1. leht 1-st

BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 05.06.2017 20:48 42
Postitas k__
...............

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 05.06.2017 22:21 17
Postitas StenV70
Kontrolli õlitase üle.
Kui see korras siis ilmselt suurem viga.

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 05.06.2017 23:24 52
Postitas Raemees
Ma ei tea sellise märgutulega 110 veel täristada on ikka julge ettevõtmine. :mrgreen:

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 05.06.2017 23:38 43
Postitas PeeterA
Põllurallika puhul töristaks silma pilgutamata edasi, kuni midagi laiali lendab :D
Kui antud sõiduk mingit arvestatavat rahalist väärtus veel omab, siis mõistlik oleks olnud järgida i-drive ekraanil olnud soovitust mootor seisata ja pädevasse remonditöökotta viia

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 06.06.2017 01:37 27
Postitas k__
Ootaks asjalike soovitusi, Sten, õlitase sai esimese asjana üle kontrollitud. Kuna 90% postitustest mis väljamaa foorumitest leidsin oli täis vastuseid, et andur ikkagi, siis tuleb OEM andur ikkagi osta ja see külge pista ning vaadata, mis seis on kas läheb korda või mitte.

Teiseks milleks jaburusi suust välja ajada, muidugi sai ka õlirõhk mehaaniliselt üle mõõdetud ja näidud olid okeid. Kui näidud oleks paigast olnud, siis ilmselgelt poleks hiljem koju sõitnud.

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 06.06.2017 10:00 46
Postitas WhipLash
k__ kirjutas:Teiseks milleks jaburusi suust välja ajada, muidugi sai ka õlirõhk mehaaniliselt üle mõõdetud ja näidud olid okeid.
Päris palju on siin üksikute teemade tegijaid, kes ei tea, kus õlitaseme varras asub ;)
Õlitaseme andur tuleks kindlasti OEM sebida ja siis asja edasi vaadata.

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 06.06.2017 10:34 44
Postitas PeeterA
k__ kirjutas:Teiseks milleks jaburusi suust välja ajada, muidugi sai ka õlirõhk mehaaniliselt üle mõõdetud ja näidud olid okeid. Kui näidud oleks paigast olnud, siis ilmselgelt poleks hiljem koju sõitnud.
Kes siin jaburdust suust välja on ajanud? Loe oma esimene postitus mõttega läbi. See jätab võimalusi väga erinevateks tõlgendusteks. Kus seal oli juttu millegi kontrollimisest? Kas eeldad, et siin on selgeltnägijad kes distantsilt panevad pildi kokku, mis tegelikult juhtus ja sinu peas toimub? Õpi esmalt detailsemalt ennast väljendama.

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 06.06.2017 12:21 54
Postitas ttsys
Reeglina ilma mõõteseadmete ja arvutita selliste sümptomitega juhtumeid targalt ei lahendata. Lisaks muidugi vaja käed mustaks teha ja ka see on teatavasti diagnostiku igapäevatöö.
iDrive-s õlitase max? Mis õlifilter sisse läks? Taibu, kes vahetas ikka teadis, mida teeb?
Alati on kasulik ka mootori tähis mainida, sest nii on alati lihtsam. Postituste jutust sirab, et siin on teema all vana M47 aga üldse ei imesta kui N47.
k__ kirjutas:Diagnostist vast tolku poleks?

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 06.06.2017 15:46 05
Postitas k__
Esimene asjalikum vastus :D. Õnneks mootor ikka M47, oleks N47, siis oleks täitsa pekkis.. Eile sai ka õlifilter küljest ära võetud, et näha kas on asi tõsine ja metallitükke on, õnneks polnud.. filter oli muidugi mingi vuffel japanparts või midagi taolist, esimese asjana sai ka kohe uus MANNI oma sisse visatud. Kahjuks ei oska öelda, kas see inimene kes tegutses auto kallal teab mis ta tegi, sest auto sain vahetuse teel päev peale õlivahetust ja muud pudipadi. Kuna arve sain kaasa ja ka kirjas on, et 14 päeva aega pretensioone esitada, siis ilmselt peaks sinna minema ja uurima. I drives vaatan hiljem järgi, hetkel ainult vardaga kontrollinud.

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 06.06.2017 21:53 47
Postitas vare271
Japanpartsi filtreid ei soovita küll kasutada.Kunagi sai proovimise jaoks võetud tööautole ja peale 10 000km oli see filter kohati puruks läinud.Filtrid panna ikka korraliku tootja omad!

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 06.06.2017 23:17 55
Postitas k__
Õnneks see juba tehtud. Homme ilmselt viin kuskile töökotta ja vaatab mis saab.

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 07.06.2017 10:16 36
Postitas Chris.S
Anna siis ikka teada ka, mis viga oli.

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitatud: 07.06.2017 15:57 12
Postitas teet82
Õlirõhk sõltub peamiselt mootori pööretest ja õli temperatuurist, külma õliga võib rõhk 2-3x suurem olla, samuti kõrgemate pööretega. Selles mõttes ei ei pruugi viga avalduda kui korraks käima paned, mootor on jahtunud juba ja rõhk kõrgam. Õlirõhu häire tühikäigul viitab ikkagi selgelt madalale rõhule, kas siis andur eksib natuke mõõtmisel või ongi rõhk liiga madal. Kui väidetavalt on juba mõõdetud manomeetriga, siis peaks vastus teada olema, et kumb viga on.
k__ kirjutas:sest auto sain vahetuse teel päev peale õlivahetust ja muud pudipadi.
Siit olekski pidanud alustama jutuga, vabalt võib vigane auto olla lihtsalt.