1. leht 1-st

Õli lisamine diiselkütusele

Postitatud: 03.04.2006 10:14 01
Postitas ARDO
Kui paljud siinsetest diislimeestest lisavad oma autol kütusele mingit õli?
Olen kuulnud, et lisatakse 2-taktilise õli?
On keegi täheldanud ka reaalset kasu/kahju?
Millist õli lisada ja kui palju?

Postitatud: 03.04.2006 10:39 04
Postitas Tarmo
mina olen pannud vahest ikka enne tankimist mingi pisikese koguse.
Ostsin tavalist 2 taktilise õli. Firmat ei mäleta, aga nüüdseks on ta otsa saanud .

Postitatud: 03.04.2006 10:47 49
Postitas AARE540
Tegelikult ega sel vahet suurt vast polegi, mis firma oma see õli on. See 2-taktiõli on vast soovituslik, mitte kohustuslik ning eesmärk on diiselkütte määrdeomaduste parandamine- halba ei tee see küll kunagi. Väikese väävlisisaldusega võib diisel vahel tiba ''kuiv'' olla...
Ja kui ma ei eksi, siis oli soovitus äkki liiter 100 l kohta, kuid päris t'pselt ei mäleta hetkel. Muuseas, külmade ilmadega, kui rekkal näiteks küte paksuks on läinud v midagi, siis on soovitatud ka seda teha, et küttefilter poolest saati mootoriõli täis panna, seega- pigem tiba rohkem kui vähem :P

Postitatud: 03.04.2006 19:47 28
Postitas Mägilane
Panen tavaliselt 300-400 ml paagitäie kohta ja Castroli kahetaktilist õli. Kahju sellest vaevalt tekib, kasu- kasu selles, et kui oled kogemata kuskilt vähe solkkütust (keemiaga millega solgitakse) ja kütuse määrdeomadused on vähesed mille tagajärjel võib su küttepump otsad anda, jääb olemata on kasu suur (tean omastkäest, olen UM-ist uue pumba ostnud).

Postitatud: 03.04.2006 19:49 35
Postitas AARE540
Jah, uus pump eriti just naerunägu ei tekita- õnneks olen ise küll bensiinineelaja kasutaja, vähemalt isiklikus elus :)

Postitatud: 03.04.2006 20:16 26
Postitas Maiks
Algul ei lisanud, aga nüüd olen ikka pannud ja hetkel ka natuke rohkem kui peaks, kuna miskit tiksub ja oli kahtlus, et pumbas võib mingi klapp kinni jäädes hakata sellist tiksu tegema. Eks näis kas aitab, aga esimese lisamisega ja pikema sõiduga tundus küll ,et vähe mahedamalt käima hakkab vaikselt. Üldiselt jah 1liiter õli 100liitri kütuse kohta. Ega ta halba ei tee, pigem ikka kasu.

Postitatud: 05.08.2006 12:37 47
Postitas priitv8
Siin on suhteliselt põhjalik ülevaade antud:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb//showt ... did=156131
NB! Paistab, et mitte väheoluline pole 2-taktilise õli jääkideta põlemine.

Postitatud: 05.08.2006 12:45 07
Postitas Leho
kõik ei hiilga saksakeele oskustega...!

Postitatud: 05.08.2006 13:45 35
Postitas Aaro
losto kirjutas:kõik ei hiilga saksakeele oskustega...!
Kogu maailm ei hiilga ka eesti keele oskusega :mad:

Ärge olge nii laisad, annab ju kõike teise keelde tõlkida: http://babelfish.altavista.com/

A

Postitatud: 05.08.2006 15:29 49
Postitas Andrei8
Väga kenasti annab tõlkida!
DOseerimiskogus 2-T õli korral on seal soovitatud 1:250 mitte aga 1:100, mida loetakse ilmselgeks liialduseks. Ja tõitsa piisavaks loeti mineraalõli, peaasi, et potskul oleks kirjas, et "suitsuvaba" vmt. Soovitati Castrol (2T GO). Päris täpselt ei saanud aru aga soovitati vist just mineraalset kuna süntetilised pidi oma koostiselt kuidagi liiga vinged olema ... ei saanud sellest osast päris aru, ehk keegi jätkab.

A

Postitatud: 05.08.2006 15:50 34
Postitas Andrei8
Lugesin veel ja miskit on nüüd segamini läinud, ehk keegi kes paremni saksa keelt pursib tõlgiks täpselt, sest lugesin välja, et 2T õli peab vastama JASO-FC nõuetele ja sellisele nõudele vastavad paraku sünteetilised õlid, mineraal jääb sinna JASO-FB kanti.
Samas miks rahvas ei kasuta LIQUI MOLY toodangut, kus on valikus täitsa olemas potsku ühe paagi tarvis ja just diisel-kõrgsurvepumpade ja süsteemi määrimiseks!?

Postitatud: 05.08.2006 17:25 09
Postitas Maiks
Võibolla ei usaldata piisavalt seda keemiat. Õli hea kindel värk, et vähemalt määrib süsteemi ja ei leota mingit suuremat s*tta mööda pihusteid laiali.

A

Postitatud: 06.08.2006 14:09 59
Postitas Andrei8
Pigem mitte et ei usadata vaid ei teata, et selline spets.toode olemaski on.

A

Postitatud: 09.08.2006 15:46 44
Postitas Andrei8
Oskab siis keegi miskit lisada või aidata!

Õli

Postitatud: 15.08.2006 10:44 59
Postitas Andrei8
UP!

Postitatud: 15.08.2006 18:19 36
Postitas Maiks
Neid tooteid siiski igas autopoes ja igat eri marki on ja seepärast tekib minul küll teatud eelarvamus nende kohta. Ei tahaks nagu oma masina südamel neid kõiki katsetama hakata. Seepärast olekski hea kui oleks kuskil teema nendest toodedest mis ka kindlalt aitavad.

Postitatud: 15.08.2006 18:54 04
Postitas Tauri
üldiselt ei juhtu midagi kui kallata sisse autokeemiat mis on mõeldud millegi parendamiseks või puhastamiseks. Seda kõike muidugi tootja poolt etteantud juhist järgides. Olen enam kui kindel, et on selleks tootjaks src, stp, kleen flo või muu asi (ei oska midagi arvata prismades müüdavatest vene päritolu asjade kohta)- pole mingit vahet! kõiki neid samu asju lisatakse ka sünteetilistesse õlidesse kui ka kütustele (shell power, statika 95k vms see oli)

Kõik mis on mõeldud millegi parandamiseks ja on vedelal kujul nt. õlilisandid mootori kolksu eemaldamiseks vms. "p..sk" tuleks jätta riiulile. Samas on üldiselt ka reegel, et kui kolksu või tundmatu vilinaga ka midagi spetsialistid kiiresti ja odavalt teha ei oska (saa) siis selle jama sisse valamine enam midagi ei tee hullemaks- aga ka ei päästa :lol: - heal juhul läheb kolks väiksemaks ja seegi on tihti puht psüholoogilist laadi :!: