1. leht 2-st

dislamehed rääkige ausalt!

Postitatud: 24.07.2006 12:28 32
Postitas seitsmene728
oleks huvitav teada,kui paljud teist sõidavad sinise või punasega??ning mis aasta/mootoriga masinatega....palju on räägitud selle eri-diisli kahjust mootorile,on see tõesti nii??

Postitatud: 24.07.2006 12:32 41
Postitas rixa
Ei ole veel kordagi sisse valanud. Kuigi talvel korra, kui Statoili kütus -25 juures ära hangus, olin sellele üsna lähedal. :)

Postitatud: 24.07.2006 12:49 57
Postitas Toomas
Siin ka natuke teemakohast lugemist:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=14690

Postitatud: 24.07.2006 13:13 16
Postitas seitsmene728
samas 1 tuttava tuttav sõidab juba 2aastat punasega,mida ammutab vedurijuhilt......siiani kõik ok.autoks 530d 2002a.

Postitatud: 24.07.2006 13:33 41
Postitas Roger10
reaalselt ei ole erimärgistusega küte tavaliselt solgitud. Solgitakse ikka valget, ehk siis seda mis on pestud või lahjendatud mingil moel. Märgistatud kütet ei ole mõtet solkida ju. Tulu see ei too. Ja minuteada mootorile ka ei mõju. Kuigi soovituslikult öeldakse et tuleks tilgake õli sinna sisse valada. MIngi suurema koguse peale.

Postitatud: 24.07.2006 15:14 40
Postitas redline
pole kordagi valanud erimärgistusega kütet sisse valanud...ja egas kütust ei kontrollita ainult tollis, vaid lihtalt tee peal võidakse ka seda kontrollida ja kui sul erimärgistusega küte sees siis aiaiai :D

Postitatud: 24.07.2006 17:06 14
Postitas lynx
Vahet ei ole kas erimärgistusega küte või mitte, mõlemasse oleks kasulik natuke kahetaktilise õli sisse panna-siis pump kestab kauem ;)

Postitatud: 24.07.2006 17:16 44
Postitas Jaanus_P
just mõni päev tagasi oli teema biodiisli kohta ja seal keegi targem mainis, et ei tohi BMW mootorisse lisandeid kallata. arvan, et ka 2T õli on lisand.

Postitatud: 24.07.2006 18:28 42
Postitas Markii7
seitsmene728 kirjutas:samas 1 tuttava tuttav sõidab juba 2aastat punasega,mida ammutab vedurijuhilt......siiani kõik ok.autoks 530d 2002a.
Ma ei taha midagi öelda aga kui mees sõidab uue autoga ja ei taha tanklas pakutavaga sõita, siis on ju midagi nö paigast?!

Postitatud: 24.07.2006 20:59 56
Postitas seitsmene728
Ma ei taha midagi öelda aga kui mees sõidab uue autoga ja ei taha tanklas pakutavaga sõita, siis on ju midagi nö paigast?!




ju talle meeldib nii rohkem-ostab aga poole odavamalt ja sõidab rõõmuga :lol:

Postitatud: 24.07.2006 22:28 12
Postitas lynx
Jaanus_P kirjutas:just mõni päev tagasi oli teema biodiisli kohta ja seal keegi targem mainis, et ei tohi BMW mootorisse lisandeid kallata. arvan, et ka 2T õli on lisand.
Vaevalt et nüüd õli mootoris lisandina saab võtta! See õli teeb pumbale rohkem ikka head kui halba ja veavalt mootorgi õlile EI ütleb ning see väike õlilonks kütte sees pihusteid ka ummistama ei tohiks hakata.
Niiet kui ikka viitsid mässata selle õliga, siis pumba vahetus sind niipea ei tohiks oodata!

Postitatud: 25.07.2006 20:58 24
Postitas Toots
Sõidetakse küll nende siniste ja punastega,mul tuttav sõidab 2003a S mersuga ja valab seda erimärgistusega kütust sisse,hind ju palju odavam ja mitte keegi uuemaid autosi ei kontrolli,vähemalt siiani on se nii olnud.

Postitatud: 25.07.2006 22:53 21
Postitas veix2
Mehed arvutage nüüd,jutt käib e34 tds kohta:
Aastas sõidan kusagil 60000 km
Olen 3 aastat sõitnud.
Kütet võtab 8l/100km
Kütet ostan 5 eeki liiter
Palju raha on alles jäänud?

Postitatud: 25.07.2006 23:07 08
Postitas rixa
veix2 kirjutas:Mehed arvutage nüüd,jutt käib e34 tds kohta:
Aastas sõidan kusagil 60000 km
Olen 3 aastat sõitnud.
Kütet võtab 8l/100km
Kütet ostan 5 eeki liiter
Palju raha on alles jäänud?
Loodetavasti kunagi on ka meie riigis au-asi makse maksta. (maksude optimeerimine on hoopis teine teema)

Postitatud: 26.07.2006 00:39 51
Postitas AARE540
seitsmene728 kirjutas:samas 1 tuttava tuttav sõidab juba 2aastat punasega,mida ammutab vedurijuhilt......siiani kõik ok.autoks 530d 2002a.
See tundub olema üsna suure osa diislivendade argument, a la mul on tuttav rekkajuht ja ma saan a la 5 eek liiter. Teemast natuke mööda rääkides- oodake, kuni rekka -ja teiste töömasinate juhid korralikku palka hakkavad saama, siis imete näppu vist? Siinkohal pööraks tähelepanu sellele, et ei vihja nendele, kes diislit ametlikult bensiinijaamast ostavad vaid neile, kes eelpoolmainitud allikatest diislit hngivad ning ka sellele, et ise ma sellist moodust lisateenimiseks ei harrastaks (olles rekkajuhi nahas).
Olen ise töötanud metsamasinal, kuid ka siis oli mul endal bensumootoriga masin, kuigi esmapilgul oleks odavam tulnud ka ''punase'' või ''sinisega'' sõita...
Ma arvan, et kui ma peaks omale kunagi rekka ostma,siis oleks ka minu aia taga diislivendi, kes odavat diislit kauplevad, aga see suhtumine ei kao vist enne, kui kaovad sellised inimesed, kes- ütleme otse välja, oma leivaisa tagant varastavad...

OK, aitab küll hetkel, head ööd...

Postitatud: 26.07.2006 09:01 35
Postitas toom
Lihtsalt vahemärkusena, et n.ö sinise diisliga ON autol parem minek ja kütusekulu ON väiksem.

Postitatud: 26.07.2006 09:07 59
Postitas Silwer
Sinine kütus on ju tavaline diiselkütus millele on lihtsalt pandud juurde värvainet. Punane on juba natuke teine teema - seal on juba koostisosad oluliselt erinevad...

(Ise pole kunagi diisel autot omanud ja ei plaani kah lähitulevikus. Kaugemas tulevikus võib vast vaadata uute BMW diislite poole kuna nende näitajad on ikka vägagi tasemel)

Postitatud: 26.07.2006 09:34 55
Postitas toom
Ju siis meil tanklates ei müüda tavalist diislikütust, vaid mingisugust kemüüset.

Postitatud: 26.07.2006 09:56 58
Postitas racerx
Silwer kirjutas:Sinine kütus on ju tavaline diiselkütus millele on lihtsalt pandud juurde värvainet. Punane on juba natuke teine teema - seal on juba koostisosad oluliselt erinevad...
No mis koostisosad seal siis erinevad on ? Põhjendad oma juttu või niisama räägid.
Mõned aastad tagasi igatahes oli punane täpselt samasugune nagu valge ja sinine, mis iganes. Praegu diisliteemast väljas, vaielda ei oska.

Postitatud: 26.07.2006 10:12 58
Postitas Silwer
Autokütusele on kangemad normid. Vahe on esiteks väävli sisalduses, teiseks on punasel halvemad määrimisomadused, kuna katlas ei ole just eriti vaja et ta seal midagi määriks...

Samas kui see tankla kütus on mingi läbipestud punane siis on seal need andmed veel hullemad.

Postitatud: 26.07.2006 16:36 30
Postitas Veljo_V
Mina sõidan Statoil D euro fortis-ega

Postitatud: 26.07.2006 20:07 47
Postitas Maiks
Ise sõidan veokaga, aga ikka tangin statoilist. Võite õelda küll, et loll, aga kuna ülemus suht hea tuttav, siis nagu jama tema tagant varastada ka. Palk on ka selline, et kannatab osta tanklast kütet.

Ikka sinine

Postitatud: 26.07.2006 20:47 30
Postitas Kratt
Olen kasutand juba 5 aastat seda sinist ja ei näe selle kasutamisel lõppu ennem kui lõppeb ära kütuste solkimine. Masinad mis seda kütust saanud minult on on olnud mul mitmeid ja iga aastaga on masinad üha uuemaks läinud.
Ehtne näide tuua oma koduõuelt, kus mina sõidan sinisega ja mootor töötab tänapäevani siis minu isa sõitis ainult statoili kütusega ja nüüd on mootor küpse. Miks mootor läbi on on põhjus solk diisel (remondi tulemusena tuli välja)
Sõidan aastas umbes 60 kuni 70 tuhat km maha ja rahaline kokkuhoid on kindlasti olemas selle odavama liitri hinna näol.
Ja ärge arvake et see sinine kütus on kehvem või midagi sellist, see kütus on mõeldud kasutamiseks traktorite mootorites ja mitmete uute traktorite mootorid on palju nõudlikumad kütuse kvaliteedi suhtes kui teie vana BMW, seega ei saa olla kvaliteedi langust sinise värvaine näol.

Postitatud: 26.07.2006 21:44 33
Postitas pampkuri
rixa kirjutas:
veix2 kirjutas:Mehed arvutage nüüd,jutt käib e34 tds kohta:
Aastas sõidan kusagil 60000 km
Olen 3 aastat sõitnud.
Kütet võtab 8l/100km
Kütet ostan 5 eeki liiter
Palju raha on alles jäänud?
Loodetavasti kunagi on ka meie riigis au-asi makse maksta. (maksude optimeerimine on hoopis teine teema)
Minu arust ei ole küsimus maksudes vaid selles *****s mida siin idaeuroopas müüaks aslates Poolast on küte piix öelge mis tahate. Ja kui oleks endal Diisel siis tangiks ka sinist ja tunneks rõõmu et ei täidaks mingi ***** taskut kes kuskil küttet peseb. Aga sina maksa makse.

Postitatud: 26.07.2006 22:22 57
Postitas rixa
pampkuri kirjutas: Minu arust ei ole küsimus maksudes vaid selles s**t*s mida siin idaeuroopas müüaks aslates Poolast on küte p**k öelge mis tahate. Ja kui oleks endal Diisel siis tangiks ka sinist ja tunneks rõõmu et ei täidaks mingi ***** taskut kes kuskil küttet peseb. Aga sina maksa makse.
Maksangi ja julgen seda ka välja öelda. See, et nurgatagustest tanklatest võib solki saada, on ammu teada - mis te ostate neist diislitest siis?
Aga kahjuks ei julge need kvaliteedi üle vingujad välja öelda, et nad ostsidki auto arvestusega, et saavad kütust 5 krooni liiter.

Postitatud: 26.07.2006 22:40 59
Postitas Tarmo
mina tangin ka statoilist.

Postitatud: 26.07.2006 22:42 44
Postitas veix2
Sõidan küttega 5eek/liiter ja jaksan ka varuosi osta ja auto korras hoida.Vaadates linnapilti siis kohtab iga nurga peal e34 bensakaid mis on juba välimuse järgi avariiohtlikud liikluses kuna kogu raha kulub bensiini ostmiseks.

Postitatud: 26.07.2006 22:59 39
Postitas krs
veix2 kirjutas:Sõidan küttega 5eek/liiter.
-good for you, pead sellest siin kõvahäälega pasundama või?
Ükspäev aetakse sulle voolik paaki ja oledki oma võidetud kasust ilma...
ise võtan A24jast

Postitatud: 27.07.2006 00:28 26
Postitas kopamees
Ausaltöeldes viimased 5-6 aastat ainult sinisega sõitnud ja paar-kolm sõpra samamoodi. Saan küll aru ,et see paras riigi ja kaasautojuhtide petmine on, ....no aga hind 5-6 eeku liitri kohta , ma ei saa ju sellest loobuda :oops:

Diislimehed

Postitatud: 27.07.2006 02:08 34
Postitas Angel_L
Ilmselt olen ma liiga laisk ja ei viitsi kuskilt nurgataguseid pidi konnata ning seda odavat erimärgistatud kytet otsida. Kui auto vajab kytet sõidan Statoili ja lasen lihtsalt paagi täis. Omal elu kergem ja kvaliteet garanteeritud + närvid ka korras st ei näe igas väikebussis maksu ja tolliameti patrulli :cool: