k: surve kontrollimine mootoris

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ZoojaPuhur
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 02.08.2004 23:10 28

k: surve kontrollimine mootoris

Postitus Postitas ZoojaPuhur »

veidi naiivne küsimus, aga kas on välisel vaatlusel võimalik kuidagi veenduda, et survet poleks kuskil silindrites?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

kui ikka silinder tõsiselt kulunud on, siis ei taha mootor külmalt enam tööle minna. kui lähebki, siis käib laisalt. kui ainult mõni üksik silinder ei tööta, siis peaks see kõrvaga kuulda olema. samuti peaks vibratsioon normaalsest suurem olema.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
truumu

Re: k: surve kontrollimine mootoris

Postitus Postitas truumu »

ZoojaPuhur kirjutas:veidi naiivne küsimus, aga kas on välisel vaatlusel võimalik kuidagi veenduda, et survet poleks kuskil silindrites?
Praktiliselt võimatu
Sile võib tagant ära olla paljudel põhjustel-küünal, juhe, jagaja, pihusti, jne.
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

Tegelikult siiski on. Kui mootori blokk veidi katki ja kolbi on näha siis võib eeldada et see silinder ei tööta. muudel juhtudel asi veidi komplitseeritud. Üks tähelepanek asja juurde mida teha. Karburaatormootoritel on vajalik silindrites surve mõõtmiseks avada seguklapp, mis võimalab lihtsalt õhu sisseimemise piisaval määral. Kes ei usu, tehku katset!
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Vasta