.2015 13:31 53

see nimekiri tundub lühike ja suht odav sellise probleemi kohta.
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI

Ander
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 2214
Liitunud: 03.04.2007 11:20 51
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X1

Postitus 17.06.2015 15:55 08

Umbes 650€ on vist need jubinad + filtrid ja vedelikud oleks ka mõistlik siis juba uued panna.
Tööraha on see kõige hullem osa sellest ketivahetusest ;)

Ander
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 2214
Liitunud: 03.04.2007 11:20 51
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X1

Postitus 17.06.2015 20:39 25

Ma ei saagi aru miks kordad seda :mrgreen:
Hetkel ei tea kedagi kellel oleks see väntvõll vahetatud selle tehaseaktsiooni käigus ... Või on kellelgi see siiski vahetatud :?:
Kuna need jupid UM-i enda eelarvest ei lähe siis usun,et pole tehasepoolt ettenähtudki seda vahetada,mitte UM ei hoia sellepealt raha kokku.
See ei tähenda muidugi,et seda vahetada ei tohi kui tahtmist on.

Ander
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 2214
Liitunud: 03.04.2007 11:20 51
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X1

Postitus 17.06.2015 21:01 46

Mis ma ikka vaidlen siin,oskan ise ka netist igast infot otsida ja päris kõike ei maksa tõepähe ka võtta ;)
Fakt on aga see,et ei mul ega ka mõnel teisel pole seda tehaseaktsiooni käigus vahetatud.

Ander
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 2214
Liitunud: 03.04.2007 11:20 51
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X1

Postitus 17.06.2015 21:53 05

No see pilt on siiski teisest hammasrattast,siia leiab neid kindlasti ka veel kolmandast mootoristki jne aga jääks siin teemas ikka konkreetse mootori juurde.
Ma ei tea milline see hammasratas minu auto N47 mootoris oli aga kuna seda ei vahetatud siis kas polnud ettenähtud või puudus vajadus.
Kui auto mootor jne oli laiali kistud siis tehti kõne ning arutati kas ja mida veel lisaks vahetada.Hammasrattast ei olnud siis midagi juttu ja eeldan,et sellega probleemi pole vähemalt minu autopuhul.
Kahjuks või õnneks ei ole kuidagi UM-ga seotud rohkem kui mõni teine klubiliige.Kui oleks nendega kuidagi seotud siis ju oleks see õnnetu väntvõll ka vahetatud :lol: Mitte ei kurdaks siin,et see jäi vahetamata.
Aitab sellest vaidlusest siin minujaoks ja sel hammasratta teemal rohkem sõna ei võta.
Jälgin aga seda teemat edasi ja kui leiab tõestust,et UM jättis poole tööd tegamata eks siis tuleb sinna tagasi minna õiglust nõudma :P

Raemees
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 740
Liitunud: 07.09.2009 11:30 36
Asukoht: Rae v, Harjumaa
Peamine sõiduk: Subaru Forester 2015

Postitus 17.06.2015 23:17 23

Minu autol ka väntvõlli ei vahetatud. Kuno kirjutab seletuskirja kaasa ja Ander läheme nõuame õigust :mrgreen:

Slava_323
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2096
Liitunud: 15.09.2008 18:43 37
Asukoht: Espoo

Postitus 05.07.2015 16:43 40

Kas m57 173kw ka tasub uurida UMist? Või pole lootuski. 2008/07 x5 ja ls 277 000 ning kett teeb häält.
F31 320d M Performance

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4223
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 05.07.2015 17:00 04

Kõik need 277 000 on autot UM-is korrektselt hooldatud?
Kui ei ole siis 100% võõras mure ehk ei rakendu ka lojaalsusprogrammid vm soodsamad remondilahendused.

Slava_323
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2096
Liitunud: 15.09.2008 18:43 37
Asukoht: Espoo

Postitus 05.07.2015 17:55 17

Auto hooldatud ainult umis,mujal kordagi.
F31 320d M Performance

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4223
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 05.07.2015 18:25 22

Kui kõik külastused õigeaegselt tehtud siis lojaalsushinda remondi osas kannatab alati küsida.

Slava_323
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2096
Liitunud: 15.09.2008 18:43 37
Asukoht: Espoo

Postitus 05.07.2015 19:12 33

Eks homme helistan ja küsin. Tänud.
F31 320d M Performance

Raemees
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 740
Liitunud: 07.09.2009 11:30 36
Asukoht: Rae v, Harjumaa
Peamine sõiduk: Subaru Forester 2015

Postitus 05.07.2015 22:10 52

Selgub nagu, et BMW normaalset murevaba mootorit ei omagi? va vanemad, ma neid praegu ilmselt ei mõtle...

Slava_323
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2096
Liitunud: 15.09.2008 18:43 37
Asukoht: Espoo

Postitus 05.07.2015 22:29 37

No UM on jube koht tegelikult. Ostsin just auto tuttavalt kes ostis auto Eesti UMist 3 kuusena ( 3 kuud oli Saksamaal ) Auto on ainult UMis käinud oma elu jooksul ja omab originaal läbisõitu 277 000. Ostsin auto kahtlase häälega mootorist( hea pakkumine oli kuna tuttaval uus F15 X5 oli ostetud ) . Muidu toimetab ja sõidab ideaalselt. Pöördusin kohe UMi probleemiga ja auto oli nende käes 2 päeva kus seda uuriti ja puuriti ning vastati mulle sedasi. Kõik rullikud ja pingutid maha kisutud ja kontrollitud ja kõik korras. Arvatavasti hääl ploki seest tuleb. Kas võtame mootori jupidekas ja hakkame tükihaaval vahetama asju või sõidate kuni midagi lendab laiali. Mind pani imestama see.... Kuna BMWdega kursis hästi, siis vanaomaniku traditsiooni jätkata ei soovinud ja pöördusin Carmastersisse kus 2 tunniga tehti kindlaks et kett loperdab. Ei tea kas veninud või pinguti otsas vms aga teha seda tuleb. UM siis laseks sõita ja kui miskit lenda laiali, pakuks uut kone mis oleks XXXX hinnaga. Puhta raha röövimine toimub inimestelt kes ei jaga ja viivad auto margiesindaja kätte. Homme küsin UMilt mis arvavad garantiist vms kuna auto ainult nende juures hooldati. Kui eitav siis paari sõnaga saadan minema ja viin Angelar / BMauto / carmastersisse oleneb hinnapakkumisest. Tuleb see siis et kõik BMWd alates 2007a on ketiprobleemiga kus on 200 000km peal vajalik seda vahetada sest see on tehtud peenemaks võrreldes näiteks 160kw mootori versiooniga sama plokil pmst. Või kasutavad audi kette mis nende V6tel ja 1.2 1.4 TSI del sama jamaga
F31 320d M Performance

redline
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2170
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu

Postitus 06.07.2015 22:16 45

vag grupi autodel vist kõigil ketiprobleemid, neid tuleb igapäev täiesti erinevaid sisse :mrgreen:
1.2-3.2 bensiinid kõik, 2.7-4.2 diislid, tööd jagub :cool:
56792145

_siim_
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 268
Liitunud: 27.09.2007 15:05 42

Postitus 07.07.2015 02:01 16

Mõned N47 mootorid on tulnud tehtud korda ja siin riigis igatahes on kuulunud väntvõll ka alati vahetusse.

Hetkel üks n47 varuosadeks ka kui kellelgi miskit poolmuidu vaja ,f10 525d pealt,kett purunenud ja 1 kolb ning yhe silindri klapid puruks,plokk ja alumine ots korras.
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__

Tauri_T
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 431
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Asukoht: Läänemaa

Postitus 07.07.2015 07:51 57

Mul käis ka garantii korras jubinate vahetuses 10/2007 aasta masin, väntvõlli mul ei vahetatud. On põhjust tagasi minna?

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3357
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 07.07.2015 18:30 32

Scout kirjutas:Mul käis ka garantii korras jubinate vahetuses 10/2007 aasta masin, väntvõlli mul ei vahetatud. On põhjust tagasi minna?


ilmselt saadaksid su pikalt
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI

Paap
Huviline
 
Postitusi: 202
Liitunud: 20.12.2006 11:47 46
Asukoht: Tln
Peamine sõiduk: e30

Postitus 08.07.2015 13:42 18

Kõigi nö uuemate bmw-de tüüpviga.
Loomulikult ei ole selline kulumine normaalne aga seda viga saab vältida...ära osta bmw-d.
Kui ikka ostad siis peab sellega arvestama, et 200 000 kandis läheb vahetuseks.

Mina lasin oma N62B48 mootoril kõik tüüpvead just korda teha:
ketid, ketirattad, klapisääred, veevann, jahutustorud, kõik tihendid, simmerid...
lisaks persetäis muid torisid, klappe, andureid ja polte.

ca 100 artiklit millest paljusid on korda kaks neli või kaheksa.

Cert
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 135
Liitunud: 07.10.2012 13:36 22
Peamine sõiduk: Bmw/Alpina C1 2.3/1 #134

Postitus 08.07.2015 18:41 45

Kuno_T kirjutas:
_siim_ kirjutas:Mõned N47 mootorid on tulnud tehtud korda ja siin riigis igatahes on kuulunud väntvõll ka alati vahetusse.

Kus "siin riigis"?

Siim peaks Helsingis pesitsema.
•Bmw/Alpina C1 2.3/1 #134

EelmineJärgmine

Mine Üldine tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole