1. leht 1-st

Alpha N ecu tarkvara paigaldamine eestis

Postitatud: 17.03.2016 00:09 22
Postitas ummy
Tere!

Kas oskate äkki aidata järgneva probleemiga. Soov oleks E39 M5 S62 mootoril aju uuendada Alpha N tarkvara vastu. Kas on keegi eestis, kes seda pakub?

Re: Alpha N ecu tarkvara paigaldamine eestis

Postitatud: 19.03.2016 12:53 34
Postitas A.Paju
Saan vist aidata.

Re: Alpha N ecu tarkvara paigaldamine eestis

Postitatud: 31.03.2016 00:14 00
Postitas _siim_
Külastan ka vahel eestit ning on võimalus Ap-N softile S mootoritele,sisaldab maf delete,sec air delete,sec lamb. delete, muudetud vanose ja syyte ning kytusekaardid,sport reziimi mälu jne...

Kui e39 teeb muidu keskmiselt 360hp dynos siis softiga saab selle 380hp lähedale,räägin mootorivõimsusest .

Pingis on neid käinud üle 40 siinmail ja keskmine jõunumber on kõikunud 10h hp piires.

Re: Alpha N ecu tarkvara paigaldamine eestis

Postitatud: 11.02.2018 11:19 11
Postitas toom
Uuendan teemat, sooviks s50-le ennekõike MAF delete.

Re: Alpha N ecu tarkvara paigaldamine eestis

Postitatud: 08.04.2018 10:29 33
Postitas unis
Miks see maf delete hea on? Kõik põhjagaasi pillid teil ainult? Alumine ots kaob täitsa ära ju selle 10hp nimel.

Re: Alpha N ecu tarkvara paigaldamine eestis

Postitatud: 08.04.2018 12:53 39
Postitas A.Paju
Loog, et põhjagaasi pillid. Minna antakse ikka klots põhjas, cruisides pole vahet palju jõudu on :D

Ilma naljata on aga nii, et ega see 10hp ei tule maf deletest ja vähemalt s62 küll alumine ots ära ei kadunud.
Õhukogust määratakse teiste andurite põhjal.

Kui huvitab siis S62 peamised maf delete põhjused leiad sealt https://www.chicanemotorsport.com/Evolv ... v-0007.htm

Re: Alpha N ecu tarkvara paigaldamine eestis

Postitatud: 13.04.2018 09:54 27
Postitas ummy
Mul olid ka võimalikud mafi probleemid ja see pani võimalike lahendusi otsima. Hiljem probleeme süvati diagnoosides ei julgenud ikkagi seda teed minna, sest ei olnud päris kindel, et ainult mafi probleem. Igaks juhuks vahetasin siis alustuseks mafid välja ja kohe järgi ka lambdad. Hiljem sai veel juhtmeid kontrollitud ja alles seejärel sai mootori töö igas asendis paika.

Tagantjärgi kontrollides siis järeldus, et 1 maf läbi ja lambda juhtmete ühendamisel varem vigu tehtud. Nüüd kui kõik korras, siis võiks seda alphaN-i uuesti kaaluda, aga hetkel tähtsamaidki asju millega tegeleda. Oleks hea, kui versioon mõlemast softist oleks tagataskus olemas. Siis mingite anomaaliate esinemisel võimalik erinevate softide peal asju diagnoosida.