Siin on animatsioonid, mis selgitavad nii ehitust kui ka tööpõhimõtet.
Veel: http://www.sachs.de/owx_7_80500_2_6_0_0 ... erpageID=2
Kuidas töötab kahemassiline hooratas (aka DMF / ZMS)?
Kuidas töötab kahemassiline hooratas (aka DMF / ZMS)?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mina saan asjast aru nii, et väntvõll on primaarmassi küljes ja sidur on sekundaarmassi küljes, masside vahel on vedrud, mis pehmendavad vibratsiooni ja äkilisi läbilööke käiguvahetusel.
Kui sa lased paugust siduri kokku, siis mootori ja rataste kiirused ühtlustatakse, kahemassilisel hoorattal aga on nende vedrude näol veidike mänguruumi, mis muudab asja pehmemaks.
Tühikäigul mootor vibreerib veidi ja see vibreerimine jääb tänu neile vedrudele mootori poolele (ainult pool hoorattast vibreerib).
Kui sa lased paugust siduri kokku, siis mootori ja rataste kiirused ühtlustatakse, kahemassilisel hoorattal aga on nende vedrude näol veidike mänguruumi, mis muudab asja pehmemaks.
Tühikäigul mootor vibreerib veidi ja see vibreerimine jääb tänu neile vedrudele mootori poolele (ainult pool hoorattast vibreerib).