Tervist
Esiteks Auto on BMW E34 525i 141kw Vanos
Küsimus selline siis
Kui nukad on tagasi pandud ja kett on ka hammasrattaga hambumises jääb üle Keti pingutus nii kas seda pingutust oleks võimalik ka teha ilma spetsiaalse tööriistata? Kui on siis kuidas?
Nukkvõllid ja mootorikett
- 36sedaanv34unive
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02.09.2016 20:59 28
- Peamine sõiduk: E34 525i
- Telefon: 53597987
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Nukkvõllid ja mootorikett
väga hästi aru ei saa,kuid ketti pingutab õlirõhk ja enne seda eelpingsus läbi vedru!
kui mõtled,kuidas nukad paika panna,siis järjekord selline.
Vänt ÜSS (kui oem hooratas,siis spets polt hooratta lukustusavasse.
nukad nuka pukkidega paika.
ketipinguti hüdroosa asendada spets agregaadiga või kasutada voolikujuppi.oli vist 8cm pikk.
paigaldada vanos
keerata kinni väljalaskenukk
kontrollida kas vanos liigub korralikult.
solenoidklapile toidet andes ja hüdroosa suruõhuga täites.
kui liigud normaalselt,siis eelmadada hoorattast spets pulk ja keerata mootorile ring peale(käsitsi) ja kontrollida kas märgid on paigas. Keerata ikka päripäeva.
eelamdada ketipinguti abitööriist ja asendada õige asjaga
Ja ongi koos.
Guuglis tegelikult piltidega õpetus olemas,ise teen juba ammu peast ja ei tea,kas juhend,mida kirjutasin absoluutne töde on!
kui mõtled,kuidas nukad paika panna,siis järjekord selline.
Vänt ÜSS (kui oem hooratas,siis spets polt hooratta lukustusavasse.
nukad nuka pukkidega paika.
ketipinguti hüdroosa asendada spets agregaadiga või kasutada voolikujuppi.oli vist 8cm pikk.
paigaldada vanos
keerata kinni väljalaskenukk
kontrollida kas vanos liigub korralikult.
solenoidklapile toidet andes ja hüdroosa suruõhuga täites.
kui liigud normaalselt,siis eelmadada hoorattast spets pulk ja keerata mootorile ring peale(käsitsi) ja kontrollida kas märgid on paigas. Keerata ikka päripäeva.
eelamdada ketipinguti abitööriist ja asendada õige asjaga
Ja ongi koos.
Guuglis tegelikult piltidega õpetus olemas,ise teen juba ammu peast ja ei tea,kas juhend,mida kirjutasin absoluutne töde on!
- 36sedaanv34unive
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02.09.2016 20:59 28
- Peamine sõiduk: E34 525i
- Telefon: 53597987
Re: Nukkvõllid ja mootorikett
jargo kirjutas:väga hästi aru ei saa,kuid ketti pingutab õlirõhk ja enne seda eelpingsus läbi vedru!
kui mõtled,kuidas nukad paika panna,siis järjekord selline.
Vänt ÜSS (kui oem hooratas,siis spets polt hooratta lukustusavasse.
nukad nuka pukkidega paika.
ketipinguti hüdroosa asendada spets agregaadiga või kasutada voolikujuppi.oli vist 8cm pikk.
paigaldada vanos
keerata kinni väljalaskenukk
kontrollida kas vanos liigub korralikult.
solenoidklapile toidet andes ja hüdroosa suruõhuga täites.
kui liigud normaalselt,siis eelmadada hoorattast spets pulk ja keerata mootorile ring peale(käsitsi) ja kontrollida kas märgid on paigas. Keerata ikka päripäeva.
eelamdada ketipinguti abitööriist ja asendada õige asjaga
Ja ongi koos.
Guuglis tegelikult piltidega õpetus olemas,ise teen juba ammu peast ja ei tea,kas juhend,mida kirjutasin absoluutne töde on!
Ilma nuka pukkideta oleks võimalik teha seda tööd, või äkki kuskilt laenatakse ka neid nuka pukke?
Re: Nukkvõllid ja mootorikett
Paika saad nukad suvalise latiga ka kui piisavalt pädev oled.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Nukkvõllid ja mootorikett
kõikidel nukkadel ei ole ülemine pind 90 kraadi külgmise pinnaga.Enamasti on,kuid olen kohanud nukkasi,millel on ikka väga suure nurga all.
õige oleks ikka lihvitud servad plokikaanega 90 kraadise nurga alla saada.
tööle hakkab mootor ka siis kui nukad kuni 4 kraadi viltu on,kuid max võimsus liigub vastavalt kas allapoole või ülespoole.
enda masinal kraadin üldse kellaga paika,kuna ei ole sellised nukad,millele pukid peale mahuksid
Lisaks pole hoorattas poldi kohta!
Aga eks ta tegelt jah selline mootor,et selle paneb ilma ühegi abivahendita ka kokku!
ÜSS kruvikaga paika(kui kella ei ole)
esimese silindri nukad üksteisele vastu vaatama ja tagant nurgikuga nukad 90 kraadise nurga alla.
Ketipingutile mingi abivahend sisse,et pingutaks piisavalt ketti.
Vanos külge ja kokku.
Päris täpne ei jää,kuid tööle hakkab kindlasti.!
õige oleks ikka lihvitud servad plokikaanega 90 kraadise nurga alla saada.
tööle hakkab mootor ka siis kui nukad kuni 4 kraadi viltu on,kuid max võimsus liigub vastavalt kas allapoole või ülespoole.
enda masinal kraadin üldse kellaga paika,kuna ei ole sellised nukad,millele pukid peale mahuksid
Lisaks pole hoorattas poldi kohta!
Aga eks ta tegelt jah selline mootor,et selle paneb ilma ühegi abivahendita ka kokku!
ÜSS kruvikaga paika(kui kella ei ole)
esimese silindri nukad üksteisele vastu vaatama ja tagant nurgikuga nukad 90 kraadise nurga alla.
Ketipingutile mingi abivahend sisse,et pingutaks piisavalt ketti.
Vanos külge ja kokku.
Päris täpne ei jää,kuid tööle hakkab kindlasti.!
Re: Nukkvõllid ja mootorikett
Saab ka täpseks kui paar korda mootorit keerutada ja üle kontrollida. Samas enamustel sellistel mootoritel mis pole ammu lahti käinud tuleks ketipingutid vahetada kuna enamustel need rabedad ja kohe lendamas. Ning nukad vaja kraadida
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega