Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Üldised arutelud ning näpunäited

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Kolk
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 23
Liitunud: 12.04.2011 21:02 32

Postitus 03.07.2011 09:43 34

Minu 1998 e39'l piisas nullimiseks umbes 3 sekundit 7. klemmi massis hoidmisest.

Marto.
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5451
Liitunud: 28.10.2009 02:16 14
Asukoht: Tallinn / Saue
Peamine sõiduk: Lexus IS250
Telefon: 53059395

Postitus 11.07.2011 17:41 47

truumu kirjutas:
Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi


Noh lihtsalt märkuseks , et mul on jaanuari lõpp 1996 tehasest välja tulnud e36 325tds ja lühistasin 15sec ning kõik rohelised ruudud tulid tagasi ilusti.

kasutasin suvalist traati.
Ford Focus 1.6 ´06 > E34 525i ´91 > E36 325TDS ´96 > E39 530D ´00 > E38 730D ´99 > Subaru Forester 2.0XT ´03 > E46 330XD ´01 > Lexus IS250 ´06

Heavy
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 184
Liitunud: 08.09.2010 15:57 30
Asukoht: Haapsalu/Tartu

Postitus 11.07.2011 17:45 03

1996 juuni 318tds ja samamoodi nagu If'il.
318tds->V70

javve
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 31.07.2005 17:21 21
Asukoht: tallinn

Postitus 14.07.2011 11:38 26

No ei saa aru....kas 2001a E39 puhul ei saa niisama ise salongist ära nullida? Kas peab ikka mingi juhtmega seda tegema? Kes ja kus ja mis raha eest teeks selle pisukese töö?

Silver88
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1424
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E46 330d/6k. 04'/E91 320dA 06'
Telefon: 56642342

Postitus 14.07.2011 21:05 29

javve kirjutas:No ei saa aru....kas 2001a E39 puhul ei saa niisama ise salongist ära nullida? Kas peab ikka mingi juhtmega seda tegema? Kes ja kus ja mis raha eest teeks selle pisukese töö?


Palun.
http://bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm

javve
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 31.07.2005 17:21 21
Asukoht: tallinn

Postitus 14.07.2011 22:08 50

Kas selle järgi tehes kaob see oilservise roheline kollane punane ära? õLi on vahetatud, kuid iga kord käivitamisel näitab ikkagi oilservice kollane ja nüüd lisaks ka punane? Kas see läheb ka nulli? Või kuidas seda algusesse saaks?

joffe
Huviline
 
Postitusi: 1882
Liitunud: 01.11.2005 20:53 22
Asukoht: Valga

Postitus 15.07.2011 12:26 27

javve kirjutas:Kas selle järgi tehes kaob see oilservise roheline kollane punane ära? õLi on vahetatud, kuid iga kord käivitamisel näitab ikkagi oilservice kollane ja nüüd lisaks ka punane? Kas see läheb ka nulli? Või kuidas seda algusesse saaks?

Ega õlivahetus iseenesest neid tulesid ei mõjuta! :) Tuled peaksid sind mõjutama, et vaja õli vahetada.

javve
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 31.07.2005 17:21 21
Asukoht: tallinn

Postitus 18.07.2011 11:25 42

Kõik on korras:) Au ja kiitused CarMasters´le:)

krissu35
Huviline
 
Postitusi: 11
Liitunud: 11.08.2011 22:39 43
Asukoht: Pärnu

Postitus 12.08.2011 22:04 56

Riivo kirjutas:mina oma dislal seda nulli ei saand erinevate variantidega seega lasen seda teha õlivahetusega teeninduses..lihtne

**** ilus ütlemine see Eestlase ja ämbri kohta

watsen
Huviline
 
Postitusi: 2
Liitunud: 11.09.2011 07:45 26

Postitus 11.09.2011 08:02 48

Hello,
Disclaimer Some product ERZ industries LLC sell are strictly for off-road use only please check you local DMV or motor vehicle department for regulations. ERZ industries LLC and the manufautuer are not responsible for any miss use of their product.

Lauri_R
 

Postitus 08.10.2011 23:32 34

InterFace kirjutas:
truumu kirjutas:
Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi


Noh lihtsalt märkuseks , et mul on jaanuari lõpp 1996 tehasest välja tulnud e36 325tds ja lühistasin 15sec ning kõik rohelised ruudud tulid tagasi ilusti.

kasutasin suvalist traati.

ja mul on 97 tehasest tulnud ja kehtib sama lihtne asi.
Viimati muutis Lauri_R, 25.11.2011 15:53 42, muudetud 1 kord kokku.

priitb
Huviline
 
Postitusi: 327
Liitunud: 25.11.2005 00:13 46
Asukoht: Paide
Peamine sõiduk: e91 320D

Postitus 05.11.2011 21:03 52

Kas e91 320d kohta sel teemal infot leidub?
BMW e91 320d atm 2006a

priitb
Huviline
 
Postitusi: 327
Liitunud: 25.11.2005 00:13 46
Asukoht: Paide
Peamine sõiduk: e91 320D

Postitus 08.12.2011 20:21 33

Ise küsin, ise vastan- "youtube.com" aitab.
BMW e91 320d atm 2006a

MargusA
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 3039
Liitunud: 27.01.2009 12:16 45
Asukoht: Harjumaa
Peamine sõiduk: e36 touring

Postitus 12.06.2012 21:11 03

e36 96 aasta ja õlituled,inspec ja inspec2 nullitud :cool:

xtrcraz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 548
Liitunud: 20.07.2009 11:22 12
Asukoht: Tallinn, vahel Tartu/Tapa
Peamine sõiduk: 328i

Postitus 24.06.2012 15:35 19

truumu kirjutas:Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
1996a augustikuu Z3 puhul töötas lühistamine kenasti :cool:
E36 328i
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"

hollywood
Huviline
 
Postitusi: 24
Liitunud: 24.03.2010 21:37 31

Postitus 31.08.2012 10:49 23

Keegi võrus airbagi ja kiduriklotsi tuld ka kustutab?

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11632
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 31.08.2012 21:44 36

Piduriklotsi tuli kustub ise ära kui anduri ära vahetad või otsad kokku paned. Kui andur vahetamata või puudu, siis ei anna see arvutiga kustutamine midagi - viga tuleb kohe tagasi.

Danis
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 333
Liitunud: 31.07.2012 20:58 04
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E36 1.8is coupe

Postitus 11.10.2012 17:01 12

Mul piisas 6cm kaablijupist ,ühe otsa 7-ndasse ja teise otsa 19 pinni.19 pin töötab nagu mass vast. :cool:

joffe
Huviline
 
Postitusi: 1882
Liitunud: 01.11.2005 20:53 22
Asukoht: Valga

Postitus 11.10.2012 22:53 09

Nii on, kui käsi ei värise! ;) Kui endas kahelda, võiks kasvõi kontrolllambi vahele pista.

Alex
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 455
Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
Asukoht: Eesti/Soome
Peamine sõiduk: BMW e34 520iT

Postitus 19.12.2012 20:36 34

Alljärgnev on õlitulede kustutamise õpetus neile, kes on auto asjades võhikud või ei tea mida "tehniline taip" tähendab. Antud tegevus mõjub ka muudele tulukestele ja hoiatustele. NB! Kõik sammud tuleb korrektselt läbi teha, muidu ei pruugi õnnestuda!

1) Istu autosse, keera süüde sisse kuid ära käivita autot. Kontrolli et hoiatus tulukesed põlevad.
2) Välju autost, sulge uks ning tee ueesti lahti, keera süüde välja.
3) Jäta uks lahti, ning tee päripäeva kaks tiiru ümber auto. Teisel tiirul peatu parema esimese ratta juures.
4) Suru käed püksitaskutesse ja tonksa vasaku jala varbaga kaks korda vastu rehvi.
5) Lõpeta teine tiir ja peatu ukse juures. Keera uuesti süüde sisse ja ava kapott.
6) Põrnitse mootoriruumi umbes minut aega, mana ette hämmeldunud ilme (mida usutavam, seda parem)
7) Süga umbusklikult kukalt.
8) Sulge kapott ja mine kontrolli veelkord, et hoiatus tulukesed põlevad.
9) Helista 1182 ja võta lähim BMW remonditöökoja number ja aadress.
10) Sõida ette antud aadressile, lase teadjatel asi üle vaadata ja korda teha
11) Maksa arve ja lahku

;) :D
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!

Donald
Huviline
 
Postitusi: 1327
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Postitus 08.01.2013 22:36 03

Kas selline võimalus ka on, et rohelised kuubikud ei kustu enam ära? Sest oleks juba aeg aga ikka on kõik rohelised :mrgreen:

Alex
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 455
Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
Asukoht: Eesti/Soome
Peamine sõiduk: BMW e34 520iT

Postitus 09.01.2013 02:33 38

Donald kirjutas:Kas selline võimalus ka on, et rohelised kuubikud ei kustu enam ära? Sest oleks juba aeg aga ikka on kõik rohelised :mrgreen:

Sõltub palju läbi sõitnud oled? tulukeste kustumise välp peaks olema 2000km. Kui oled üle selle sõitnud ja ikka midagi ei toimu siis on midagi viga. Andurid üldjuhul peaks reageerima, aga kui miski on pekkis, võib näiduk aiateibaid näidata. Teine variant on muidugi see, et kui süsteem ei loe ainult läbitud vahemaad vaid mõõdab mingit pidi näiteks õli viskoossust või süsiniku või metalli sisaldust õlis ning sul on nii hästi hooldatud mootor ja korrektne sõidustiil, et õli ei amortiseeru tavapärases tempos, võib olla küll. et tulukesed ei kustu, puhtalt selle pärast, et õli on niivõrd OK ikka veel. Kas see on aga võimalik, et õli kvaliteeti süsteem mõõdab, seda ma ei tea, siin peavad targemad mehed vast ütlema, kas on nii.. :roll:
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!

Riivo
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 7668
Liitunud: 27.02.2003 11:13 41
Asukoht: Edgarlandia
Peamine sõiduk: ´02 530d Touring

Postitus 12.01.2013 00:49 24

oleneb autost vanematel õlikvaliteeti kindlasti ei loe, seal olid ainult läbisõit ja külmkäivitused faktoriteks...uutel enam ei tea mida seal veel kontrollib...meie entsüklopeedia PriitV8 peaks ehk teadma seda
Hallmetallikdiisel

Alex
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 455
Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
Asukoht: Eesti/Soome
Peamine sõiduk: BMW e34 520iT

Postitus 15.01.2013 20:30 07

Veel huvitavat-kasulikku mikide maalt. Kui kell särab armatuuris nagu minu autol näiteks ja käes on inspection II aeg, siis siin on nimekiri töödest, mida esindus pmst teostab:

VEHICE RAISED ON HOIST

remove engine shield
drain engine oil and replace oil filter sump plug washer
check transmission for leaks
change manual transmission oil
replace rear axle oil
check clutch driven plate for wear every 2nd inp II
renew main fuel filter.Petrol engines every 2nd insp II
check PAS system for leaks
check radiator bottom hose for leaks
check drive shaft gaiters for leaks
check steering for freedom from play
check condition of track rod and front axle ball joints
check steering box for leaks.check UJ`s, couplings and flexible gaitors.
check all connections and lines on brake system for leaks, damage and correct position, including handbrake cables and bleed nipple covers.
check fuel pipes, tank and connections for leaks, damage and position.
check condition, position and mountings of exhaust system
inspect underside of body for corrosion/underseal damage
refit engine shield

LOWER VEHICLE TO HALF WAY POSITION

remove road wheels
remove brake pads and clean and inspect for wear
check wheel cylinders and dust seals for leaks
check handbrake lever travel, movement of handbrake cables and adjustment
check handbrake lining wear
grease wheel centering spigots for alloy wheels
check shock absorbers for leaks
complete tyre check

VEHICLE ON GROUND

inspect bodywork for corrosion, stone chips damage or contamination
check fluid level and concentration of screenwash reservoir
refill engine oil
remove spark plugs
check and adjust valve clearances. replace rocker cover gasket(M20,M30,S50 and S38 engines only)
renew spark plugs
lubricate door mechanisms
replace microfilter and active carbon filter
replace air circulation filter every 2nd insp II
check coolant hoses for leaks
replace air intake filter
check PAS hose clips for tightness and fluid level
lubricate throttle linkages
check clutch hose connections for tightness and positioning
check clutch fluid level
check brake fluid level.renew every 2 years
check vbattery acid level and top up if nessesary
carry out specific gravity check
check condition/tightness of coolant hoses
replace all vbelts E34/M5 only(S38 engine)
check tension of all vbelts
check and record coolant concentration. renew every 2 years upto 95. after 95 every 3 years. except M3 and M5 every 2 years
check self leveling suspension and level
check wheel stud torque and tyre pressures
check intensive cleaner level
replace fire ext cartrige anually
E36 M3 only replace throttle valve potentiometer
replace toothed cambelt M40 engine
replece toothed cambelt M20 engine

ENGINE TEST

cars with distributer..check the dwell angle and adjust ignition timing if necessary
call up info on defects stored in diagnostic system, print off and attach to inspection sheets
check EML safety path circuit
check idle speed except engines with idle speed control
check CO reading (except catalyst models)
check all exterior lights
check all instrument and control lighting and all other interior courtesy lighting
check operation of heater blower and ventilation system
check operation of door morrors
check operation of sunroof
check horn all segements
check condition, operation of seat belts
check wipers, blades, jet aim
check bonnet and boot locks and striker plates. operation and lubrication.

ROAD TEST

check engine operation
check clutch operation
check transmittion operation
check steering operation
check steering wheel alignment
check footbrake operation
check handbrake balance. Bed in new handbrake
check wheel balance
check propshaft balance
check speedometer operation
chech distance trip meter
check engine revolution counter
check temp gauage operation
check fuel guage operation
check heater/aircon operation
check on board computer operation
check wind noise, rattles etc

FINAL ITEMS

activate service indicator
ensure handbook service record is completed
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!

unis
Huviline
 
Postitusi: 2635
Liitunud: 03.12.2006 14:20 45
Asukoht: tallinn/rakvere
Peamine sõiduk: M3/330dA

Postitus 16.01.2013 09:38 19

Alex kirjutas:Veel huvitavat-kasulikku mikide maalt. Kui kell särab armatuuris nagu minu autol näiteks ja käes on inspection II aeg, siis siin on nimekiri töödest, mida esindus pmst teostab:

E36 M3 only replace throttle valve potentiometer

Milleks seda nii tihti vahetada? Millepoolest see erinev teistest on? Oskab keegi targem kommenteerida?
If everything seems under control, you're just not going fast enough

Alex
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 455
Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
Asukoht: Eesti/Soome
Peamine sõiduk: BMW e34 520iT

Postitus 18.01.2013 03:08 13

See peaks siis olema iga kahe aasta tagant, ma küll kõike ei tea aga loogika ütleb, et kui on ikkagi nii palju rohkem tootev mootor ja hoopis teiselt planeedilt need kulutegurid, siis antud seadme keskmine safe-eluiga on arvestatud u. 2 aastat. Loomulikult võib ta ka kauem kesta kuid kui üks hetk saba annab, võib jadana kohe hulk muid probleeme-rikkeid tekkida. Selle vältimiseks siis soovituslik vahetus uue vastu.
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!

unis
Huviline
 
Postitusi: 2635
Liitunud: 03.12.2006 14:20 45
Asukoht: tallinn/rakvere
Peamine sõiduk: M3/330dA

Postitus 19.01.2013 13:52 40

Mulle arusaamatuks jäi see,et miks teistel S-seeria mootoritel seda vahetada pole vaja,ainult E36-l,S38,S54,S62 kasutavad sama andurit ju?
If everything seems under control, you're just not going fast enough

Alex
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 455
Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
Asukoht: Eesti/Soome
Peamine sõiduk: BMW e34 520iT

Postitus 20.01.2013 00:12 45

Vot seda jah, ei oska kommenteerida, siin peab keegi teadja juba nõu andma. Muidugi selle lause puhul sõltub ka see, kas koma on enne või pärast sõna "only". Sellest sisuliselt muutub kogu lause tähendus..
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4503
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA

Postitus 18.03.2013 09:42 39

InterFace kirjutas:
truumu kirjutas:
Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi


Ma ei tea kellele seda juttu ajada võid. See värk töötab senikaua kuni 21 pin pistik kapoti all on.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

karmo
Huviline
 
Postitusi: 767
Liitunud: 19.12.2008 17:59 40
Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 318i e36

Postitus 11.01.2014 18:28 55

http://www.youtube.com/watch?v=ayguEDw3JJY
Video neile,kes on pika õlivahetusvälba poolt....

EelmineJärgmine

Mine Üldine tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole

cron