Kuidas töötab kahemassiline hooratas (aka DMF / ZMS)?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Kuidas töötab kahemassiline hooratas (aka DMF / ZMS)?

Postitus Postitas priitv8 »

Siin on animatsioonid, mis selgitavad nii ehitust kui ka tööpõhimõtet.
Veel: http://www.sachs.de/owx_7_80500_2_6_0_0 ... erpageID=2
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

aga milleks sul vaja teada kuidas asi töötab? :D
sa paned autole hooratta külge ja annad hagu :D
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

redline sa kaldud vasakule mul on tunne . kuna auto hingeeluga on hea kursis olla .
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

no seda küll jah :)
aga noh endalgi nende kahemassiliste hooratastega tegeletud...nimelt sai ise üks kokku pandud :)
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Mina saan asjast aru nii, et väntvõll on primaarmassi küljes ja sidur on sekundaarmassi küljes, masside vahel on vedrud, mis pehmendavad vibratsiooni ja äkilisi läbilööke käiguvahetusel.
Kui sa lased paugust siduri kokku, siis mootori ja rataste kiirused ühtlustatakse, kahemassilisel hoorattal aga on nende vedrude näol veidike mänguruumi, mis muudab asja pehmemaks.
Tühikäigul mootor vibreerib veidi ja see vibreerimine jääb tänu neile vedrudele mootori poolele (ainult pool hoorattast vibreerib).
Vasta